Algemeen Dames uit de Haagse straten met online advertenties

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Deze dame stond eerder in de Doub en de Geleenstraat -> https://www.kinky.nl/advertenties/4366225-ema
Hmm lekker die heb ik in de Doub bezocht toen ze nog niet vol met tattoos zat.
Mooie meid met dikke tieten.

Hoezo tmm?
Dat blijkt niet uit haar reviews.
Dus verklaar u nader.
En waar is uw review?

 
Iemand al ervaring met haar? Zegt in Doublet 3 k7 te ontvangen volgens haar ad.

Ik kan jullie wel een beetje op weg helpen. Ik vermoed dat Sophie zich in Alkmaar Leona noemde en altijd samen is met lucy lux (lucy lux adverteert ook op kinky en heeft 2 advertenties 1 in Alkmaar en 1 ontvangst in Leeuwarden). De foto van Sophie zijn gemaakt op de Dam in Alkmaar en hebben alle 2 een tijdje terug op Doubletstraat 3 gestaan nadat ze in Alkmaar onenigheid met de kamer verhuurder hadden en nu van de Doub naar de geleenstraat zijn verhuist.

Groet, TOM HOOKER
 
Ik kan jullie wel een beetje op weg helpen. Ik vermoed dat Sophie zich in Alkmaar Leona noemde en altijd samen is met lucy lux (lucy lux adverteert ook op kinky en heeft 2 advertenties 1 in Alkmaar en 1 ontvangst in Leeuwarden). De foto van Sophie zijn gemaakt op de Dam in Alkmaar en hebben alle 2 een tijdje terug op Doubletstraat 3 gestaan nadat ze in Alkmaar onenigheid met de kamer verhuurder hadden en nu van de Doub naar de geleenstraat zijn verhuist.

Groet, TOM HOOKER
Klopt ze staat nu naast lucy lux en loop bijna altijd gesamelijk de straat in
 
Deze al opgemerkt?
Geleenstraat 23 k1 de laatste tijd.
Nu onderdeel van het frankkinky-imperium lijkt het.
Op GR kan ik geen topic vinden.
 
Deze al opgemerkt?
Geleenstraat 23 k1 de laatste tijd.
Nu onderdeel van het frankkinky-imperium lijkt het.
Op GR kan ik geen topic vinden.
Het frankkinky-imperium ik ben benieuwd leg dat eens uit wat is daarmee dan?
 
Wat heeft dat met een imperium te maken?
Ik kan wel de humor van inzien van het gebruik van "imperium".
Frankkinky staat aan het hoofd van een leger alterego's die "recensies" schrijven voor dames die op zijn sites adverteren. Niet alleen op zijn eigen sites, maar vroeger ook op Hookers en nu op Girlsreview.
Het zijn enerzijds vaak wel dames die uitstekende service verlenen, maar anderzijds is hier sprake van belangenverstrengeling.

Promotie en verkoop van erectiepillen zijn trouwens ook onderdeel van zijn imperium.
 
Laatst bewerkt:

is deze Nederlandse dame al gesignaleerd in de Geleenstraat ?

Een echt Prototype van een Gronings boerinnetje.....ha ha

Volgens haar adv op maandag beschikbaar......

Zie haar Lekkere geile filmpjes in de advertentie....met dildo's en squirtend....
 
"Exotisch" boerinnetje zegt ze ook... ;)
Als ik de advertentie lees lijkt het me haar bedoeling om helemaal niet achter het raam te verschijnen maar puur op afspraak te werken.
Misschien heeft @Paulus2 iets gezien.
 
Dit is aan de foto's te zien ook een Doubiedame. Jullie weten vast wel wie en of ze de moeite van het bezoeken waard is.
 
Dit is aan de foto's te zien ook een Doubiedame. Jullie weten vast wel wie en of ze de moeite van het bezoeken waard is.
klopt broeder ik heb haar ook gezien alleen nooit bezocht niet mijn smaak helaas
 
is dit niet Alexia ofzo broeders ik herken haar uit de doubie kan het ook mis hebben broeders https://www.kinky.nl/advertenties/9190287-aryana#overview
Deze dame is een NO GO. Heeft een tijd in de doub gewerkt maar er kwam nooit iemand bij haar binnen en dat zegt al genoeg daarna is ze vertrokken uit de doub en heb haar een keertje in de Geleen gespot. Ik heb ook weleens gevraagd naar haar service hier op het forum. Ik heb geen zin om door mijn reacties te struinen maar ik weet dat ik iets over haar heb geschreven. Heeft een tijdje in pand 10 gewerkt en daarna is ze even verdwenen en heeft ze nog ff aan de overkant gezeten.

Vriendelijke groet, TOM HOOKER
 
Terug
Bovenaan Onderaan