Dames met grote natuurlijke borsten

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Met gezichtsfoto's. Op sommige foto's Is ze leuker / vriendelijkere uitstraling dan andere.
 

Volgens mij nieuw, geen foto helaas

En ook hier nieuw:
 

Volgens mij nieuw, geen foto helaas

En ook hier nieuw:
Emma: Nieuw, maar niet beschikbaar.
Noëlla: lengte 160m (!!!), gewicht 76 kg, postuur normaal. 😳🤔🤭🤣
 
Zij ziet er goed uit, iemand ervaring mee?


Er is over deze dame hier alleen een WHEM geopend zonder reactie

 
Ik denk wel dat ze siliconen heeft, vragen van te voren liegen ze ook vaak om, heb dat vaak meegemaakt.
Ja dat zijn siliconen. Op foto 5 waar ze haar borsten bedekt met haar handen zie je een hele rare vorm van haar areola, wat duidt op een operatie. Op de meeste foto's staan haar borsten ook gewoon te rechtop om natuurlijk te zijn.
 
Tania



Tania



Hmmm in een paar uur alweer verplaatst naar Breda.
 
Laatst bewerkt:
Bedankt. Ik ben er "toevallig" ook heel recent geweest.

Ik vind recensies vaak heel lastig omdat ik een bezoek nogal persoonlijk vind en het heel anders kan beleven dan andere door verschillende factoren waarbij ook de wisselwerking een grote rol speelt.
Het is natuurlijk wel al heel prettig om te weten of een advertentie niet fake is en de foto's en dergelijke Kloppen.

In dit geval kan ik me wel goed vinden in jouw recensie en is jouw beschrijving heel herkenbaar.
 

Deze dame Misty heeft echt lekkere grote natuurlijke borsten. Ik heb er mee mogen spelen, heerlijk. En puur natuur.
 
Hallotje DutchHarvey,

Zou zeggen probeer Sara van HS in Breda, kijk op onderwerp Noord-Brabant Clubs.
Dame Sara is niet zo heel lang maar dat maakt het met een iets grotere paal alleen maar "leuker" als ze er op komt zitten en, dan je hoort gilletjes die zo het Euro song festival zouden gaan winnen !!
Verbaasd met dat sara nog niet eerder in deze topic is vermeld, bij deze dus wel !!

Succes& geniet van deze H-cups voor een normale prijs, Grt, Dredger.
 
Hallotje DutchHarvey,

Zou zeggen probeer Sara van HS in Breda, kijk op onderwerp Noord-Brabant Clubs.
Dame Sara is niet zo heel lang maar dat maakt het met een iets grotere paal alleen maar "leuker" als ze er op komt zitten en, dan je hoort gilletjes die zo het Euro song festival zouden gaan winnen !!
Verbaasd met dat sara nog niet eerder in deze topic is vermeld, bij deze dus wel !!

Succes& geniet van deze H-cups voor een normale prijs, Grt, Dredger.
Dan gaan we die maar eens opzoeken :)
 
Groot en natuurlijk, daar twijfel ik niet aan. Nu alleen nog checken of het daadwerkelijk die dame is, en of ze er een beetje zin in heeft...

 
Groot en natuurlijk, daar twijfel ik niet aan. Nu alleen nog checken of het daadwerkelijk die dame is, en of ze er een beetje zin in heeft...

Je zal ermee geboren worden :), heel benieuwd idd.
 
Terug
Bovenaan Onderaan