Dames met grote natuurlijke borsten

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Zie alleen reviews op kinky.nl en die zijn positief.

Maar de mogelijkheden van deze dame zijn beperkt, maar in de reviews staan toch meer handelingen dan zijn geadverteerd.

Iemand hier die wat meer kan vertellen?
Heb deze dame (Pamela of Mery) bezocht en haar mogelijkheden zijn zeker niet beperkt tot dat korte lijstje in haar advertentie op Kinky. Verder is ze prima te benaderen in het NL. Ze ontvangt midden in het centrum van Den Haag in haar nette studio.
Deze Cubaanse ziet er veel jonger uit dan haar leeftijd doet vermoeden. Had afgesproken voor pijpen zonder condoom, beffen en tongzoenen voor 45 min. Was allemaal perfect. Voor herhaling vatbaar; zeker voor prachtige grote borsten liefhebbers!
 
Wat maken jullie druk dat zij op het nzc forum staat.
Als je een rubbertje gebruikt is er toch niks aan de hand ?
Je mag haar zonder condoom neuken het is geen verplichting hoor.

En weten jullie hoeveel meiden/vrouwen nzc doen zonder dat het bekend is bij anderen omdat die mannen het stil houden om hun gevonden pareltje voor zichzelf te houden ?

Er zijn denk ik meer vrouwen die zonder neuken dan dat de gemiddelde man weet van heeft dat zij dat doen. Maar jij bent als het "spontaan" gebeurd de enige waar zij dat bij doet. HAHA laat mij niet lachen mensen. Vrouwen zijn zo gehaaid als de pest als het hun uitkomt.
 
Wat maken jullie druk dat zij op het nzc forum staat.
Als je een rubbertje gebruikt is er toch niks aan de hand ?
Je mag haar zonder condoom neuken het is geen verplichting hoor.

En weten jullie hoeveel meiden/vrouwen nzc doen zonder dat het bekend is bij anderen omdat die mannen het stil houden om hun gevonden pareltje voor zichzelf te houden ?

Er zijn denk ik meer vrouwen die zonder neuken dan dat de gemiddelde man weet van heeft dat zij dat doen. Maar jij bent als het "spontaan" gebeurd de enige waar zij dat bij doet. HAHA laat mij niet lachen mensen. Vrouwen zijn zo gehaaid als de pest als het hun uitkomt.
Dat zal allemaal wel, ik heb daar een bepaalde gedachte bij en daar baseer ik mijn keuze op. Hoeft niet ieders keuze te zijn he, jij moet gewoon lekker doen wat je niet laten kunt. Doe ik ook.
 
Terug
Bovenaan Onderaan