3 maanden terug ben ik bij Daphne geweest. Ik was benieuwd naar een 3 uur durende massage, dus die geboekt bij haar. App contact ging soepel en heel vriendelijk en duidelijk. We moesten even afstemmen voor de tijd en dag, maar bleek een dag later te kunnen.
Ze ontvangt in Salon 261. Het was een leuke knappe jonge blonde dame die me kwam ophalen, ik was tevreden!
Eerst samen onder de douche, dat is altijd fijn, elkaar even voelen en aanraken.
Daarna op bed. Muziekje aan en lekker still genieten.
Eerst geruime tijd de achterkant, dus op mijn buik op het bed.
Ik wist op een gegeven moment van haar kunsten en opwinding niet meer wat er gebeurde, ze was volledig aanwezig op me rug en benen en voeten en nek en hoofd en oren en pik. Ze ging alle kanten op, ik voelde haar hele lichaam overal tegelijk. Het leek wel alsof er 2 Daphne's mijn achterkant aan het doen waren.
Ze zegt soms wat in je oor, op een zeer geile zwoele stem, en blaast zachtjes, dat is echt super geil en lekker.
Ik had me armen op een gegeven moment naast me lichaam gelegd, en me handen vonden regelmatig haar borsten, en ook regelmatig haar poesje, die ik mocht strelen. Zo een massage van de achterkant had ik nog niet ervaren, dat was super geil en ook heel intiem voor mij gevoel.
Daarna mocht ik omdraaien, en ik kon het bijna op dat moment niet niet voorstellen, maar dat werd nog veel beter. Daphne neemt echt heel erg de tijd om je de hele tijd te teasen en edgen. Ze draaide en bewoog alle kanten op weer op, met haar hoofd bij mij, en automatisch gaf ik haar een zoen op haar gezicht en mond (geen tong), het voelde zo ontzettend intiem met haar. Geen idee of dit de bedoeling was, misschien doet ze dit niet standaard of altijd. Ik zoende/sabbelde haar nek, en oorlellen, terwijl ze op me lag en met me pik speelde. Ze rook echt heel lekker. Ze nam echt haar tijd en er was geen haast. Elkaar in de ogen aankijken, ik werd er echt verlegen van.
Af en toe als ze met mijn pik speelde lag ze in standje 69 op haar knieën, met haar voeten omhoog. Blijkbaar mocht ik met haar poesje spelen. Ze dirigeerde wel en houd controle met haar voeten als je iets te ver wilt gaan met het spelen, maar wat was ze lekker nat en geil. En de geile kreuntjes en goedkeuringen zoals alleen zij die kan maken. En met haar billen op me buik, met haar poesje bijna in me gezicht, om weer lekker te spelen ermee. Haar overal voelen en haar rug en borsten masseren als ze op ze zit is echt lekker.
Aan het eind trok ze me lekker, tegen me aan liggend met echt een geile zwoele stem moedigde ze me aa om lekker te komen. Op het moment dat ik wilde komen zegt ze dominant en zwoel dat ze wilt dat ik haar aankijk als ik kom. Dat was ontzettend geil en lekker hoe ze dat vroeg en op het juiste moment zei.
Dit was echt zo veel intiemer dan sommige daadwerkelijke penetraties met een dvp. Het leek alsof ik mer mijn vriendinnetje 3 uur lang heb gespeeld.
Daphne heeft een erotische massage echt op een next level bij mij gezet. Massage was ook gewoon goed, stevig op zijn tijd om wat knopen weg te werken. Maar anderzijds zeer intiem! Zonder dat er intieme handelingen waren.
Ze is lief, sexy, schattig, vrolijk en ook echt heel zelfverzekerd, zoals ze je in je ogen aankijkt en teased. Daphne, super bedankt voor deze unieke memorabele super ervaring! Plat gezegd, met Daphne spelen, is echt heel leuk en heel lekker.