Dames die keelneuken, Deepthroaten

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Idd. Ik bedoelde trouwens nog een andere advertentie van Sabina in Den Haag:


Zelfde foto's als die in Rijswijk, maar andere tekst en telefoonnummer
Wel blijven opletten, jongens!

 
Deze dame recent bezocht. Beetje apart figuur en niet voor de GFE maar ze krijgt 'm helemaal erin en ze kan veel hebben. Ik ben alleen wat dikker geschapen dus voelde teveel tand. Hou er wel rekening mee dat ze graag liefhebber is van bepaalde genotsmiddelen en douche vooraf beter thuis ;). Ze is wel de dames van de foto's maar haar gezicht is wat afgeslankt, niet per definitie onaantrekkelijk maar op de foto's vind ik haar aantrekkelijker.



Wat voor genotmiddelen en hoezo beter om thuis te douchen?
 
@Juul3 zie mijn eerdere reactie over het douchen: er is wel gelegenheid maar de badkamer zag er gewoon niet uit.
Over de genotmiddelen laat ik me verder niet uit maar ze gebruikt ze wel. En deelt het desgewenst met je. Wat het precies zijn laat ik liever in het midden.
 
Volgens mij is ze gewoon nog actief. Ze legde soms zelf je handen op naar hoofd dus zal beide wel mogelijk zijn. Die grote maten weet ik niet want ben zelf normaal geschapen. Ook een aanrader als je van grote natuurlijke borsten houd.
 
Leeftijd boven aan de advertentie zou zomaar kunnen kloppen. Lang zwart krullend haar, volslank grote borsten. Gewoon een leuke dame om te zien en ook in de omgang.
 
Headline is hetzelfde als in Rijswijk maar met een andere beschrijving en locatie? Op Venery staan best wel goeie reviews en was benieuwd als een van de mede wandelaars al een ervaring met haar heeft gehad.

Is deze Rosa dezelfde als de Rosa/Rosalba die nu adverteert in Abcoude?
We hebben een wandelaar gevonden!! Weet je nog als ze actief is? En kan je bij haar ook werkelijk keelneuken (met grotere formaten) of is het meer passief deepthroaten.
is deze Rosa dezelfde Rosalba/Ruby heel toevallig die nu in Almere ontvangt (deze met bimbeske foto's waar haar tweeling goed opstaat.
 
Is deze Rosa dezelfde als de Rosa/Rosalba die nu adverteert in Abcoude?

is deze Rosa dezelfde Rosalba/Ruby heel toevallig die nu in Almere ontvangt (deze met bimbeske foto's waar haar tweeling goed opstaat.
Headline en beschrijving zijn totaal verschillend. Daarnaast is Rosa vlgm Nederlands en biedt ze andere prijzen en diensten aan.

Maar een wandelaar die een ervaring met Rosa heeft gehad kan dit beter bevestigen.
 
Headline is hetzelfde als in Rijswijk maar met een andere beschrijving en locatie? Op Venery staan best wel goeie reviews en was benieuwd als een van de mede wandelaars al een ervaring met haar heeft gehad.

Als je haar te pakken kan krijgen heb je geluk. Ze neemt gerust een paar maanden haar telefoon niet op, bloedirritant. WhatsApp gebruikt ze niet want ze is doodsbenauwd dat de veiligheidsdiensten haar dan kunnen volgen ( ik citeer ). Alvorens ze begint met de date krijgt je auto een grondige inspectie op het gebruik van afluister en camera apparatuur ( en denk nu niet dat ik een geintje maak ). Dit alles wordt gadegeslagen door haar vriendin die, nadat Rosa bij je is ingestapt, je met haar auto volgt tot aan de afwerkplek. Hoe geil wil je het hebben? Bij mij zorgde dit histerische gedrag ervoor dat al m'n zaad als sneeuw voor de zon was verdwenen. Heb haar op de afwerkplek dan ook vriendelijk bedankt voor haar debiele gedrag.

Tevens vind ik haar lang niet zo knap als velen ons willen doen geloven. Beetje vadsig type, niet lelijk maar ook niet van WAUW.
Headline en beschrijving zijn totaal verschillend. Daarnaast is Rosa vlgm Nederlands en biedt ze andere prijzen en diensten aan.

Maar een wandelaar die een ervaring met Rosa heeft gehad kan dit beter bevestigen.
 

Iemand ervaring met deze vrouw?
Ik herken haar foto van ik denk 2 jaar geleden toen zij volgens mij ook op Sexjobs stond.
Zij ontving toen heel onregelmatig en volgens mij alleen overdag.

Betaalde toen voor deepthroat met slikken volgens mij € 60 of € 70 voor iets van 20 minuten of zo.
Zij zag er wel leuk en lekker uit wat ik mij herinner.
Zij zat toen op een boven etage c.q. zolderkamer met eigen toegangsdeur van een woning in de wijk Charlois op Rotterdam Zuid.
 
Terug
Bovenaan Onderaan