Dames die veel praten tijdens een date

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
exact. Ik ben verre van een seksgod. Maar wat ik wel kan , en dat vraagt geduld is beffen. Als de dame zich daarvoor openstelt tenminste. Als ze dan ligt en je kan ze op een halfuurtje (want ja jongens, bij diepe orgasmes duurt het ff) naar de hemel brengen. En ze heeft in dat halfuurtje alleen maar liggen in en uitademen, soms wat harder, soms wat trager . Tot het moment dat ze zegt ik ga klaarkomen . Daar kan geen full cd "dirty talk" tegenop
Ik vraag me altijd af wat mannen hier aan hebben ?
Streelt het hun ego dat ze een vrouw hebben doen klaarkomen of komen ze zelf klaar na een halfuur beffen en een vrouw te horen in en uitademen ?
 
@swtdisposition

Om met Petje Pitamientje te spreken (wie kent 'm nog?):

"Stom he, ik vind het gewoon lekker!"

Kom ik er van klaar? Nee, sterker nog, die hangt er vaak slap bij.

Het is simpelweg de pleaser in me. Ik kan oprecht heel gelukkig en blij worden als ik iemand anders een plezier doe. Dat doet me meer plezier dan wat ik voel als mij een plezier wordt gedaan.

Ja, gestreeld worden, gezoend, gepijpt etc vind ik heerlijk en wil ik ook zeker niet afdoen als bijzaak, maar dat voelt pas echt heerlijk als ik het gevoel er bij heb dat het gelijk oversteken is.

Streelt het mijn ego? Ja, in zekere zin wel, maar niet in de zin van "zie mij hier eens de geweldige stud zijn", dat ego strelen zit voor mij in het gevoel de ander echt oprecht blij gemaakt te hebben, een fijne tijd te hebben gegeven, respectvol en als mens behandeld te hebben, en oog te hebben gehad voor wat zij lekker vindt.

En tuurlijk zullen dames mij daarbij in een sprookje doen geloven, maar mijn insteek is oprecht om ze ondanks dat het werk is een leuke tijd te bezorgen, want zij blij, ik nog veel blijer.

Als je geen (extreme) pleaser bent, dan snap ik best dat dit raar klinkt.
 
@swtdisposition

Om met Petje Pitamientje te spreken (wie kent 'm nog?):

"Stom he, ik vind het gewoon lekker!"

Kom ik er van klaar? Nee, sterker nog, die hangt er vaak slap bij.

Het is simpelweg de pleaser in me. Ik kan oprecht heel gelukkig en blij worden als ik iemand anders een plezier doe. Dat doet me meer plezier dan wat ik voel als mij een plezier wordt gedaan.

Ja, gestreeld worden, gezoend, gepijpt etc vind ik heerlijk en wil ik ook zeker niet afdoen als bijzaak, maar dat voelt pas echt heerlijk als ik het gevoel er bij heb dat het gelijk oversteken is.

Streelt het mijn ego? Ja, in zekere zin wel, maar niet in de zin van "zie mij hier eens de geweldige stud zijn", dat ego strelen zit voor mij in het gevoel de ander echt oprecht blij gemaakt te hebben, een fijne tijd te hebben gegeven, respectvol en als mens behandeld te hebben, en oog te hebben gehad voor wat zij lekker vindt.

En tuurlijk zullen dames mij daarbij in een sprookje doen geloven, maar mijn insteek is oprecht om ze ondanks dat het werk is een leuke tijd te bezorgen, want zij blij, ik nog veel blijer.

Als je geen (extreme) pleaser bent, dan snap ik best dat dit raar klinkt.
Dus jij betaald de dames om ze blij te maken?
 
Echt heel verschillend..
Als er gepraat wordt, zeker in het engels, heb ik wel wat meer moeite mij te concentreren op de seks.
Herinner mij bezoekjes met Russische meiden waar we amper 1 woord gezegd hebben, tot 1 waar de dvp de oren van m'n kop lulde.. Beide dates waren trouwens top.

Mocht een zeker iemand zich aangesproken voelen en dit lezen.. laat nog eens wat van je horen. Ik ben benieuwd hoe het met je gaat. 😉
 
Laatst bewerkt:
@swtdisposition
Ja, gestreeld worden, gezoend, gepijpt etc vind ik heerlijk en wil ik ook zeker niet afdoen als bijzaak, maar dat voelt pas echt heerlijk als ik het gevoel er bij heb dat het gelijk oversteken is.

Hoewel ik ergens je gevoel wel begrijp en ik ook mijn best doe om het voor de dame in kwestie een "leuk" moment te laten zijn, is het natuurlijk nooit altijd gelijk oversteken als jij haar betaalt voor haar diensten.
Dat is het hele idee erachter. Dat hoef je dan niet te compenseren door extra moeite voor haar te gaan doen, daar is de financiële afwikkeling voor.
 
Ik vraag me altijd af wat mannen hier aan hebben ?
Streelt het hun ego dat ze een vrouw hebben doen klaarkomen of komen ze zelf klaar na een halfuur beffen en een vrouw te horen in en uitademen ?
Smaken verschillen,wat de ene fijn of lekker vind,vind de andere niets aan. Ik zelf zou nooit een dame rimmen,zijn voor mij lekkerdere dingen dan een half uur aan een sluitspier te gaan liggen likken. Maar de pan uit likken vind ik wel lekker.
 
Dus jij betaald de dames om ze blij te maken?
Nee, om mezelf heel blij te maken door een ander blij te maken. Subtiel verschil en zoals gezegd snap ik dat het raar is voor velen.

Dat hoef je dan niet te compenseren door extra moeite voor haar te gaan doen, daar is de financiële afwikkeling voor.
Zo werkt dat voor mij dus niet. Verstandelijk weet ik ook wel dat het geld de compensatie is, maar dat is maar een handeling vooraf. In de daadwerkelijke tijd die je met elkaar doorbrengt zoek ik juist dat evenwicht. Geld is voor mij gevoelloos.
 
In de daadwerkelijke tijd die je met elkaar doorbrengt zoek ik juist dat evenwicht.
Het is geen oordeel verder hoor, maar het komt op mij vooral over dat jij gelukkig wordt van het pleasen van de ander.
Moet je vooral doen als jij je daar prettig bij voelt natuurlijk!
Ik reageerde vooral op het 'gelijk oversteken' of zoals je het nu omschrijft 'dat evenwicht'.
Het lijkt niet echt op een evenwicht, maar vooral dus jouw voorkeur om de ander te pleasen.

Jij blij, zij (hopelijk) blij, jij nog blijer ;-)
 
Nee, om mezelf heel blij te maken door een ander blij te maken. Subtiel verschil en zoals gezegd snap ik dat het raar is voor velen.


Zo werkt dat voor mij dus niet. Verstandelijk weet ik ook wel dat het geld de compensatie is, maar dat is maar een handeling vooraf. In de daadwerkelijke tijd die je met elkaar doorbrengt zoek ik juist dat evenwicht. Geld is voor mij gevoelloos.
Ik probeer het te begrijpen Forumlurker. Dus jij betaald een dame en probeert haar blij te maken. Als je merkt dat ze blij is dan word jij daar blijer van en is jouw behoefte bevredigd. Dus een soort van blijheidsfetish.
 
@Kjelt LOL, uhm ja, ik denk dat je het zo zou kunnen noemen, maar het is voor mij niet zo dat het uitsluitend eenrichtingsverkeer betreft. Echter hoort die "blijheidsfetish" om maar jouw terminologie te gebruiken er voor mij wel bij om de date echt geslaagd te laten voelen.
 
Ik probeer het te begrijpen Forumlurker. Dus jij betaald een dame en probeert haar blij te maken. Als je merkt dat ze blij is dan word jij daar blijer van en is jouw behoefte bevredigd. Dus een soort van blijheidsfetish.
En het is gewoon ook veel leuker als beide deelnemers aan de seksbeurt evenveel genieten . Dat neemt toch een beetje het gevoel van "een dienst" weg.
Moet je wel iemand daten die ook zo denkt natuurlijk. Dames die 5 mannen per dag ontvangen denken zo meestal niet.
Ik zou opteren om iemand te zoeken die maximum 5 man per week ontvangt. De kans dat die dames echt willen genieten van een neukbeurt is vele malen groter.
 
Lang geleden, ergens in de vorige eeuw, hier in Twente een Duitse DVP in een club. Die probeerde Nederlands te praten.
Het was verdorie net of ik met Prins Bernhard (sr.) in bed lag. Dat was pas een echte afknapper, zoals ik zelden heb meegemaakt.
 
Tijdje geleden voor een vluggertje geweest bij een dame. Uitgekleed en het bed op.
Ze was ook naakt op bed en deed jog horloge af en een ring. Uit interesse vroeg ik omdat ze dat bij een eerser bezoek had verteld, hoe het met een verwonding was verlopen.
Kreeg een heel verslag van 10-15 min , ik babbelde wel uitvoerig mee en ondertussen had ze wel mijn lul vast. Tijdens het praten werd er zo af en toe eens een trek beweging gemaakt. Zo 1 a 2 x.. en dan weer niks.. klein kneepje in de zak enzo. ze hield de hele tijd gewoon mijn zak en lul vast alsof het een pen was waarmee je doet spelen.. normaalste zaak vd wereld om iemands lul vast te houden tijdens een gesprek.
Eerlijk , het was best geil…
en best van al, na dik 10 min kletsen , was dat vluggertje zo'n 25-30 min toen ik op de klok keek en met kletsen dus 45 min bij haar geweest.. top..
Kan te maken hebben dat als je paar keer bij een dame bent geweest ze je toch een beetje kent .. en een praatje ook leuk is , niet alleen ram bam en klaar en dat de interesse die je oprecht laat blijken een waardering krijgen van niet op de klok kijken..
 
@melkje Zoiets heb ik ook meegemaakt, helaas kreeg ik er wel een slappe van. En als klap op de vuurpijl bleek het nog van m'n eigen tijd af te gaan ook, want na mij kwam meteen de volgende klant. 😱

Beetje socializen vind ik wel oké, maar dan liever na afloop bij het aankleden of douchen.
 
Ik hou niet zo van oppervlakkig geklets, inderdaad om tijd te rekken of iets, wat iemand anders hierboven ook al zei. Al is dat al een eerste teken dat er iets vanuit haar naar hem niet klikt.
Maar wat ik wel heb is oprechte interesse in hoe het is om dit beroep te hebben. Ik ben zo nieuwsgierig naar haar ervaringen, haar leven, waarom ze het is gaan doen, of dit vak samen gaat met bijvoorbeeld een vriendje hebben en zo niet dat dat dan wellicht best wel een beetje een eenzame boel is. En ben nieuwsgierig hoe ze zich voelde toen ze haar eerste klant had en hoe nerveus ze vantevoren was om dit echt te gaan doen. Kortom: haar wereld te leren kennen. De wereld van de sekswerker is eigenlijk best wel een verborgen wereld, omdat kennelijk de klanten het allemaal liever niet willen weten? Nou ja, ik eigenlijk wel. Maar ik denk eigenlijk dat ik zulke intieme gesprekken niet zal hebben. Want je hebt naakt zijn en jezelf bloot geven. Dat zijn toch twee verschillende dingen.

Maar mijn hoop gaat altijd naar de vrouwen die dit werk gekozen hebben omdat ze oprecht graag seks hebben, nieuwsgierig zijn, mannen via deze weg op deze manier leren kennen en ervaren. Ik vond laatst een dvp die ook dit forum leest, die studente psychologie is. En ik had me bedacht dat dit toch voor haar lessen in de psychologie door ervaring in de praktijk moet zijn. Daar fantaseerde ik dus alweer gesprekken mee. Lees je mee @Belle - ben dus zo nieuwsgierig geworden naar jou, maar je woont zo ver weg van mij! Stel dat je een praktijkonderzoek zou doen naar mannen die dit doen...en dat je dan bijvoorbeeld de volgende keer korting krijgt als je na afloop haar enquete invult zodat je data levert voor haar onderzoeksscriptie. Oh, ik wil, ik wil: álles voor de wetenschap! ;)
 
Een jongedame bij Amersfoort privé in 2017. Uit mijn aantekeningen: Wat een kletskous! Heel gezellig, maar het leidde wel een beetje af! :ROFLMAO:

Voor een deel kan het gewoon persoonlijkheid zijn, maar ik denk dat nervositeit of onzekerheid aan de kant van de dame er ook wel wat mee te maken kan hebben.
 
Dat ligt er maar aan.

Als het gezellig is, dan prima verder. Maar als het echt de oren van je kop kletsen met oninteressant geouwehoer of puur om tijd te rekken is, dan vind ik het niks natuurlijk.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan