Dames die keelneuken, Deepthroaten

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Geile foto's. Zou het de dame zelf zijn of een stockfoto zoals vaker die een indruk geeft?
Saillant detail. De foto met de heels zie je ook terug op de WA van Erika (die doorgaans op dinsdag ontvangt). Zou zij het zijn?
 
Ja inderdaad, jammer want ik wil er nog steeds een keertje naartoe.
Maar je hebt gewoon geen enkel idee wie je gaat aantreffen.
Tig namen, foto's ter illustratie...
Vorige week had ik een andere Rijswijkse advertentie in het vizier, maar daar stond ook niet eens een naam bij, dan weet je toch totaal niet wie je gaat aantreffen.
De aangeboden diensten zijn interessant, maar niet met iedere willekeurige dame.
Ik ga de gok niet nemen.
 
Ja inderdaad, jammer want ik wil er nog steeds een keertje naartoe.
Maar je hebt gewoon geen enkel idee wie je gaat aantreffen.
Tig namen, foto's ter illustratie...
Vorige week had ik een andere Rijswijkse advertentie in het vizier, maar daar stond ook niet eens een naam bij, dan weet je toch totaal niet wie je gaat aantreffen.
De aangeboden diensten zijn interessant, maar niet met iedere willekeurige dame.
Ik ga de gok niet nemen.
100% eens HR. Geef elke dame een vaste fake naam. Maak van elke dame ECHTE uitdagende foto's, mag uiteraard zonder gezichtsherkenning. Maar de wandelaar weet dan waar hij of zij aan toe is. Dus Planner, luister nou gewoon even goed en vergal je adres niet want er zijn al toppers gillend bij je weggelopen.
 
Foto van de nieuwe dame overigens wel verwijderd op whatsapp, denk dat mensen te snel de connectie konden leggen.

En voor degene die het toch proberen suc6! Ik hoop dat de ervaring goed is want ben zelf nooit bij Naomi geweest. Als dit toch een nieuwe dame blijkt te zijn? Deel de ervaring :D
 
Ik denk dat ik het doorheb. Die "nieuwe" is vermoedelijk dezelfde Naomi, maar met een ander nummer en zakelijk WA. Foto op de oude WA nummer is een van de SJ foto's van de "nieuwe" Naomi.
 
Dan was wie ik dacht dat Naomi was (altijd ma en vr actief) dus niet Naomi? Dat heeft andere advertentie (offline nu) en ander tel nr (06–....3891).
Wie is dat dan?
Kijk, en dit is nou wat ik bedoel met m'n vorige post. Alleen maar onduidelijkheden en gedoe. Niemand weet meer wie nou wie is. Dus ook geen heldere reviews, geen namen van de dames etc. Lekker bezig Planner, je maakt er voor iedereen een pestbende van.
 
Kijk, en dit is nou wat ik bedoel met m'n vorige post. Alleen maar onduidelijkheden en gedoe. Niemand weet meer wie nou wie is. Dus ook geen heldere reviews, geen namen van de dames etc. Lekker bezig Planner, je maakt er voor iedereen een pestbende van.
Fantaseer nog weleens naar de dagen van Kyra, Michelle etc. Dat was de hoogtepunt in Rijswijk.
 
Terug
Bovenaan Onderaan