Recensie Daria, Genk 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Stretcher

Newbie
10
22/05/22
3
2
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/daria-321
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
na een kort SMS met snel antwoord was ik op weg naar haar.

De allereerste foto in de advertentie is al een hele oude, zo strak zit het allemaal niet meer. de borsten hangen al wat meer en ze is wat molliger.
Ze ziet er toch nog steeds prachtig uit en heeft joekels van tieten!

eenmaal bij de deur ontving ze me in nachtjapon en was volledig naakt daaronder. het nodige wasje heb ik zelf moeten doen en deed de dame niet, ze zei dat ze al gewassen was, dit leek ook te kloppen, ze rook fris en was erg zacht. toch vind ik dit een service die de dame moet doen...

Pijpen deed ze goed, tijdens het pijpen bood ze me zelfs aan me anaal te vingeren maar haakte onmiddellijk af na het besef dat ze maar 1 condoom had. het pijpen was echter veel te kort, na een korte poos vroeg ze al of "zij mij ging neuken of ik haar". neuken was wel enorm goed, en ze houd er van als je met haar dikke tieten speelt. ik heb haar tepels goed verwend en zelfs er zachtjes aan trekken of knijpen vond ze prima!

Hoewel ik het idee had dat ze laat op de avond nog snel iets wou verdienen was de GFE er toch wel en ze deed haar best en genoot ze van het neuken, voor zover dat je daar zeker van kan zijn natuurlijk....
ik ga zeker nog eens terug, hopelijk om nog wat verder te verkennen wat ze allemaal aanbied.
 
Terug
Bovenaan Onderaan