Dames die niet al hun kleren uitdoen tijdens de seks.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik vind het altijd wel een beetje een afknapper als een raamdame haar bh/bikini/topje aanhoudt. Ik ben een echte borstenman en wil niets liever dan er zoveel mogelijk zien en als het mag ook in mijn handen hebben.
Gelukkig is het niet zo vaak gebeurd, dat ze het aanhoudt. Vraag er wel elke keer om dan. Sommigen antwoorden 20 euro extra... Ik denk dan had dat dan gelijk gezegd aan de deur... Zoek ik wel een ander.
 
Voor mij staat kleding aanhouden hoog in mijn wandel ergernissen top 10. Ik had al vrij snel door dat het bij het spel pezen hoort. Ik vraag het ook altijd specifiek zolang ik nog buiten sta of echt alle kleding uitgaat. Door een zogenaamde taalbarrière weten sommige dames er toch weer onderuit te komen en blijven behaatjes dan weer aan, in het gunstigste geval wel met de tietjes eruit.
Maar het meest vervelende was toch dat ik zelf mijn broek moest aanhouden, althans op mijn knieën. Voor 10 euro extra mocht ik mijn broek uittrekken, je reinste chantage natuurlijk. Ik ben er niet op ingegaan.
 
Voor mij staat kleding aanhouden hoog in mijn wandel ergernissen top 10. Ik had al vrij snel door dat het bij het spel pezen hoort. Ik vraag het ook altijd specifiek zolang ik nog buiten sta of echt alle kleding uitgaat. Door een zogenaamde taalbarrière weten sommige dames er toch weer onderuit te komen en blijven behaatjes dan weer aan, in het gunstigste geval wel met de tietjes eruit.
Maar het meest vervelende was toch dat ik zelf mijn broek moest aanhouden, althans op mijn knieën. Voor 10 euro extra mocht ik mijn broek uittrekken, je reinste chantage natuurlijk. Ik ben er niet op ingegaan.
Misschien eens een keertje iets anders proberen... dan vluggertjes!
je zou versteld staan...
 
Misschien eens een keertje iets anders proberen... dan vluggertjes!
je zou versteld staan...
Ik vergeet er bij te vermelden dat het over het bezoeken van raam prostituees gaat.
Bij de ondeugende Thaise massage, blijft soms de slip aan, meestal ging die dan op verzoek wel uit. Soms met een niet aanraak garantie.
 
Of steekt ze één per ongeluk in je kont die dingen zijn levensgevaarlijk.🤣
Ik vind het wel geil als een dame haar (liefst rode) naalhakken aanhoud.
Maar weet uit ervaring ook dat het gevaarlijk kan zijn. Ben een keer thuis gekomen met een kras op mijn buik opgelopen toen de dame in kwestie na de daad wegdraaide. Deze ervaring heb ik al eens eerder bij een ander onderwerp gedeeld.

Tall
 
Ik vind het wel geil als een dame haar (liefst rode) naalhakken aanhoud.
Maar weet uit ervaring ook dat het gevaarlijk kan zijn. Ben een keer thuis gekomen met een kras op mijn buik opgelopen toen de dame in kwestie na de daad wegdraaide. Deze ervaring heb ik al eens eerder bij een ander onderwerp gedeeld.

Tall
Ik heb ook een keer tijdens de seks naaldhakken tegen mij scheenbeen gehad deed ook pijn en levensgevaarlijk om ze in bed aan te houden mogen van mij ook uit tijdens de seks.
 
Ik vind omgekeerd enkel een bh en string aan die ook meteen snel uitgedaan worden soms ook spijtig 😅 ik hou wel van een opwindende striptease met veel teasen en een lekker trage reveal laagje per laagje 😊
 
Hij krijgt:
- een klap in zijn gezicht
- de rekening
- geen seks

Ik ken geen vrouwen die het op prijs stellen dat je hun kleding of lingerie ruw van hun lijf trekt, of kapot trekt. Heb ik zelf trouwens ook geen behoefte aan, gewoon lekker rustig uitkleden is veel leuker.
Heb dame gekend die het zeer leuk vond dat ik haar slip kapot sleurde , eerst was spelen tussen de slip met vingertjes of piemel en dan de boel kapot maken 🤪
 
Terug
Bovenaan Onderaan