Dvp’s die niet gebeld willen worden

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
I am one of the foreign DVPs and I NEVER answer a phone call/call back or send a voice message.

If anyone has doubts, I send them here to read the reviews.

Main reason for that is privacy. You can recognize someone easily just after voice. And besides anything else, im introverted as fuck.
And so many other reasons.... 50% of "clients" are trying to waste time, dozens of questions regarding prices/services (when that is the first line in my ads), asking for discounts, 5 phone calls and 20messages if i dont answer within the next 5 minutes... or is just our friends/family time, private life and generally not a 24/7 sex line.

Personally, there's no way someone can get me to answer the phone.
Privacy, respecting others decisions and having fun comes before anything else.
IF someone doesn't like that, there's plenty of fish in the sea.
 
I am one of the foreign DVPs and I NEVER answer a phone call/call back or send a voice message.

If anyone has doubts, I send them here to read the reviews.

Main reason for that is privacy. You can recognize someone easily just after voice. And besides anything else, im introverted as fuck.
And so many other reasons.... 50% of "clients" are trying to waste time, dozens of questions regarding prices/services (when that is the first line in my ads), asking for discounts, 5 phone calls and 20messages if i dont answer within the next 5 minutes... or is just our friends/family time, private life and generally not a 24/7 sex line.

Personally, there's no way someone can get me to answer the phone.
Privacy, respecting others decisions and having fun comes before anything else.
IF someone doesn't like that, there's plenty of fish in the sea.
Voor ons ook genoeg vis in de zee, met alle respect naar jou toe
 
Daarom vraag ik vaak als eerste of het gelegen komt dat ik bel. Mocht er iemand in de buurt van de dame meeluisteren, kan zij zich op een nette manier verontschuldigen...
De reden ook dat de dames niet gebeld willen worden is omdat je met bookers te maken hebt. Nog een reden is dat ze geen engels spreken of gebrekkig engels spreken. Het werkt dus in hun nadeel als ze gebeld worden, want de klant kan dan van tevoren horen dat de dame niet geschikt is voor een date en de date annuleren wat voor minder klanten zorgt.
 
Iedere keer ik deze topic titel zie staan denk ik dat de titel is, dvp die niet "gebeft" willen worden. Maar is wel degelijk niet "gebeld" willen worden.

Ik denk als een dvp via internet adverteert en haar nummer daar staat, moet ze daar de consequenties van dragen dat niet iedereen het helemaal leest. Een dvp die niet gebeld wilt worden kan haar geluid ook op stil zetten. Doe je als dvp zodanig stiekem aan je bijberoep gebruik dan een werk gsm die je enkel maar gebruikt als je alleen bent zou ik zeggen. Of gebruik een emailadres.
 
Wat ook irritant is, is dat dames vaak op WhatsApp niet meer dan een vraag beanwoorden, dus je al je vragen apart moet stellen, waardoor je Al gauw als eeuwige chatter wordt gezien ...
Voordat ik.een afspraak maak Wil ik bevestigd hebben dat de foto echt is, welke handelingen inclusief zijn, en in welke straat de dame zit, en uit welk.land ze komt. ....dat is kiezen trekken...
 
Kan me heel goed voorstellen dat een dvp liever niet gebeld wilt worden en de voorkeur geeft om eerst geappt te worden; kan ze rustig haar tijd nemen welke de onzinklanten zijn die alleen "hoi/hey/hoeveel/ff neuken?" kunnen zeggen en welke de serieuze klanten zijn die wel de moeite nemen om in volle zinnen eerst zich netjes voor te stellen en de juiste vragen te stellen. Bellen/videobellen kan altijd daarna nog in overleg nadat er wat wederzijds vertrouwen is gekweekt. En als ze dat resoluut weigert dan kan je alsnog je conclusies trekken; afkappen of toch maar afspreken?

Meestal hou ik het kort en bondig met mijn appberichten en stel ik geen onnodige vragen waar ik het antwoord al op weet met het risico dat ze me niet serieus neemt en me blokkeert. Maar... als ik geen normale reactie krijg op een simpele vraag dan weet ik al genoeg; next!!!
 
Wat ook irritant is, is dat dames vaak op WhatsApp niet meer dan een vraag beanwoorden, dus je al je vragen apart moet stellen, waardoor je Al gauw als eeuwige chatter wordt gezien ...
Voordat ik.een afspraak maak Wil ik bevestigd hebben dat de foto echt is, welke handelingen inclusief zijn, en in welke straat de dame zit, en uit welk.land ze komt. ....dat is kiezen trekken...
Die laatste vraag zou kunnen maken dat ze achterdochtig wordt.
 
Hey allemaal,

Tijd om uit 'lurker-mode' te gaan en actief mee te gaan doen op dit forum :)

Ik heb erg weinig ervaring als wandelaar: in de afgelopen 2 jaar 3 dames bezocht. Een redelijke goede ervaring, gevolgd door een top ervaring en daarna een slechte ervaring. Helaas zijn geen van die dames meer actief, anders had ik wel een review geplaatst.

Maar waar ik eigenlijk mee zit: ik zie veel advertenties van dames die zeggen "Niet appen, alleen bellen". Ik snap de gedachte daarachter wel, maar eigenlijk wil ik dat niet. Ik bel liever niet. Geen idee waarom, ik ben nooit zo'n beller geweest. Het gevolg: ik laat die dames dus aan me voorbij gaan.

Dat vind ik wel jammer: er zitten een paar dames tussen die ik toch wel een keer zou willen bezoeken (zoals onze eigen @JokePrive ).

Hebben jullie een voorkeur voor contact?

(Edit: ik had na zoeken op "bellen", "appen" en "telefoon" het idee dat dit onderwerp nog niet bestond. Gelukkig snappen de mods hier wel hoe zoeken op die forum werkt. Mijn dank voor het verplaatsen naar deze thread :) )
 
Laatst bewerkt:
Kan me heel goed voorstellen dat een dvp liever niet gebeld wilt worden en de voorkeur geeft om eerst geappt te worden; kan ze rustig haar tijd nemen welke de onzinklanten zijn die alleen "hoi/hey/hoeveel/ff neuken?" kunnen zeggen en welke de serieuze klanten zijn die wel de moeite nemen om in volle zinnen eerst zich netjes voor te stellen en de juiste vragen te stellen.

Meestal hou ik het kort en bondig met mijn appberichten en stel ik geen onnodige vragen waar ik het antwoord al op weet met het risico dat ze me niet serieus neemt en me blokkeert.
Dit is precies waarom ik al zo'n tiental jaren geappt/gemaild wil worden. Dan kan ik makkelijk en wanneer ik er de tijd voor heb de reacties filteren. Als iemand de moeite neemt om een net berichtje met enige info te sturen, dan krijgen ze ook zo snel mogelijk een berichtje terug. Onzinberichtjes waar totaal niets van info in staat: verwijderen zonder te antwoorden of gewoon de persoon blokkeren.
 
Terug
Bovenaan Onderaan