Dames met grote natuurlijke borsten

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Heb ze Enkele weken geleden bezocht in antwerpen in de vingerlingstraat aan het begin dicht bij die nachtwinkel tijdens de nachtshift.. ma ik zou nie weten wanneer ze terug is. Wel gek Lichaam zo een taille En zo een borsten.
Ik kijk er naar uit deze vrouw te zien. Gaat dit om Jessica nummer 1 of nummer 3 (zie bericht op pagina 17 met rijtje van 9 dames)? Is zij dik, lelijk gezicht, kan ik iets meer info krijgen want ik ga eens zoeken naar haar.
 
Ik kijk er naar uit deze vrouw te zien. Gaat dit om Jessica nummer 1 of nummer 3 (zie bericht op pagina 17 met rijtje van 9 dames)? Is zij dik, lelijk gezicht, kan ik iets meer info krijgen want ik ga eens zoeken naar haar.
NR 1 is dit. zoals ik vermelde heel slanke vrouw met geweldige borsten.Heel sporadisch duikt ze op aan vingerlingstraat aan het begin dicht bij die nachtwinkel tijdens de nachtshift.Maar verder kan ik je niet helpen helaas.
 
Het is toch niet die Jenny met die siliconentieten hoop ik? Dat irritante, praatzieke vrouwtje. En is dat aan de zijde van de nachtwinkel en voormalig stripclub myo-o of aan de zijde van het keteltje?
 
NR 1 is dit. zoals ik vermelde heel slanke vrouw met geweldige borsten.Heel sporadisch duikt ze op aan vingerlingstraat aan het begin dicht bij die nachtwinkel tijdens de nachtshift.Maar verder kan ik je niet helpen helaas.

Als je van de Vingerlingstraat naar de Schipperstraat wandelt, is het dan langs de linkse of rechtse kant van de straat?
 
Het is toch niet die Jenny met die siliconentieten hoop ik? Dat irritante, praatzieke vrouwtje. En is dat aan de zijde van de nachtwinkel en voormalig stripclub myo-o of aan de zijde van het keteltje?

Vingerlingstraat aan je rechterkant met je gezicht naar schipperstraat.. tegen mij zei ze Jessica van Ghana(maar ze praatte idd wel veel🙈)
 
Heeft iemand al ervaring met dit prachtige paar?

Ja, héél vriendelijke dame. De foto's dateren wel van een tijdje geleden, ze is niet meer zo slank maar heeft overal wat meer bij gekregen, gelukkig ook aan de borsten. Ze verdraagt het goed als je met haar borsten speelt, en klaarkomen op borsten, in haar mond of op haar gezicht is allemaal mogelijk.
 
Weet er iemand een dame waar ik terecht kan voor geile sex die goed is in pijpen zonder condoom die tussen 40 en 55 j is en die heel grote natuurlijke borsten heeft.
Want ben al geruime tijd op zoek maar de laatste bezoeken die ik had was niet veel soeps.
Het mag gelijk waar zijn in Vlaanderen.
 
Ja, héél vriendelijke dame. De foto's dateren wel van een tijdje geleden, ze is niet meer zo slank maar heeft overal wat meer bij gekregen, gelukkig ook aan de borsten. Ze verdraagt het goed als je met haar borsten speelt, en klaarkomen op borsten, in haar mond of op haar gezicht is allemaal mogelijk.
Henkie heeft de zelfde ervaring. Zij werkt helaas niet meer bij Henkie in de buurt.
 
vollere vormen top ;), maar je lijkt niet enthousiast? geen klik?
Tja , toch wel .
Maar zoals bij vele dames wordt hun redlights ingevuld door iemand anders en doet ze niet alles wat er staat op haar profiel.
Maar zoals gezegd het viel wel mee . Wij zijn een koppel en betalen natuurlijk dubbel de prijs en voor dat bedrag verwacht je natuurlijk Iets meer .
 
Terug
Bovenaan Onderaan