Dames die veel praten tijdens een date

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Veel praten. Daar zorg je toch beide voor je in het begin van de date hou ik wel van een goed gesprek. En na het avontuur nagenieten met een babbel kan nooit geen kwaad. Alle ik vindt dat zalig op date 😍 en tijdens de seks dirty talk geweldig toch. Heb het mij nog nooit beklaagd
 
Laatst bewerkt:
Wat vinden jullie van dames die veel praten tijdens een date? Ik vind dat zwaar irritant want daar betaal ik ze niet voor alsof ze tijd aan het rekken zijn.
Ik vind een praatje leuk, babbel vrolijk mee, gemiddeld vermoed ik ook wel langer dan de meesten anderen hier, maar ergens moet ook de dame gaan begrijpen dat ik ook nog iets anders wil. Dit topic triggert me wel, want dinsdag nog een date gehad met op zich een super leuke en mooie meid, maar steeds als ik probeerde het gesprek naar daden te leiden begon ze weer over iets anders.

Dat ligt net zo goed aan mij. Misschien had ik er nog wat duidelijker in moeten zijn, maar ging me daardoor wel afvragen of dit nou een trucje was, of dat ze het niet door had, of meer assertief gedrag van mij verwachtte. Toen ik eindelijk vrij letterlijk vroeg om maar eens met mijn kleintje te gaan spelen kwam er actie en dat was daarna ook goed, maar de aanloop was mij effe te lang.

Maar goed, kan zelf ook een kwebbel zijn en ben ook echt wel serieus geïnteresseerd in de dame en wat ze te vertellen heeft. Hou wel van verhalen uit het leven, zowel werk als privé, maar volgende keer bij haar weet ik dat ik zelf beter het iets straffer moet afkappen. Vriendelijk nog altijd, maar wel wat directer.
 
Het hangt ook af van de tijd die je hebt. Het topic van de effectieve neuktijd kwam al tot de conclusie dat er bij langere dates praktisch niet veel langer wordt geneukt. Wel meer geluld. 😆
Zal dat volgende keer eens timen bij een lange date van mij hoe lang er geneukt is geweest zal het hier dan vermelden 🤣 sommige hebben ook nood aan een goed gesprek toch.
 
Ligt eraan. Als het hele verhalen zijn als een vorm van tijdrekken is dat irritant. Maar als ze tijdens de seks vlot babbelt is dat juist gezellig en sfeerverhogend. Dan bedoel ik niet over ditjes en datjes of het wereldnieuws trouwens. En voor en na de date lekker knuffelen terwijl we praten, ja graag. Liever een dvp die te veel praat dan een die haar mond praktisch niet open doet.
 
Ligt eraan. Als het hele verhalen zijn als een vorm van tijdrekken is dat irritant. Maar als ze tijdens de seks vlot babbelt is dat juist gezellig en sfeerverhogend. Dan bedoel ik niet over ditjes en datjes of het wereldnieuws trouwens. En voor en na de date lekker knuffelen terwijl we praten, ja graag. Liever een dvp die te veel praat dan een die haar mond praktisch niet open doet.
Idd moet toch een akelig gevoel geven dat je op date gaat en je amper een woord zou zeggen tegen elkaar 🤔
 
Voor of achteraf vind ik het wel oké, als het maar niet tijdens de seks is. Of het moet dirty talk zijn. 😁
Gewone praatjes vind ik top, maar van dirty talk word ik alleen maar heel giechelig en raak ik compleet elke geilheid kwijt. Okay, er zijn uiteraard verschillende gradaties in dirty talk, maar zoiets als "oh jaaaa, wat heb je een lekkere geile pik" vind ik zelfs al niet geil.
 
Gewone praatjes vind ik top, maar van dirty talk word ik alleen maar heel giechelig en raak ik compleet elke geilheid kwijt. Okay, er zijn uiteraard verschillende gradaties in dirty talk, maar zoiets als "oh jaaaa, wat heb je een lekkere geile pik" vind ik zelfs al niet geil.
Ik had een dame die na meerdere dates steeds losser werd en het toen ineens begon te doen. Van haar wist ik ook dat ze het wel meende wat ze zei. Daar werd ik echt bloedgeil van. 😍

Maar inderdaad, 'oh neuk me schatje' en die soort uitspraken, nee dan liever niet. Daar gaan je tenen krom van staan. 🤣
 
Een dame die geniet tot in haar tenen die kan zich niet meer bezighouden met "dirty talk" hoor.
Die moet haar ademhaling zo onder controle houden om naar een orgasme toe te werken. Geloof me, de praters tijdens de seks zijn meestal diegene die er op de moment geen ruk aan vinden.
Sommige dames praten zoveel dat ik bij mezelf denk word ik hier wel serieus genomen of speelt ze gewoon met me. En nog irritanter is wanneer ze geen woord Nederland of Engels spreekt en maar Spaans praten terwijl ik geen woord versta als jullie alleen die afspraak konden terugzien dan lachten jullie jezelf kapot pure comedie voelde me net Mr.Bean.
 
Laatst bewerkt:
Lol, heb eens meegemaakt dat een dame haar hele levensgeschiedenis begon te vertellen. Van mishandeling door haar vader, tot dat haar moeder zelf ook een DVP was, dan weer over hoe slecht de hygiëne van de gemiddelde bezoeker is, blabla. Toen zei ze opeens: oh we hebben nog maar 10 minuten, zal ik je nog even snel pijpen?! Toen wel duidelijk gemaakt dat dit even niet doorging, ze had mij wel kunnen betalen, ben goedkoper dan een psychiater 😂😂 daarna gelukkig nog de volle tijd kunnen volmaken.
 
Sommige dames praten zoveel dat ik bij mezelf denk word ik hier wel serieus genomen of speelt ze gewoon met me.
exact. Ik ben verre van een seksgod. Maar wat ik wel kan , en dat vraagt geduld is beffen. Als de dame zich daarvoor openstelt tenminste. Als ze dan ligt en je kan ze op een halfuurtje (want ja jongens, bij diepe orgasmes duurt het ff) naar de hemel brengen. En ze heeft in dat halfuurtje alleen maar liggen in en uitademen, soms wat harder, soms wat trager . Tot het moment dat ze zegt ik ga klaarkomen . Daar kan geen full cd "dirty talk" tegenop
 
Als de dame zich daarvoor openstelt tenminste.
Daar ligt ook direct het probleem. Bij de meeste dvp's zal dit niet zo zijn. Vervolgens zijn er mannen die het toch proberen, waarbij de dame maar een orgasme faket om de man tevreden te houden. Vervolgens zien wij hier een hoop reviews met schreeuwend klaarkomende dames als gevolg. 🤣

Maar ik begrijp dat het bij dames die minder daten het wel mogelijk is. Dat is een ander soort date met een ander prijskaartje (en beschikbaarheid).
 
Ik vind praten super, en als de dame deftige praat verkoopt is het een pluspunt!
Het mag niet ten koste gaan van je tijd maar dat heb je ook rap door.
Als de dame een stilzwijgend poppetje is lijkt het erop dat de verstandhouding niet goed zit maar soms zijn bepaalde dames geen spraakwater,
dat ben je of ben je niet!
Ondanks dat ik bepaalde raamdames ontmoet heb die zo niet zijn, had ik toch een uitstekende ervaring, maar geen communicatie lijkt eerder op afstandelijkheid en persoonlijk heb ik dat niet graag omdat ikzelf zo niet ben en dan voel je je bij de dame zelf een beetje van een rare kwast.
Al moet je je eigenlijk niet aantrekken van wat ze van je denken, als je geen topervaring gehad hebt heb je het gevoel ik kom niet meer terug.
 
Ik begrijp wel dat dit voor singles bijna onmogelijk is om maar 1 keer per maand te daten. Maar ik zie het meer als een aanvulling op mijn relatie.
Een maandelijks uitje, laten we het zo noemen
Ik zou het ook graag eens meemaken voor een keer, maar inderdaad als single is 1x per week beter houdbaar dan 1x per maand. Ik geniet er gelukkig nog steeds van ook al weet ik dat het hoofdzakelijk om mijn eigen genot gaat.

Terugkomend op het topic, ik heb ook al enkele dates gehad waarbij geen woord werd gesproken omdat we geen gezamenlijke taal hadden. Dat is ook wel een gekke ervaring. Maar dan toch liever iets teveel praat dan helemaal niets. 🤣
 
Het omgekeerde is ook waar, er zijn sommige dames waar de heren niet willen praten en enkel willen gepijpt worden en neuken maar in mijn opinie dan zoek je louter een lustobject!
In de eerste plaats ga je voor de seks maar een beetje verstandhouding en eerlijke communicatie is toch een mega pluspunt dan enkel bekeken te worden als een geile bok die zijn zaad wil lozen!
 
exact. Ik ben verre van een seksgod. Maar wat ik wel kan , en dat vraagt geduld is beffen. Als de dame zich daarvoor openstelt tenminste. Als ze dan ligt en je kan ze op een halfuurtje (want ja jongens, bij diepe orgasmes duurt het ff) naar de hemel brengen. En ze heeft in dat halfuurtje alleen maar liggen in en uitademen, soms wat harder, soms wat trager . Tot het moment dat ze zegt ik ga klaarkomen . Daar kan geen full cd "dirty talk" tegenop
Waarom zou IK een DVP gaan betalen om háár een halfuur lang te beffen? Dan zou zij MIJ moeten betalen, toch?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan