Dames die keelneuken, Deepthroaten

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Als nieuw lid wil ik wil ik jullie complimenteren met dit forum in de zoektocht naar de parels van de deepthroat.

Na wat research kwam ik deze dame, 'Kinky Kelly', tegen, iemand ervaring?
iemand ervaring mee ?
 
Heb wel eens eerder een bericht achter gelaten hierover. Maar t is ook wel logisch. Het is niet zo dat er opeens een stortvloed aan dames extra zijn. Laat staan dat ze een goede deepthroat aanbieden. Is gewoon soms wat langer wachten voor een nieuwe garde. Tot die tijd vertoeven met de bekende dames als je dat kan/wilt
 
Nou nou. Hoor goede dingen over kelly, ook al heb ik haar niet bezocht. En dani ontvangt nog steeds, dus er is zeker nog wel wat. Misschien wel wat minder dan hiervoor maar 'hard bergafwaarts' is misschien wat tè
 
Ja zoals jullie weten ben ik natuurlijk lange dates gewend. Meestal ga ik naar dani voor 3 uurtjes dus ja reken dat maar uit. Snap t wel hoor want t is zeker niet goedkoop deze hobby
Groot gelijk hoor. Ik was een maand terug naar België geweest (pokkenend rijden maar daar wezen overnachten) en toen een dame naar me toe laten komen. 600eu voor twee uur maar dubbel dik waard. Kon alles met haar doen incl hard keelneuken en anaal. Dus persoonlijk vind ik die bedragen niet erg zolang de service en de dame van hoog niveau zijn.

Voor de mensen die zich afvragen als ze nog steeds adverteert: helaas is ze terug naar Amerika.
 
Groot gelijk hoor. Ik was een maand terug naar België geweest (pokkenend rijden maar daar wezen overnachten) en toen een dame naar me toe laten komen. 600eu voor twee uur maar dubbel dik waard. Kon alles met haar doen incl hard keelneuken en anaal. Dus persoonlijk vind ik die bedragen niet erg zolang de service en de dame van hoog niveau zijn.

Voor de mensen die zich afvragen als ze nog steeds adverteert: helaas is ze terug naar Amerika.
En dat heb ik dus zelf ook. Als de service is op de manier waarop ik wil dat t is dan maakt mij de prijs (binnen bepaalde beperkingen) niet heel veel uit. T probleem ligt echter in het vinden van deze dames. Zijn een hoop dames met veel beloftes die niks nakomen. Daarom ben ik blij met het forum zo ver me dit leidt tot de juiste dames
 
Woww flinke bedragen geven jullie uit, daarom pis ik elke keer naast de pot :(.

De dames zijn jullie gewend, dus snap het dan ook wel dat ze het dan niet voor minder doen.
Nou dat valt ook wel weer mee. Want ik ga namelijk niet wekelijks naar een dame. Misschien 1-2x per maand. Denk als je t een beetje omrekend dat we op t zelfde uitkomen. Heb ook geen tijd om vaker te gaan vanwege andere verplichtingen. En om een uurtje naar amsterdam te gaan wat me intotaal 3-4 uur reizen kost ga ik ook niet doen
 
Woww flinke bedragen geven jullie uit, daarom pis ik elke keer naast de pot :(.

De dames zijn jullie gewend, dus snap het dan ook wel dat ze het dan niet voor minder doen.
Wat @Tomoe11 zegt inderdaad. Betaalde dates doen ik grofweg 2-3x per maand en ben ik best zorgvuldig welke dame ik uitkies want vele zijn niet zoveel waard. Dus degene die beweren het wel te kunnen tegen die prijs neem ik eerst een pilot af en als ze beloofd wat ze doet betaal ik de prijs die ze vragen.

Kwaliteit > kwantiteit is mijn mening.
 
Wat @Tomoe11 zegt inderdaad. Betaalde dates doen ik grofweg 2-3x per maand en ben ik best zorgvuldig welke dame ik uitkies want vele zijn niet zoveel waard. Dus degene die beweren het wel te kunnen tegen die prijs neem ik eerst een pilot af en als ze beloofd wat ze doet betaal ik de prijs die ze vragen.

Kwaliteit > kwantiteit is mijn mening.
Precies. Ik hoef niet elke keer een nieuwe dame ook. Dat komt wss omdat ik niet zo vaak ga en ik bouw liever een band op met de juiste dame. Dit heeft voor mij wel eens wat kleine voordelen hier en daar opgeleverd dus ik hou dit ook gewoon aan
 
Terug
Bovenaan Onderaan