Algemeen Dames uit de Haagse straten met online advertenties

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Aysha heeft nooit op 126 gewerkt.
Ik ken 3 Rebecca's in de straat, op 84, 86 en 110, maar de laatste is volgens mij niet de dame die @deBoezelaere bedoelt.
De keer dat ze op 110 stond was volgens mij ook zeer uitzonderlijk. Als gevolg van de corona maatregelen mocht er maar tot 17.00 gewerkt worden terwijl ze normaal überhaupt niet overdag werkte.
Normaal werkt ze minimaal 6 dagen per week, dus kan me maar moelijk voorstellen dat ze nu 'niks' doet
 
Laatst bewerkt:
Een paar nieuwe dames van de Haagse straatjes:

Roxana Doubletstraat

Deze twee ook weleens gezien in de Doubletstraat:



Tina Hunsestraat 51 k1
 
Deze is vast al benoemd in dit topic, foto's zien eruit als de kamer waar Anastasia eerst werkte in de Doublet.

hmm is dat fake? ik heb die fotos met dat groene setje al vaker gezien, ziet er bloedmooi uit, ik herken haar niet overigens, maar op die andere fotos ziet ze er toch anders uit, althans zo lijkt het 🤔
 
Deze is vast al benoemd in dit topic, foto's zien eruit als de kamer waar Anastasia eerst werkte in de Doublet.

Deze dame werkt nog steeds in de doubletstraat. Ergens aan het begin van de straat nog gezien vorige week. Foto's met groene setje zijn nep, maar de andere foto's zijn echt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan