Dames met grote natuurlijke borsten

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
exact! die tieten herken ik uit duizenden!
@Tepellover, @Noortjexx jullie lachen wel en dat is prima hoor, maar voor mij gold dat echt. :)

Misschien dat @willibe er ook zo over denkt. Ik keek ook wel even naar de rest van de foto, maar zodra ik de specifieke hang van de rechterborst van Danielle zag op foto 4 van dat profiel, dacht ik direct: Die foto is gejat, dat moéten de tieten van Danielle Yayalaa zijn.

Ik schat het zelfs in als een cup G, echt volle boezem met veel tissue en daardoor een heel herkenbare hang, maar niet te hangend, passend bij, in haar geval, een slank, maar niet superslank lichaam, bepaald bekkie en blond bruin haar.

Die exacte vorm en dikte van haar boobs is ook de enige reden dat ze zo populair is. Anders was het gewoon een chick uit de U.S.

In 99% van de gevallen hebben dit soort meiden niet eens door hoe speciaal het allemaal is. 99% van de mannen ook niet trouwens. En het is ook nog eens maar tijdelijk houdbaar, na een bepaalde leeftijd ben je toch de klos, zoals dat voor wel meer lichamelijke onderdelen zo is.

Heb door de jaren heen ongeveer 5-6 dames met exact zo'n bouw mogen ontmoeten, de rest was wat molliger in zijn totaliteit, borsten toch kleiner, veel meer hangend, verkleind, vergroot, sili's, raar gevormd, noem maar op.

En dan moet je nog uitkijken dat je niet te uitgesproken gaat jubelen als een dame wel over een perfect paar naturelle borsten beschikt.

Want te idolaat vinden ze freaky. Dus geniet ingetogen!

Maar ik meende wat ik zei haha, ik herkende ze echt uit duizenden. :)
 
Laatst bewerkt:
@Tepellover, @Noortjexx jullie lachen wel en dat is prima hoor, maar voor mij gold dat echt. :)

Misschien dat @willibe er ook zo over denkt. Ik keek ook wel even naar de rest van de foto, maar zodra ik de specifieke hang van de rechterborst van Danielle zag op foto 4 van dat profiel, dacht ik direct: Die foto is gejat, dat moéten de tieten van Danielle Yayalaa zijn.

Ik schat het zelfs in als een cup G, echt volle boezem met veel tissue en daardoor een heel herkenbare hang, maar niet te hangend, passend bij, in haar geval, een slank, maar niet superslank lichaam, bepaald bekkie en blond bruin haar.

Die exacte vorm en dikte van haar boobs is ook de enige reden dat ze zo populair is. Anders was het gewoon een chick uit de U.S.

In 99% van de gevallen hebben dit soort meiden niet eens door hoe speciaal het allemaal is. 99% van de mannen ook niet trouwens. En het is ook nog eens maar tijdelijk houdbaar, na een bepaalde leeftijd ben je toch de klos, zoals dat voor wel meer lichamelijke onderdelen zo is.

Heb door de jaren heen ongeveer 5-6 dames met exact zo'n bouw mogen ontmoeten, de rest was wat molliger in zijn totaliteit, borsten toch kleiner, veel meer hangend, verkleind, vergroot, sili's, raar gevormd, noem maar op.

En dan moet je nog uitkijken dat je niet te uitgesproken gaat jubelen als een dame wel over een perfect paar naturelle borsten beschikt.

Want te idolaat vinden ze freaky. Dus geniet ingetogen!

Maar ik meende wat ik zei haha, ik herkende ze echt uit duizenden. :)

Ik ben het helemaal met je eens @knightrider! Herken haar ook uit duizenden😁
 
Hier bekenden met Eva?
Vroeger mee gekamerd, voor Henkie zeer de moeit waard, massief zware natuurlijke tieten, heerlijk. Ziet er in het echt (zonder veel make up styling en retouche in Fotoshop) minder glamour uit, helaas nooit meer in de buurt van henkie aanwezig.

zie recensie bij onze Duitse vrienden: https://www.rheinforum.com/threads/eva-g-cup-hasselt-b.192374/
 

Iemand ervaring mee ? ze adverteert zeker al een jaar.......
Soooooooooo is nog een leuke meid ook en de mogenlijk heden zijn top .zo heerlijk zie je ze niet vaak op die leeftijd ..🥰🤭.hup op naar België 🇧🇪
 
In Rdam 2 nieuwe dames
Roxanne

En Emma

Beide volgens de site mooie exemplaren
 
Evi uit Sint-Niklaas staat op redlicht maar is rond de 60 j en is niet veel soeps maar als je het enkel doet voor de grote borsten is dat wel het juiste adres.
En dan heb je Manuella in Brasschaat das dus wel de moeite maar ook een vijftiger .
 
Terug
Bovenaan Onderaan