WHEM Elif Marokkaanse Den Haag

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Zij is weer in het land, stond een tijdje terug op mijn lijstje, alleen na wat wisselende resensies op hookers, haar wat meer naar onder verplaatst. Als ze zich wat meer naar het noorden gaat verplaatsen, wil ik misschien wel een afspraak maken.
 
Ik zeg het niet gauw, maar gezien haar roots lijkt het tarief wat aan de lage kant, meestal zitten deze prachtige dames toch in een ietswat hogere prijsklasse... of ben ik dan een doemdenker?
 
Beetje jammer, zou best wel eens een goede Marokkaanse willen ontmoeten...maar ik zag er net 1 op Kinky voorbij komen voor iets van 400 euro per uur...dat is dan ook weer een tikkie te ruig
 
Beetje jammer, zou best wel eens een goede Marokkaanse willen ontmoeten...maar ik zag er net 1 op Kinky voorbij komen voor iets van 400 euro per uur...dat is dan ook weer een tikkie te ruig
Misschien kan je dan beter een weekje naar Merrakech of Agadir gaan, daar kan je voor € 400,00 de hele week neuken.
 
Het is meer het verboden vrucht idee wat het voor mij spannend maakt
je hebt best Marokkaanse dames die er leuk uitzien, maar ik zie nou niet zo in, waarom je daar meer voor zou moeten betalen.
Voordat je het weet zullen er Roemeense dames zijn met een Gypsy achtergrond die zich zullen voordoen als Marokkaans.
 
Misschien kan je dan beter een weekje naar Merrakech of Agadir gaan, daar kan je voor € 400,00 de hele week neuken.
Rony80, heb je daar ervaring mee?
Ik ben regelmatig in Marokko geweest, fantastisch land!, maar de dames liggen niet voor het oprapen in dit islamitische land naar mijn mening...
Ik heb weleens wat gezien in een hotel in Marrakech maar dat was niet eenvoudig.
Ik ben ook bang dat zodra je je op het illegale pad begeeft je overgeleverd ben aan Allah
Maar ik ben erg benieuwd naar ervaringen!
 
Rony80, heb je daar ervaring mee?
Ik ben regelmatig in Marokko geweest, fantastisch land!, maar de dames liggen niet voor het oprapen in dit islamitische land naar mijn mening...
Ik heb weleens wat gezien in een hotel in Marrakech maar dat was niet eenvoudig.
Ik ben ook bang dat zodra je je op het illegale pad begeeft je overgeleverd ben aan Allah
Maar ik ben erg benieuwd naar ervaringen!
Ik heb zelf geen ervaring met marokko maar wat jij zegt klopt wel ik zou daar geen gekke dingen doen en zeker niet als je alleen bent. Ik zou eerder een gids nemen die jou alles wijst zodat er geen gekke dingen gebeuren veiligheid voor alles zou ik zeggen.
 
Laatst bewerkt:
Ik geloof niet dat zij marokkaans is

Meeste Marokkaanse hebben geen nep borsten en tattoos om toch een bepaalde eer te verdedigen als het gaat om famile

Dus wie dit leest

Geen tattoo
Piercings
En geen nep tieten

Het kan alleen als zij echt geen familie band meer heeft en doet wat ze wilt
De Marokkaanse prostituees die ik heb bezocht hadden zeker wel tatoeages etc. En ongetwijfeld zijn ze verstoten door hun familie.
 
Sexjobs, turks/marokkaans, laag tarief en te mooie foto's.
De fake adv lijst wordt volledig afgevinkt. Het enige dat ontbreekt is de advertentietekst;

"Hey tijgertje wil je genieten van deze dikke billen en mijn dikke pijplippen stuur me een app xxx"
 
Ik geloof niet dat zij marokkaans is

Meeste Marokkaanse hebben geen nep borsten en tattoos om toch een bepaalde eer te verdedigen als het gaat om famile

Dus wie dit leest

Geen tattoo
Piercings
En geen nep tieten

Het kan alleen als zij echt geen familie band meer heeft en doet wat ze wilt
Nou dit klopt zeker niet! Alle marokkaanse dames die ik heb gehad hadden piercings en of tattoeages..
ook een paar met Siliconen borsten en een BBL..
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan