Dames met grote natuurlijke borsten

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Iemand hier al geweest borsten zijn best groot en verder lekker lichaam

Probeer contact met haar te leggen in het Engels via WhatsApp en SMS omdat zij sperma zou slikken :love: :love:
En inderdaad wat een tering grote tieten heeft zij zeg.
 
Iemand nog Carolien gezien?
 
Hij zegt toch ook niet dat hij al langs geweest is?
En best wel hypocriet deze opmerking, gezien het feit dat je in het Carolien topic aangeeft dat je haar al meerdere malen bezocht hebt maar je review nog wel volgt. Waarom maak je die niet dan??
Wooooow, ik hypocriet?
Hallooow, op wat slaat dat nu ineens??? 🤷‍♂

Ik heb geen haast om reviews te maken hoor.
Maar ik maak er tenminste wel..........
Van mij kan je niet verwijten nix te schrijven hier......

Over zijn comment,
Nie onlogisch om aan te nemen dat hij wel langsgeweest is als hij die woorden gebruikt, niet?
Zal aan mij liggen 🤷‍♂️ meneer de politieagent.

Soit, als ik tijd en goesting heb zal ik er eentje schrijven voor Carolien/Karolien (tis met een K eigenlijk zei ze me)

Gezien je de weg naar het oorlogspad hebt vergemakkelijkt, ga ik je uitdagende sullige opmerking negeren en inhoudelijk verder: ken jij Carolien uit Gent van vroeger?
Ze had ook een verleden lang geleden achter NL ramen meen ik me te herinneren.
 
Begrijpend Nederlands lezen is niet je sterkste punt heb ik al in de gaten.
Er zit een verschil tussen contact leggen en zeggen ik ben er geweest.
Als ik geweest ben schrijf ik wel een recensie maak je daar maar niet druk om kerel.
Ik kijk er naar uit, als het ervan komt, want je hebt al veel waardevolle bijdrages geleverd zie ik..respect man!
 
Wooooow, ik hypocriet?
Hallooow, op wat slaat dat nu ineens??? 🤷‍♂

Ik heb geen haast om reviews te maken hoor.
Maar ik maak er tenminste wel..........
Van mij kan je niet verwijten nix te schrijven hier......

Over zijn comment,
Nie onlogisch om aan te nemen dat hij wel langsgeweest is als hij die woorden gebruikt, niet?
Zal aan mij liggen 🤷‍♂️ meneer de politieagent.

Soit, als ik tijd en goesting heb zal ik er eentje schrijven voor Carolien/Karolien (tis met een K eigenlijk zei ze me)

Gezien je de weg naar het oorlogspad hebt vergemakkelijkt, ga ik je uitdagende sullige opmerking negeren en inhoudelijk verder: ken jij Carolien uit Gent van vroeger?
Ze had ook een verleden lang geleden achter NL ramen meen ik me te herinneren.
Dat zeg ik niet. Maar het gaat erom dat jouw opmerking gewoon raar was. Beffer zegt duidelijk dat hij contact met haar gaat opnemen.
In welk universum betekenen die woorden dat hij er inmiddels al langs geweest is?

En ik ben helemaal niet op het oorlogspad. Maar ik lees toevallig een opmerking in topic van Carolien dat je nog wel een keer een recensie gaat schrijven. En plots daarna neem je beffer kwalijk dat hij geen recensie schrijft. Térwijl je niet eens weet of hij al langs is geweest.

Maar terug naar het topic inderdaad. En nee, ik ken Carolien helaas niet.
 
Iemand bekend met de huidige dames van DS met grote borsten? Zoals bijvoorbeeld de twee onderstaande dames? Van de laatste helaas dus nog geen foto's.





 
Ze zien er appetijtelijk uit, maar waarom heet Cleo Riva (of andersom) en Francesca Jennifer?
Je mag toch hopen dat je de dame op de foto treft en niet maar een ander gedirigeerd wordt..
 
Is er al iemand hierbij geweest?
Ik heb schrik dat haar foto's gefotoshopt zijn.
Te mijden heeft ook al eens in Brugge gezeten en ik kreeg een onverzorgde dame voor mij die een lang slodderkleed aan had . Spreek wel van zo 2 j geleden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan