Dames die keelneuken, Deepthroaten

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik heb haar 1x meegemaakt. Ik vond haar pijpkunsten heerljjk.
Ze kan lekker diep, sloppy, keelneuken.

Ik had geen intiem, dat kan ik niet oordelen.

Is voor mij herhalingsvatbaar. Alleen spreekt ze af vanaf een uur en dat is voor mij te lang.

Wellicht had ik die ene keer geluk dat ik een half uurtje mocht.
 
Ik heb haar 1x meegemaakt. Ik vond haar pijpkunsten heerljjk.
Ze kan lekker diep, sloppy, keelneuken.

Ik had geen intiem, dat kan ik niet oordelen.

Is voor mij herhalingsvatbaar. Alleen spreekt ze af vanaf een uur en dat is voor mij te lang.

Wellicht had ik die ene keer geluk dat ik een half uurtje mocht.
Thanks goos.
 
Die Roxy klinkt echt geweldig en tegenwoordig vast al een maand vooruit volgeboekt?. Wel nieuwsgierig of keelneuken bij haar lukt of dat ze de controle zelf wil houden. Indicatie wat een 'totaalpakket' ongeveer kost zeer welkom en mag per PB, wil geen prijsdiscussie uitlokken. Standaardprijzen staan op de site, maar haar hele pakket spreekt mij wel aan en met zo veel positieve berichten moet het gewoon goed zijn.
 
Weet iemand of Jazzmin uit Almere (op het laatst heette ze 'meisje op de fiets') weer werkzaam is?

ze zat ook een tijdje in Zaandam en ze deed zelfs mee aan een tv programma waar ze openlijk vertelde dat ze graag gekeelneukt werd.

Zij is exht goed te keelneuken. Ze heeft alleen we aparte principes en gedragingen.
 
Weet iemand of Jazzmin uit Almere (op het laatst heette ze 'meisje op de fiets') weer werkzaam is?

ze zat ook een tijdje in Zaandam en ze deed zelfs mee aan een tv programma waar ze openlijk vertelde dat ze graag gekeelneukt werd.

Zij is exht goed te keelneuken. Ze heeft alleen we aparte principes en gedragingen.
welk programma was dat dan?
En nee.. al poos offline op kinky
 
Waar Krappie?
 
Terug
Bovenaan Onderaan