Recensie Daniela, Antwerpen 3,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Hetenteen

Stamgast
653
07/11/21
482
15
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/available-for-all-your-services.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Enige tijd geleden heerlijke date gehad met deze jonge dame. Ze is een beetje schuw en verlegen maar is super lief en geeft een goede service. Bovendien heeft ze enorm mooie borsten. Herhalingsgevaar zeker aanwezig
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/available-for-all-your-services.html
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Communicatie via Whatsapp verliep vlot en een paar uur later afgesproken. Ze ontvangt in een simpel, voldoende proper, appartement in de buurt van het Schipperskwartier. Haar enthousiasme bij ontvangst (en de hele afspraak) was jammer genoeg weinig overtuigend, hoewel ze zeker wel vriendelijk en beleefd is. Veel dialoog was er echter niet want haar gesproken Engels is redelijk beperkt.

Ze ziet er exact uit zoals op de foto's en het is een mooi meisje
Ik had gevraagd of ik kon douchen bij aankomst en dat was mogelijk, al denk ik niet dat het gebruikelijk was (ik kreeg een klein handdoekje aangeboden, denk dat ze er geen grotere beschikbaar had). Na mij te verfrissen vroeg ik voor eerst een massage. Die was OK, maar zeer basic. Ik begon met haar te kussen en hierin ging ze mee in op :giggle: (zonder tong). Ik draaide de rollen om, legde haar op haar rug en begon haar poesje te likken. De TV staat de hele tijd echter aan met music videos en soms dwaalden haar ogen af naar het beeldscherm... :sleep:

Hierna deed ze de condoom om en begon ze met het pijpen. Dit deed ze overtuigend en redelijk goed (voor zover dat gaat met condoom). Ze positioneert zich ook zo zodat je gemakkelijk aan haar prachtige, grote borsten kan. Hierna deden we het missionaris (genoot ze van), benen in de lucht (vond ze denk ik wat minder) en uiteindelijk doggy (genoot ze het meest van). Ze maakte geen fake geluiden (thank god) en hoewel ik zeker ben dat ze van sommige momenten wel genoot, was er weinig klik en echte interactie.
Op het einde nog wat gepijpt en dan een handjob. De handjob was matig en ik heb het uiteindelijk zelf afgewerkt. Ook het afscheid was redelijk kil.

Ze heeft een mooi, wellustig lichaam en deed alles wat ik vroeg, maar zonder enthousiasme ga ik er niet terugkeren.
(Uiteraard slechts een momentopname, misschien had ze een minder goed momentje bij mij)

Ik was er uiteindelijk buiten op 50 minuten, maar dat was mijn eigen doen - niet omdat zij me buiten probeerde te krijgen.
 
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/available-for-party-the-best-write-me.html
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vorige week deze mooie dame bezocht. Ik ben enorme fan om een goeie facesitting beurt te krijgen en die heb ik gekregen. Dat was ook via sms afgesproken. Een beetje verlegen begonnen met wat aarzelende kusjes en na een tijdje met een tongpuntje, maar meer zat er niet in. Dan ik op mijn rug en zij met de beentjes open op mijn mond. Ze deed precies waar ze zelf zin in had wat ik best leuk vind. Dan draaide ze zich om en wat 69. Daarna nog even haar kontje gelikt terwijl ze met me speelde. Ongeveer 50 min binnen geweest. Jammer dat ze geen engels spreekt, dat zou het wat makkelijker maken.
 
Kan de positieve reviews enkel maar bevestigen en meer.
Zo een lieve meid, leuke seks en grote, strakke, fantastische tieten!
Is voor mij ondertussen al een herhalinggevaar geweest.

Is hier altijd enkele weken en gaat dan even terug naar huis, dus link vervalt soms.

 
Terug
Bovenaan Onderaan