Dvp’s die niet gebeld willen worden

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Zou niet eens weten wat ik dan met zo'n foto zou moeten doen haha.. wil gewoon weten bij wie ik terecht kom. Zou nooit ergens heen durven gaan alleen op basis van een stem 😅
je kan een foto album maken van je klanten. 😂

Ik begrijp dat wel ik zie ook het liefst het gezicht van de dvp. Als ik het gezicht zie van de dame ga ik af op welk gevoel zij mij geeft. Komt ze lief over, verlegen, een zuurpruim of arrogant.

Je video bellen vind ik persoonlijk slim. Stel dat jij aan mij vraagt wil je eens een foto van je gezicht doorsturen. Dan kan ik poseren 20 foto´s nemen en de 3 beste naar jou doorsturen hoe dat ik mij wil voordoen tegen over jou. In live gaat dat veel minder.
 
je kan een foto album maken van je klanten. 😂

Ik begrijp dat wel ik zie ook het liefst het gezicht van de dvp. Als ik het gezicht zie van de dame ga ik af op welk gevoel zij mij geeft. Komt ze lief over, verlegen, een zuurpruim of arrogant.

Je video bellen vind ik persoonlijk slim. Stel dat jij aan mij vraagt wil je eens een foto van je gezicht doorsturen. Dan kan ik poseren 20 foto´s nemen en de 3 beste naar jou doorsturen hoe dat ik mij wil voordoen tegen over jou. In live gaat dat veel minder.
Nou hoe je op de foto staat zou me niet zo boeien maar iemand kan ook een foto van heel iemand anders sturen. Dit hoor ik overigens ook van klanten dat dit andersom ook wel gebeurt, dat de dame heel anders lijkt dan de foto's. Daarom vind ik een videocall het veiligst.
Maar kan wel begrijpen dat sommige mannen dit eng vinden omdat er uiteraard weer dames zijn die er misbruik van maken.
Maar heb echt zelden rare of vervelende dates gehad sinds ik videobellen standaard doe, dus of het is toeval of het helpt wel echt om goed te selecteren.
 
Zelfde geld voor ons waarom zouden wij moeite doen als de helft van de mannen niet eens fatsoenlijk kunnen afzeggen.

Ik heb wel mijn tijd in hem gestoken om een fatsoenlijke afspraak te maken, maar zo veel moeite ff een berichtje nee gaat niet door.

Ik ben in het echt heel vriendelijk volgens de meeste mensen, maar op app en telefoon reageer ik kort af. Kom ter zaken je betaald mij voor een afspraak en niet om uren te geilen en niets te laten weten als je toch geen zin hebt🤷‍♀️
Daar heb je ook een punt maar als hij nu 2 min belt of 2 berichten stuurt. En hij komt niet af blijft dat toch het zelfde.

Die gast is gewoon een lul. Het is een kwestie van respect naar de dame toe.

Ik persoonlijk ben veel minder snel geneigd om eerst de moeite te toen om naar jou te bellen om een afspraak te maken. Om vervolgens af te zeggen. Dan dat ik in 10 sec een berichtje schrijf en verstuur. En even wacht op je antwoord.
 
Daar heb je ook een punt maar als hij nu 2 min belt of 2 berichten stuurt. En hij komt niet af blijft dat toch het zelfde.

Die gast is gewoon een lul. Het is een kwestie van respect naar de dame toe.

Ik persoonlijk ben veel minder snel geneigd om eerst de moeite te toen om naar jou te bellen om een afspraak te maken. Om vervolgens af te zeggen. Dan dat ik in 10 sec een berichtje schrijf en verstuur. En even wacht op je antwoord.
Was het maar 2 minuten, maar gemiddeld moet ik ruim 15 vragen beantwoorden en van alles en nog wat.

Ik ben denk ik een kwartier bezig met serieuze mannen en 2 uur met de fakers en dat elke dag weer. Ja het is een lul, maar dat is 80% van de mannen die reageren.

Laatst ook 30 vragen beantwoord krijg ik opeens een berichtje het is met uit met mijn ex en ik wil toch niet.

Ik stuur al mijn afspraken ruim 4 uur van te voren en bericht van gaat het nog door, maar 30% stuurt niet eens nee sorry.

Veel mannen verwachten veel te veel van een dame die ze nog nooit ontmoet hebben. De leuke praatjes komen pas als je vaste klant bent dat is het probleem.

Misschien ben jij daar wel normaal in, maar dan ben je uitzonderlijk en verpest de rest het voor jou.
 
Nou hoe je op de foto staat zou me niet zo boeien maar iemand kan ook een foto van heel iemand anders sturen. Dit hoor ik overigens ook van klanten dat dit andersom ook wel gebeurt, dat de dame heel anders lijkt dan de foto's. Daarom vind ik een videocall het veiligst.
Maar kan wel begrijpen dat sommige mannen dit eng vinden omdat er uiteraard weer dames zijn die er misbruik van maken.
Maar heb echt zelden rare of vervelende dates gehad sinds ik videobellen standaard doe, dus of het is toeval of het helpt wel echt om goed te selecteren.
IK heb dat mee gemaakt dat de dame een oudere foto geplaats had toen ze veel magerder was. Ik heb geen probleem met dikkere vrouwen maar het was erg misleidend. Mijn vertouwen in haar was meteen 0. Ik vraag mij dan af wat is er nog gelogen of verdoezeld.

Zulke dvp´s ga ik nooit begrijpen een leugentje uit bestwil is idd snel en rap maar het komt toch uit. Het enige dat je doet is je de klant zijn vertouwen in jou schaden.
Was het maar 2 minuten, maar gemiddeld moet ik ruim 15 vragen beantwoorden en van alles en nog wat.

Ik ben denk ik een kwartier bezig met serieuze mannen en 2 uur met de fakers en dat elke dag weer. Ja het is een lul, maar dat is 80% van de mannen die reageren.

Laatst ook 30 vragen beantwoord krijg ik opeens een berichtje het is met uit met mijn ex en ik wil toch niet.

Ik stuur al mijn afspraken ruim 4 uur van te voren en bericht van gaat het nog door, maar 30% stuurt niet eens nee sorry.

Veel mannen verwachten veel te veel van een dame die ze nog nooit ontmoet hebben. De leuke praatjes komen pas als je vaste klant bent dat is het probleem.

Misschien ben jij daar wel normaal in, maar dan ben je uitzonderlijk en verpest de rest het voor jou.
Blijkbaar wel. Ik hou het liever kort. Ik wil haar en mijn tijd niet verdoen. Ik zou niet weten hoe ik 15 min moet vol bellen met een dvp die ik niet ken.
 
Laatst bewerkt:
Ik blijf het steeds raar vinden dat veel dvp's niet gebeld willen worden maar alleen berichten via whatsapp willen ontvangen. Bellen is heel belangrijk want je wilt als wandelaar wel een dame treffen die op z'n minst een beetje engels spreekt en die je tijdens de date gewoon kan verstaan. Want hoevaak hebben wij wandelaars wel niet meegemaakt dat een dame op haar advertentie aangeeft dat ze engels spreekt maar in het echt nauwelijks engels spreekt of zelfs helemaal niet. Met zo'n dame valt dan niet te communiceren of je moet alles via Google translate gaan doen maar dat verpest wel de sfeer vind ik en kost je tijd.
Afspreken wordt vaak uitbesteed ,vooral bij dames die de taal slecht spreken. Meestal een vriend of partner die dat dan regelt maar het kan ook de buurman zijn . Voor deze mensen is WhatsApp het makkelijkste en als jij een lekkere dame denkt te bellen en je krijgt een kerel aan de lijn is de kans groot dat je de verbinding verbreekt .
IK heb dat mee gemaakt dat de dame een oudere foto geplaats had toen ze veel magerder was. Ik heb geen probleem met dikkere vrouwen maar het was erg misleidend. Mijn vertouwen in haar was meteen 0. Ik vraag mij dan af wat is er nog gelogen of verdoezeld.

Zulke dvp´s ga ik nooit begrijpen een leugentje uit bestwil is idd snel en rap maar het komt toch uit. Het enige dat je doet is je de klant zijn vertouwen in jou schaden.

Blijkbaar wel. Ik hou het liever kort. Ik wil haar en mijn tijd niet verdoen. Ik zou niet weten hoe ik 15 min moet vol bellen met een dvp die ik niet ken.
Nou, ik heb best wel gezellige gesprekjes als ik een dame bel , nadeel is wel ,als ik haar stem gehoord heb en het was een leuk gesprekje dan is mijn twijfel weg en ga zeker op bezoek. Vaak verwacht ik dan te veel, en kan het tegen vallen
Bellen ✅

SMS ✅

WhatsApp ❌

Daarmee kun je worden gechanteerd en ziet men meteen wie je bent.
Daarom hebben DVP,s en klanten toch altijd een 2e telefoon met nepaccount ?
Was het maar 2 minuten, maar gemiddeld moet ik ruim 15 vragen beantwoorden en van alles en nog wat.

Ik ben denk ik een kwartier bezig met serieuze mannen en 2 uur met de fakers en dat elke dag weer. Ja het is een lul, maar dat is 80% van de mannen die reageren.

Laatst ook 30 vragen beantwoord krijg ik opeens een berichtje het is met uit met mijn ex en ik wil toch niet.

Ik stuur al mijn afspraken ruim 4 uur van te voren en bericht van gaat het nog door, maar 30% stuurt niet eens nee sorry.

Veel mannen verwachten veel te veel van een dame die ze nog nooit ontmoet hebben. De leuke praatjes komen pas als je vaste klant bent dat is het probleem.

Misschien ben jij daar wel normaal in, maar dan ben je uitzonderlijk en verpest de rest het voor jou.
Als ik afspreek dan kom ik ook
Maar 14 dagen geleden had ik afgesproken met een dame in de binnenstad van Alkmaar
Op de A9 was een aanrijding met als gevolg een file van een half uur
Ik app de dame dat ik later kom ivm die file
Dame belt me , noemt me een faker en ze zal me op de zwarte lijst zetten zei ze.
Ergens was ik blij dat de date niet door was gegaan want leuk vond ik haar niet meer .
Soms kan een afspraak buiten jouw schuld dus niet door gaan, maar de DVP heeft daar geen begrip voor
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Zelfde geld voor ons waarom zouden wij moeite doen als de helft van de mannen niet eens fatsoenlijk kunnen afzeggen.

Ik heb wel mijn tijd in hem gestoken om een fatsoenlijke afspraak te maken, maar zo veel moeite ff een berichtje nee gaat niet door.

Ik ben in het echt heel vriendelijk volgens de meeste mensen, maar op app en telefoon reageer ik kort af. Kom ter zaken je betaald mij voor een afspraak en niet om uren te geilen en niets te laten weten als je toch geen zin hebt🤷‍♀️
Precies dit. Bellen kost ontzettend veel tijd en dat is t niet waard vaak
 
Zelfde geld voor ons waarom zouden wij moeite doen als de helft van de mannen niet eens fatsoenlijk kunnen afzeggen.

Ik heb wel mijn tijd in hem gestoken om een fatsoenlijke afspraak te maken, maar zo veel moeite ff een berichtje nee gaat niet door.

Ik ben in het echt heel vriendelijk volgens de meeste mensen, maar op app en telefoon reageer ik kort af. Kom ter zaken je betaald mij voor een afspraak en niet om uren te geilen en niets te laten weten als je toch geen zin hebt🤷‍♀️
App en telefoon zijn het eerste contact
De klant heeft eerst een spannende foto gezien op SJ of Kinky met een geil berichtje er bij en heeft daar zijn fantasieën bij gekregen .
Hij belt en hij krijgt een vrouw aan de telefoon die kortaf en zakelijk is. gevolg fantasie weg en klant weg
 
Met een raamdame valt een gesprekje te beginnen want je ziet haar in het echt en hoort gelijk ook of ze engels spreekt of niet. Maar bij een prive dame is dat anders want je enige optie is dan bellen en als de dvp dat niet wilt dan neem je een gok, zeker als je daarvoor flink moet reizen en je voor niets bent gekomen omdat met de dvp niet te communiceren valt.
 
Precies dit. Bellen kost ontzettend veel tijd en dat is t niet waard vaak

Dat heb ik nou met appen. Bellen is juist zo gedaan, appen bijna nooit.
Als je zegt geen plek te hebben aan de telefoon, dan is het 'een andere keer' ( wat een dooddoener is, want dat gebeurd vaker niet dan wel ), maar als je dat typt dan zit je 30 minuten later nog steeds te appen. En dat irriteert mij behoorlijk, maar blijf wel vriendelijk! De antwoorden komen alleen steeds met meer tijd ertussen 😏 tot het eindelijk stopt.
 
Maar belangrijk is dan te melden waar de voorkeur ligt, (app of bellen ) want klanten kunnen dat niet ruiken.
Ja dat had ik, maar veel mannen lezen niet. Plus mijn telefoonnummer staat op internet op een sekssite die ook goed bezocht wordt door mensen die geen leven hebben, en mij dan gaan irriteren voor niets.
 
Het grootste probleem is toch weer je iets aanpassen aan de ander .

Met de instelling ik betaal , en ik maak de dienst uit ga je er echt niet komen .

Elke dame heeft haar eigen voorkeur mbt contact leggen . Kleine moeite om je hier in aan te passen lijkt mij .

Wil je perse goed kunnen communiceren tijdens de sex , ja dan vallen er veel af . Dit is vaak al uit de advertentie op te maken .

Verder is het ook maar net wat je zoekt .

Ooit eens een dame gehad die niet wilde afspreken omdat ze mij gevonden had op een "fakers lijst " ......

Haar toch kunnen overhalen tot een afspraakje, en nu jaren/afspraakjes later in haar gsm nog steeds te vinden als " de faker"



🤣🤣😻😻
 
Ik wilde altijd juist wel gebeld worden… Fakers en hijgers hang je gewoon op, hoef je niet te woord te staan toch? Dat zinloze ge app zat ik dan weer niet op te wachten. Ik hoor liever alvast een stem en peil zo een klein beetje meer wat voor vlees ik in de kuip heb als via de app. Een profielfoto zegt mij helemaal niks, dat kan net zo goed een Google plaatje zijn. Wie heeft tijd om dat allemaal uit te zoeken.

En het argument dat de politie ook belt. Ja die appt ook hoor. Jullie weten toch dat de politie niet aan uitlokking mag doen en niet zo goed kan acteren? Beetje geil praten en vragen of ze dit of dat willen en als ze erop in gaan hoor je aan de manier waarop wel of je echt met een klant te maken hebt. ☺️
 
Het grootste probleem is toch weer je iets aanpassen aan de ander .

Met de instelling ik betaal , en ik maak de dienst uit ga je er echt niet komen .

Elke dame heeft haar eigen voorkeur mbt contact leggen . Kleine moeite om je hier in aan te passen lijkt mij .

Wil je perse goed kunnen communiceren tijdens de sex , ja dan vallen er veel af . Dit is vaak al uit de advertentie op te maken .

Verder is het ook maar net wat je zoekt .

Ooit eens een dame gehad die niet wilde afspreken omdat ze mij gevonden had op een "fakers lijst " ......

Haar toch kunnen overhalen tot een afspraakje, en nu jaren/afspraakjes later in haar gsm nog steeds te vinden als " de faker"
probeer eens een ander telefoontje

🤣🤣
 
Ik las dames die niet gebeft willen worden. Sorry het is al een beetje laat.
Dames die niet gebeft willen worden?
Ik maakte dat ook wel eens mee maar die vrouwen willen alleen maar geld en jou zo snel mogelijk weg werken
Als ze niet gebeft willen worden, WEG WEZEN
Als ze niet gebeld willen worden, wat ik goed snap, heb je dat te respecteren, wat is daar nu zo imgewikkeld aan?
MR Smith had het over dames die niet gebeft willen worden las ik , of zou hij gebeld bedoeld hebben?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik blijf het steeds raar vinden dat veel dvp's niet gebeld willen worden maar alleen berichten via whatsapp willen ontvangen. Bellen is heel belangrijk want je wilt als wandelaar wel een dame treffen die op z'n minst een beetje engels spreekt en die je tijdens de date gewoon kan verstaan. Want hoevaak hebben wij wandelaars wel niet meegemaakt dat een dame op haar advertentie aangeeft dat ze engels spreekt maar in het echt nauwelijks engels spreekt of zelfs helemaal niet. Met zo'n dame valt dan niet te communiceren of je moet alles via Google translate gaan doen maar dat verpest wel de sfeer vind ik en kost je tijd.
Bellen is zo irritant...
Ben je weleens bezig geweest met eem meid waar continu de telefoon overgaat vanwege mensen zoals jij. Ik wel en kan je zeggen dat het best irritant is. 1 keer zelfs zo ver gegaan dat ik haar tel uit had gezet en dat werd me ook niet dank afgenomen haha.

Begrijp best dat je telefonisch bevestiging zoek maar persoonlijk zou ik toch eerst voor Whatsapp contact gaan en vervolgens vragen of je even mag bellen.

ps denk ook aan je medewandelaars ;) je kan iemand storen omdat jij een belletje sneller vind (wat overigens niet zo is)
 
Bellen is zo irritant...
Ben je weleens bezig geweest met eem meid waar continu de telefoon overgaat vanwege mensen zoals jij. Ik wel en kan je zeggen dat het best irritant is. 1 keer zelfs zo ver gegaan dat ik haar tel uit had gezet en dat werd me ook niet dank afgenomen haha.

Begrijp best dat je telefonisch bevestiging zoek maar persoonlijk zou ik toch eerst voor Whatsapp contact gaan en vervolgens vragen of je even mag bellen.

ps denk ook aan je medewandelaars ;) je kan iemand storen omdat jij een belletje sneller vind (wat overigens niet zo is)
Een goede dvp zet haar telefoon op stil tijdens de date, maar sommigen kunnen dat niet want ze denken al aan de volgende klant terwijl ze zich eigenlijk op de huidige klant horen te concentreren. Ik wil trouwens niet bellen omdat ik het sneller vind dan appen maar juist om zeker te zijn dat de dvp die ik ga bezoeken een beetje engels spreekt.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan