Algemeen Dames uit de Haagse straten met online advertenties

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Vandaag even langs geweest, zag haar zitten in de Doublet. Ze noemt zichzelf Monica en komt uit Bulgarije. Pijpen was matig, je voelt haar tongpiercing te hard. Neuken was heerlijk, ze heeft een lekker lijf en mooie grote borsten (puur natuur). Ik vond haar wel een leuk type, ga nog weleens terug. Ze tongzoent niet en doet ook geen anaal zoals in haar advertentie staat. Geen idee waar die advertentie op slaat.
Ik zag haar vanmiddag zitten, een aanrader dus?
 
Vandaag even langs geweest, zag haar zitten in de Doublet. Ze noemt zichzelf Monica en komt uit Bulgarije. Pijpen was matig, je voelt haar tongpiercing te hard. Neuken was heerlijk, ze heeft een lekker lijf en mooie grote borsten (puur natuur). Ik vond haar wel een leuk type, ga nog weleens terug. Ze tongzoent niet en doet ook geen anaal zoals in haar advertentie staat. Geen idee waar die advertentie op slaat.
Is deze dame er nu?
 
volgens mij heb ik deze dvp zien staan in de doubie uiteraard rechts in het midden bij de witte ruiten ze voert vaak duiven voor haar deur
als ik het goed heb 29K heeft 1 van de broeders haar ook zien staan ze heeft meestal een soort van kleed om zich heen laat niet echt goed haar lichaam zien
 
volgens mij heb ik deze dvp zien staan in de doubie uiteraard rechts in het midden bij de witte ruiten ze voert vaak duiven voor haar deur
als ik het goed heb 29K heeft 1 van de broeders haar ook zien staan ze heeft meestal een soort van kleed om zich heen laat niet echt goed haar lichaam zien
Scherp @modjomaster ! Zie haar inderdaad ook wel eens die duiven voeren.
 
volgens mij heb ik deze dvp zien staan in de doubie uiteraard rechts in het midden bij de witte ruiten ze voert vaak duiven voor haar deur
als ik het goed heb 29K heeft 1 van de broeders haar ook zien staan ze heeft meestal een soort van kleed om zich heen laat niet echt goed haar lichaam zien
klopt is Daniela, ik vroeg een paar weken geleden haar naam, ik dacht dat het misschien Alexandra was, een Colombiaanse met zeer goede recensies.
Ik vond haar van dichtbij niet heel erg bijzonder, dus geen gebruik van haar diensten gemaakt.
 
Ze ziet er wel echt heel gewoontjes uit, vind haar prijs van €200 per uur daar niet echt bijpassen.
ze ziet er ook niet bijzonder uit, ze is dacht ik wel vrij lang, en heeft een hele grote tatoo op haar bovenbeen.
Er zijn een hoop raamdames die € 200,00 per uur vragen, ik vind ze dat ook niet waard.
 
Terug
Bovenaan Onderaan