Algemeen Dames uit de Haagse straten met online advertenties

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Het is haar goed recht. Ik heb ook geen enkele klacht over Julie.
Ze is aardig maar ik vind haar niet lekker genoeg en ik heb geen klik met haar. Om heel eerlijk te zijn heb ik haar een keer geneukt om te zien of ik hem bij haar omhoog kon krijgen.
Ik vind de prijs extreem over de marktprijs. Maar ik reken ook veel te veel voor mijn diensten. Ik ben zwaar onderwerkt en overbetaald...... Soms zijn er nu eenmaal gekken die de hoofd prijs willen betalen.
 
ik vind haar en dat geld voor Manuela ook, over de houdbaarheids datum heen. Ik heb ooit Julie, maar dat is denk een jaar of 10 a 15 geleden bezocht, maar was eenmalig. Ze stond altijd s'middag in de witte passage.

Sindsdien als ik in de witte passage liep, zat ze te lachen en te lonken. Dan liep ik maar snel door, ik schaam me een beetje tegen over de andere meiden in de passage dat ik dat omaatje ooit hebt bezocht
 
Ik weet wie je bedoelt volgens mij ontving ze ook in Amsterdam wou toen afspreken maar toen was ze van de aardbodem verdwenen in eens maar die had volgs min iets meer sproeten rond haar borst
 
Ja, gewoon even de zoekfunctie gebruiken....
 
Iemand zou Emy (Costa-Ricaanse van Doubletstraat, Witte Passage K8/K9) moeten zeggen dat ze een Kinky pagina moet maken! Wel heel zakelijk, maar heel leuk voor het oog en mega vriendelijk.
 
Iemand zou Emy (Costa-Ricaanse van Doubletstraat, Witte Passage K8/K9) moeten zeggen dat ze een Kinky pagina moet maken! Wel heel zakelijk, maar heel leuk voor het oog en mega vriendelijk.
Waarom zou ze een account op Kinky moeten hebben?
Ben overigens wel benieuwd wie je bedoeld?
 
Emy is een van de mooiste op de Doublet. Erg vriendelijk, ik ben er een paar keer geweest, maar ga niet meer terug......net als de meeste klanten want ze werkt bijna niet...... in bed is het gewoon niet veel.....ongeloofelijk dat sommige dames het gewoon niet snappen, met dat uiterlijk zou ze een van de meest bezochte dames kunnen zijn.
 
Door het uitvallen van de legale opties is de vraag waarschijnlijk hoog.. daar maken de dames dus gebruik van. Blijkbaar hebben ze het met €200 per uur nog steeds druk genoeg.
Als je er van uitgaat dat ze "normaliter" zo'n €50 voor 20 min vragen kom je op (theoretisch) €150/ uur. Ik schat zo in dat de €50 meer per uur maar net compenseert wat ze minder vangen met thuisontvangst dan achter het raam. En dat met een veel hoger risico omdat de dienstverlening momenteel bij wet verboden is. Vind het ongelofelijk veel geld maar kan het nog wel een beetje begrijpen.
 
Als je er van uitgaat dat ze "normaliter" zo'n €50 voor 20 min vragen kom je op (theoretisch) €150/ uur. Ik schat zo in dat de €50 meer per uur maar net compenseert wat ze minder vangen met thuisontvangst dan achter het raam. En dat met een veel hoger risico omdat de dienstverlening momenteel bij wet verboden is. Vind het ongelofelijk veel geld maar kan het nog wel een beetje begrijpen.
is ook zeer begrijpelijk de raamdames dragen onder normale omstandigheden keurig hun belasting af, in tegenstelling tot de privé-ontvangst dames
en zullen bij opening van de ramen ook weer voor het normale tarief aan de slag gaan.
En er zijn een aantal dames uit de Geleenstraat waar ik zonder problemen 200 euro p/u voor neerleg.
Heb deze alleen nog niet online voorbij zien komen.
 
is ook zeer begrijpelijk de raamdames dragen onder normale omstandigheden keurig hun belasting af, in tegenstelling tot de privé-ontvangst dames
en zullen bij opening van de ramen ook weer voor het normale tarief aan de slag gaan.
En er zijn een aantal dames uit de Geleenstraat waar ik zonder problemen 200 euro p/u voor neerleg.
Heb deze alleen nog niet online voorbij zien komen.
dus als je geen belasting afdraagt moet het tarief omhoog?

Er zijn wel wat andere kosten, voor hun kamer betalen ze bij prive ontvangst iets van 80 euro per dag en voor kinky betalen ze advertentiekosten.... maar ja, kamerhuur kost ook geld.....
 
Terwijl ik het poste wist ik al dat het waarschijnlijk verkeerd geïnterpreteerd zou worden.

Kinky puilt uit van thuis-ontvangst dames die met fake foto's en een klote service zonder schroom 200 durven te vragen.
Van de raamdames is tenminste bekend wie ze zijn en wat de service is.
Normaliter betaal ik in de Geleenstraat altijd al 100 per half of 200 per heel uur.

note: voor sheriff @Paulus2 de hoek om komt dit is misschien niet het juiste topic voor een prijzen discussie ;)
 
Ik heb het meer over raamdames die op de achterdam staan of bij de doublet of geleen die vragen nu de jackpot. Dus bezoek bij hun bij de ramen is goedkoper. ik heb een paar favos raamdames die dus nu 200 vragen voor een uur. Dat ga ik echt niet betalen 150 max wat vragen ze dan volgend jaar 250 ?
 
Ik geloof dat raam dames voor een X bedrag (laag) aangeslagen worden, aangezien totaal niet te controleren is wat ze per keer verdienen..
dit omdat alles cash gaat.
Ze betalen wel maar heel weinig. Maar denk eraan, ze moeten huur betalen etc....dus het moet allemaal wel een beetje geloofwaardig zijn. Hoewel dat waarschijnlijk ook allemaal zwart gaat. Er is bijvoorbeeld een dame die een paar huizen heeft en appartementen voor veel te veel verhuurt aan raamdames....dat gaat natuurlijk pikzwart....geen huurdersrechten etc.
 
Dit is Mary van 37.1 of 39.1 uit de Doubletstraat.
Op dit moment even niet beschikbaar en wat verder weg.
Weet je het zeker? Volgens mij heeft ze een grote tattoo op haar rug.
 
Weet iemand of Rebecca (tenminste, volgens mij heet ze zo) online te vinden is. Heb haar weleens bezocht op Geleenstraat 126, maar vlak voor de lockdown ook weleens op 110 gezien
Jonge, slanke Roemeense dame met forse (nep) borsten en lang stijl haar dat een beetje bruin/roodachtig is
Niemand die het iets zegt? Jammer :-(
 
Terug
Bovenaan Onderaan