Dames met grote silicone borsten

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Voor mij zijn er geen mooiere borsten dan die van MollyMol. Cup H met mooie harde tepels erop. En die borsten zitten ook nog eens vast aan een lekker lichaam van een mooi, zeer geil en positief ingesteld persoon


Waar vind ik MollyMol? @Frank39v
vreemd dat er nog geen recensie is van Chloe. Of kijk ik niet goed?



wat vind je van de reviews en ga je misschien? @michaelschoefs
 
Laatst bewerkt:
Waar vind ik MollyMol? @Frank39v




wat vind je van de reviews en ga je misschien? @michaelschoefs
ah ik zocht onder prive ontvangst maar ze zit in/bij een club blijkbaar. Bedankt voor je opzoekwerk. Ik ga ervan uit dat Melissa ook nog bij dat salon werkt? Die heb ik ooit bezocht toen ze nog bij DS in Den Haag zat. TE professioneel voor mij helaas. En als ik recensies lees van Chloe idem lijkt me. Daarnaast ook 2 uren rijden voor mij. Enkel. Maar ze blijft erg erg lekker moet ik toegeven.
 
ah ik zocht onder prive ontvangst maar ze zit in/bij een club blijkbaar. Bedankt voor je opzoekwerk. Ik ga ervan uit dat Melissa ook nog bij dat salon werkt? Die heb ik ooit bezocht toen ze nog bij DS in Den Haag zat. TE professioneel voor mij helaas. En als ik recensies lees van Chloe idem lijkt me. Daarnaast ook 2 uren rijden voor mij. Enkel. Maar ze blijft erg erg lekker moet ik toegeven.

is er niks bij jou in de buurt wat je interesse wekt?
 
Deze kan ik je zeker aanraden. Ze heeft heel grote sili borsten
 
Bugatti nu in Antwerpen.
Iemand ooit haar bezocht?
Ik zou bang zijn als ik wat te ruw met haar zou zijn... dat elk moment er iets kan ploffen
 
Bugatti nu in Antwerpen.
Iemand ooit haar bezocht?
voor 500 britse pond kan je haar hebben.... jammer ik heb de deuropening effe opgemeten... ze past er niet door...
 
Terug
Bovenaan Onderaan