Algemeen Dames uit de Haagse straten met online advertenties

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Vandaag even langs geweest, zag haar zitten in de Doublet. Ze noemt zichzelf Monica en komt uit Bulgarije. Pijpen was matig, je voelt haar tongpiercing te hard. Neuken was heerlijk, ze heeft een lekker lijf en mooie grote borsten (puur natuur). Ik vond haar wel een leuk type, ga nog weleens terug. Ze tongzoent niet en doet ook geen anaal zoals in haar advertentie staat. Geen idee waar die advertentie op slaat.
 
Dit is geen eind jaren 80 meer.

Waarom moeten vrouwen nog in de prostitutie? Mensenhandel is bijna helemaal de kop in gedrukt. Zeker in Nederland.

Er zulllen steeds minder vrouwen in de prostitutie terechtkomen. Waarschijnlijk alleen nog maar de vrouwen die echt kansloos zijn. De wereld is aan het veranderen.

Ik denk dat over 20 jaar er geen raamprostitutie meer zal zijn. De gemeentes willen het niet meer. En de hoeveelheid vrouwen die in de prostitutie gaan zal alleen maar afnemen. Dit zal alleen maar leiden tot prijsstijgingen. Vraag en aanbod principe.
Integendeel. Prostitutie is eerder toegenomen alleen op andere plekken online namelijk vooral Instagram (via DM'S) . Ik schat voorzichtig dat daar ruim 100.000 (hoewel ik niet raar zal opkijken als het er 500.000 zijn) dames van Nederlandse bodem zijn die aldaar, zo nu en dan tot zeer regelmatig, seks voor geld en/of levensstijl aanbieden. Het is alleen minder voordelig en ze kunnen veel selectiever zijn Kortom voor de meeste mannen geen goede ontwikkeling.
 
Terug
Bovenaan Onderaan