Dames met grote natuurlijke borsten

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik heb haar een keer in Amsterdam bezocht, ik vond het niet bijzonder. Enorme mega borsten, dat wel, maar zeer onderhevig aan de zwaartekracht en ook geen bijzonder leuke dame, leek een slok teveel op te hebben.
Ben het helemaal eens met deze reactie. De borsten zijn enorm, echt enorm. Maar een zeer naar en vervelend karakter. Ben er twee keer geweest, dacht na de eerste keer dat iedereen zijn/haar dag wel eens niet kan hebben, maar de tweede keer was gelijk aan de eerste. Dame is alleen op geld uit.
 
Als je nog eens in het noorden komt: Maria, Nieuwstad 9 in Groningen heeft zeker cup E en is verder tamelijk slank. Je moet wel een beetje geluk hebben. Mijn ervaringen met haar variëren van uitstekend tot niet al te best.
 
Het probleem is dat slechts een enkeling die hier wel eens post er geweest is, maar iedereen wil weten hoe of wat.

Ik stond afgelopen week op het punt om.....maar toen had ik opeens andere verplichtingen.
 
Tsja, dat is een beetje het probleem met vrijwel elke hier op het forum besproken dame ... Mijn lust tot schrijven en delen is er de laatste tijd wel door afgenomen. En om andere redenen.
Hoe bedoel je dat? Er wordt toch ook best het een en ander geschreven!

En wat zijn die andere redenen? Kun je dat, desnoods indirect, toelichten?

toch nieuwsgierig die knightrider....
 
Terug
Bovenaan Onderaan