Algemeen Dames uit de Haagse straten met online advertenties

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ergens op in de ramenrij8 8 of 8a volgens mij.
Oh fuck ik herken haar nu inderdaad, staat aan het begin, richting de paviljoensgracht, werkt er al heel wat jaartjes. Die groene fotos is haar echt niet, die andere wel. goed genomen die fotos. In het echt heeft ze een buikje en een vormeloze reet. Ze is of was wel heel aardig, ik denk vlak na de 2e lickdown 🤪 haar poesje schoongelikt, smaakte wel een beetje naar pis toen... voor de corona ook een paar keer bij haar geweest, en standaardpakketje pzc was toen 40 euries. Tijdens de lockdown werkte ze vanuit huis. Roemeense ken alleen haar echte naam, ze is denk ik tegen de 30. Naast haar stond altijd die kleine adhd bulgaarse die nu gestopt is.Oh en ze lette wel altijd erg op de tijd. Als je de foto goed bekijkt zie je nog een blonde stoot op de achtergrond 😅
 
Volgens mij is het eerder gemeld, maar vandaag zag ik Bella op Geleenstraat 23 k3.

Alina/Bella is weer teruggekeerd in de Doubletstraat, zag haar begin van de avond bij nr. 5 naar binnen gaan.
 

Andreea alleen met dubbel E ipv dubbel D.

Ik heb haar even gesproken, maar weet niet of ze nog wel terug komt naar de Doub hoor.
 
Volgens div. bronnen op internet, en zo te zien aan haar 06 nummer moet dit Anastasia uit de Geleenstraat zijn..
Maar waar zijn dan die vleugels op haar rug gebleven??

 
Misschien heb ik de opmerking al eens eerder gemaakt, maar ik vind het jammer dat dit topic onoverzichtelijk is, soms ook meer een discussietopic.
Het zou mooi zijn als alle advertenties alfabetisch met straatnaam in één bericht zouden staan. Ik begrijp dat dat veel werk is, maar nu heb je er weinig aan omdat alles door elkaar staat. @admin?
 
Modjomaster, als ik klik op de link die jij opgeeft verschijnt er een advertentie van Larisa (met 1 s geschreven) en standplaats Amsterdam. Hoe zit het precies?
 
Terug
Bovenaan Onderaan