Recensie Daw, Brugge, Thai massage 3,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Alex966

Wandelaar
58
08/12/21
53
12
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Highclass companion
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://old.redlights.be/prive-ontvangst/massage/daw-biedt-erotische-massage-in-brugge.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Het is even geleden dat ik een Thai salon binnenstapte maar had zin in een massage, hopend dat het een propere locatie was en mensen vriendelijk waren.
Er zijn 3 meisjes in Dokkoon massage Brugge - een dame met een grote boezem deed open (Alisa) en haar gezicht sprak duidelijk : ik heb hier geen zin in. Ik vroeg haar meteen wie er nog was en ik koos voor Daw.
Daw heeft naar mijn mening niet het mooiste gezicht maar haar lichaam mag er wel zijn. Ze is speels en met haar beperkt Nederlands-Engels doet ze haar best om een goeie erotische massage te geven. Het ging snel over in meer en gezien ze toeliet om ook gemasseerd te worden en ervan genoot was de condoom snel genomen om meer te gaan doen. Het verraste me aangenaam :)
Nadien nog een na-massage en korte babbel.
Heel ok dus.
De locatie is redelijk discreet - je staat niet voor de deur met inkijk van iedereen wat ik aangenaam vond.
 
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Highclass companion
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://old.redlights.be/prive-ontvangst/massage/daw-biedt-erotische-massage-in-brugge.html
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ik ben er geraakt... 😊 toen ik aanbelde deed daw open in een mooi kleedje, de trap naar boven was snel genomen want ik had er zin in. Vlug afgerekend voor een half uur, uitkleden en het bed op. Ze heeft een superstrak lichaam (a cup met mooie grote tepels) Ze begon met mijn rug te masseren waarbij ze redelijk snel mijn bilspleet meenam en ik snel geil raakte, ze draaide voortdurend met haar vinger cirkeltjes rond mijn anus en naar mijn penis om te masturberen, heerlijk was dit! Na het omdraaien hoopte ik dat iets meer kon gebeuren, maar ik kwam veel te snel klaar omdat het aftrekken veel te snel ging, ze laste geen pauze in waardoor ik hiet niet lang kon houden... de eigenlijke massage duurde ong 20 min.. wat eigelijk wat weinig is maar goed. Herhalingsgevaar? Ja omdat het superdiscreet ligt en nee omdat ik liever heb dat de dame wat molliger is.
 
😁😂😃😄😅, heeft ze toevallig geen geld ge vraagt? Ze heeft altíjd geld nodig, is het niet voor belastingen, dan is het voor dochter Vanessa in Kossovo of voor dochter Poeki in Thailand, misschien nu nieuwe reden, geef echt niks want je ziet het nooit terug.
 
😁😂😃😄😅, heeft ze toevallig geen geld ge vraagt? Ze heeft altíjd geld nodig, is het niet voor belastingen, dan is het voor dochter Vanessa in Kossovo of voor dochter Poeki in Thailand, misschien nu nieuwe reden, geef echt niks want je ziet het nooit terug.
Toevallig?? :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO: Een mooie verschijning, maar daar houdt het op... een echte golddigger... 2 minuten teasen... en dan "I need a little bit money to pay taxes..."???" 1 minuutje teasen... you pay extra darling... I do extra only with handsome men like you! I need money for school of my daughters... I need to pay rent darling... "You are so nice and handsome.... I will pay you back next week..." " I will make you feel happy like you have never been..." Eén der enige keren dat ik een Thaise geen extra betaald heb en uiteraard (logisch) niet gekregen heb. Eén keer, nooit meer voor mij.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan