Algemeen Dames uit de Haagse straten met online advertenties

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ze kijkt ook echt heel uitnodigend, ahum. Vreselijk die foto's, dat iemand daar überhaupt op reageert.

Nou, ik was vaste klant bij haar. Ze houdt trouwens niet van gefotografeerd worden en is een tikkeltje onzeker, vandaar die foto's.
Eenmaal binnen was ze wel vriendelijk, maar het ijs moet smelten.
Service was wel erg monotoon en plichtmatig btw. Maar doggy bij haar was helemaal geweldig, erg volle billen en heupen en ze ging bij doggy als een gek tekeer. Ik vond het allemaal prima en was vaste klant, maar het was prima voor de prijs van 35/40. 100 euro voor haar slaat nergens op.
 
nee joh lijkt er helemaal niet op heb haar gisteren nog gezien in ieder geval niet van 4K1 die heeft volgens mij ook zwart haar
Inderdaad, die dame die op 4k1 zit ziet er heel anders uit. Die heeft inderdaad zwart haar maar ook minstens een jaar of tien jonger dan de dame van de link.
Nou weet ik niet of ze Colombiaans is, of net als de andere dames op 4 Roemeens is
 
Inderdaad, die dame die op 4k1 zit ziet er heel anders uit. Die heeft inderdaad zwart haar maar ook minstens een jaar of tien jonger dan de dame van de link.
Nou weet ik niet of ze Colombiaans is, of net als de andere dames op 4 Roemeens

ze is zeker niet Roemeens broeder @Rony80 eerder dominicana ook qua vormen klopt dat beter als je snapt wat ik bedoel
 
Carolina ZAT tot ergens in februari op 4k1 en ging daarna op vakantie naar Colombia. Nu dus blijkbaar terug, doet aan thuis ontvangst en zit er een andere (donkerharige) dame in haar "oude" kamer 4k1.
Haar 2 zussen werken ook in de Doublet maar hebben ook ads op Kinky…
 
Deze dame lijkt op Colombiaanse Carolina van Doublet 4k1…

Allemaal dezelfde dame.

En ze is tevens het zusje van Rosie die ergens op Doublet 20 werkt.
 
Allemaal dezelfde dame.

En ze is tevens het zusje van Rosie die ergens op Doublet 20 werkt.
Deze dame is helemaal niet werkzaam in de Doublet, en al helemaal niet op nr 4k1
 
Dat heb ik ook niet gezegd. Ze werkte wel overigens voor corona in de Doublet, als ik mij niet vergis.
Deze dame, Jennifer heeft een flinke tijd voor corona in de doub gewerkt en was echt een te meide meid daarna is ze een aantal jaartjes van de radar geweest en in corona tijd is ze op Kinky gaan adverteren maar nadat de lockdowns voorbij waren heeft ze het nog geprobeerd in de witte passage. Ze is heel dominant en handje ertussen bij de sex en meer geld uit je zakken praten met alles en nog wat beloven en uiteindelijk wordt je gewoon belazerd. Er is al eens iets over haar geschreven op dit forum.
 
Het zijn niet 3 advertenties van 1 dame. Dit zijn 3 zussen die in de Doubltestraat werken en dus ook aan thuisontvangst via Kinky doen. Neem maar van mij aan dat Carolina, tot februari zeer zeker op 4k1 gezeten. Sinds kort terug van vakantie en weer aan het werk via Kinky. Ze zal ongetwijfeld ook een aantal dagen per week in de Doublet opduiken
 
Overigens spreken de dames mij niet aan, als ik naar de billen kijkt van de dames hebben ze duidelijk cellulites, voor mij is dat afknapper. Ik heb Carolina nooit gezien op 4 k1 daar staat al zeker een half jaar een jonge Colombiaanse meid met zwart haar.
 
Laatst bewerkt:
Overigens spreken de dames mij niet, als ik naar de billen kijkt van de dames hebben ze duidelijk cellulites, voor mij is dat afknapper. Ik heb Carolina nooit gezien op 4 k1 daar staat al zeker een half jaar een jonge Colombiaanse meid met zwart haar.
jong zijn de 3 zussen zeker niet, 1 stond voor corona in de ochtendshift op k4, 1 (met bril) rond k20 en 1 op k30. Heel soms ook wel eens aan de oneven kant. Mijn ervaringen met 2 van de 3 zijn prima maar dat geldt niet voor de zus op k4.
 
maar in ieder geval gaat het in deze topic om dames die werken in de haagse straatjes, niet om dames die er ooit hebben gewerkt en dat thans niet meer doen. Dan horen ze naar mijn idee in een ander topic thuis.
Nu lijkt het net als of de dames in de etalage worden gezet om meer klanten binnen te krijgen.
 
Op kinky zag ik net een advertentie online van een Maya uit Den Haag met maar 2 foto`s maar deze zijn gemaakt in de Doublet maar kan niet echt ontdekken welk pand. Iemand een idee?
 
Deze dame heeft lang in de doublet gestaan op 29k4 naast Dalia toen die er nog was, en nu in de Geleen op 122k tuseen k8-k12.
Ze heeft een timide uitstraling, lacht niet veel, haar dienst zijn ok niet best. Ik ben een keer voor corona geweest, het enig dat ik me can herineren is dat ik half weg de date op stond, kleren aan en weg gelopen en naar een andere kant van de straat instapt.

 
Deze dame heeft lang in de doublet gestaan op 29k4 naast Dalia toen die er nog was, en nu in de Geleen op 122k tuseen k8-k12.
Ze heeft een timide uitstraling, lacht niet veel, haar dienst zijn ok niet best. Ik ben een keer voor corona geweest, het enig dat ik me can herineren is dat ik half weg de date op stond, kleren aan en weg gelopen en naar een andere kant van de straat instapt.

En volgens Kinky heeft ze allemaal goede reviews.
 
Terug
Bovenaan Onderaan