Recensie Danniela, Hasselt 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Randall

Stamgast
Forumpionier
516
30/06/21
838
34
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://old.redlights.be/profiel/danniela/
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ik heb deze dame een paar maanden geleden bezocht in Aarschot en op het moment van de afspraak twijfelde ik of ze wel de dame van de foto's was .
Het leek er meer op dat er een poging gedaan was om eruit te zien zoals op de foto's , de foto's zien er mooier uit dan in het echt zover ik me kan herinneren , maar ze is zeker niet mis ...vooral wanneer je van latina's met een lekkere ronde kont en borsten houd.

Intiem kapsel was ongeschoren en ze waarschuwt u daarvan wanneer je naar beneden gaat om te beffen.
biggrin.png

Het pijpen en de sex was niet slecht maar niet alles wat beschreven is in haar advertentie is mogelijk ... zoals anaal ,CIM ,rim gevend en vingeren was nopes en alles was met condoom .
 
Het is niet de dame van op de foto's. De dame die je ontvangt is minstens 10 jaar ouder.
Afgaande van op de foto's verwachtte ik een 20-jarige jongedame, deze dame is eerder rond de 30.
Ze lijkt wel een beetje op het meisje van op de foto's, heeft ook een grote boezem. Ik heb de date afgebroken en ben er niet verder op in gegaan, bang voor oplichting.
Dames die op advertentie al liegen, ben dan bang dat ze ook over hun diensten liegen.
Rechtsomkeer gemaakt en terug naar huis gereden.
Het kamerverhuurpand op de Diestersteenweg begint een te mijden adres te worden imo
 
In haar ad https://old.redlights.be/profiel/danniela/ beweert ze 27j te zijn. Dan toch niet zo gek onrealistisch ?
Geschreven leeftijd niet onrealistisch idd. Foto's komen daarentegen totaal niet overeen met de persoon die voor je staat.
Ook is er een discrepantie tussen de foto's en de geschreven leeftijd. Persoonlijk geloof ik absoluut niet dat de jongedame op de foto's 27 jaar oud zou zijn.
Waar moet je dan van uitgaan? Het is een semantische kwestie in mijn ogen...
 
Ik zie het verband ook niet echt tussen Danniela en Kayla.

Wat Danniela betreft, die is enkele dagen geleden door de mand gevallen. Ze was een foto op haar profiel vergeten te croppen.
Het was een screenshot met het adres van de oorspronkelijke foto nog in beeld.
Blijkbaar een Dominicaanse gamer girl:
https://www.instagram.com/xxla_patrona/
Je kan wel online met haar spelen als je wil...
Ongelooflijk dat die al jaren met die foto's is aan het adverteren.
 
Ben je zeker dat Daniella en Kayla hetzelfde meisje zijn? Ik zie toch ook enkele verschillen. En Kayla zal in 't echt niet veel meer dan 19j zijn.
voor mij zijn Kayla en Daniella twee verschillende meiden.

Kayla spreekt me wel ineens aan.
Daniella daarentegen... bedrog met foto's geeft aan dat ze niet te vertrouwen is.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan