Algemeen Dames uit de Haagse straten met online advertenties

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Hoop dat er nog meer dames volgen nu op Kinky. Toch handig als je telefoonnummer hebt. Al tijd interesse in Diana en Katerina, echter als ik in de Geleen ben, tref ik ze niet :(
 
Klopt, vorige weer had Alice priveontvangst en deze week staat ze als Maya in Antwerpen, vandaag heb ik haar daar dan ook zien staan.

Samen met Roxana die ook op de Geleenstraat 45 staat, ook zij heeft een advertentie die nog wel online staat:

 

toevallig geweest hier prive pas na lange tijd niet gewandelt te hebben. lekkere curve dame, mooie grote tieten, service viel tegen jammer genoeg. typische afwerk sex. had betaald voor een uur, stond na 30 min buiten. bij exit kwam de volgende alweer aan lopen.

niet onaardige dame verder hoor maar ze wilde me niet te lang binnen hebben.
 
De vraag is nog steeds niet beantwoord. Mij komt ze niet bekend voor en het lijkt me dat hier alleen links moeten worden geplaatst van dames van wie zeker is dat ze in de Haagse straten werken.
 

kwam julia tegen.....voor wie dat wat vind.....net als manuela actief op kinky......
Julia ook ooit eens bezocht.... for the fuck of it...... ze is wel aardig geen klachten..... maar ja, net als Manuela..... ik vind toch dat de rekening de andere kant op moet.......
 
Weet iemand of Rebecca (tenminste, volgens mij heet ze zo) online te vinden is. Heb haar weleens bezocht op Geleenstraat 126, maar vlak voor de lockdown ook weleens op 110 gezien
Jonge, slanke Roemeense dame met forse (nep) borsten en lang stijl haar dat een beetje bruin/roodachtig is
 

kwam julia tegen.....voor wie dat wat vind.....net als manuela actief op kinky......
Julia ook ooit eens bezocht.... for the fuck of it...... ze is wel aardig geen klachten..... maar ja, net als Manuela..... ik vind toch dat de rekening de andere kant op moet.......
Heb haar gesproken. Ze zei letterlijk: "Bij mij gelden nu geen Doubletprijzen. Ik wil minimaal 100 euro hebben."
 
Terug
Bovenaan Onderaan