De benen van de dames bij missionarishouding

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Wachtkamer

Wandelaar
Forumpionier
85
27/07/21
195
1
Een standje die ik toch wel bij elke dame doe is de missionarishouding, het bevalt mij goed en de meeste dames willen dat zelf ook graag en vragen erom.

Wat mij ineens opviel is wat de dames met hun benen doen.
Er is een groep dames die de benen om mijn middel slaan, een andere groep dames zetten de voeten op het matras en de knieën omhoog maar er is ook een groep dames de de benen in een volledige spreidstand zetten (spagaat vorm). Dit laatste lijkt mij juist heel intensief voor de dame. Ik heb nooit gevraagd aan een dame waarom ze voor de spreidstand kiezen. Heeft iemand van jullie een idee?
 
Ik denk dat een dvp zelf ook afwisselt in standjes als ze de luxe heeft dit te kunnen aanbieden, fysieke conditie van de dvp (uiteraard zal ze ook andere hoofdstandjes doen, maar afwisseling in missionarishouding bedoel ik). Hoeveel keer krijgt een raamdame een klant over de vloer per dag? Een erg lenige dame zal dan mogelijk afwisselen. Soms spreidstand (als ze dit dus kan), als ze wat moe is benen minder ver open bij een volgende klant, bij een nog andere klant de knieën omhoog en dan benen wat open, en bij die ene man die ze zo leuk vond slaat ze haar benen om zijn middel. Einde van de dag, en morgen weer een nieuwe, lekker verdiend, blij naar huis denkt de dvp. Doet een dvp bij jou spreidstand moet je hier dan inzitten met de gevoelens van de dvp? Ik denk dat een dvp wel weet wat ze doet. Dus gewoon genieten. Zeker buitenlandse dames lijken me fysiek veel meer aan te kunnen dan standaard Benelux meiden. Net zoals een dvp die bovenop jou komt en je in sommige gevallen gewoon 20 minuten keihard doorneukt zonder een krimp te geven. Sommige meiden hebben gewoon een topconditie. Dan moet je dubbel genieten.
 
Nu... als je die 'spreidstand' leuk en provocerend vind... Ja! het is haar manier om te zeggen 'neem me'!

Trouwens... je kan ze nog een stap voor zijn... en je duwt haar op het bed, grijpt haar bij haar enkels... en spreid haar wijd open! Vrouwen houden van dominante mannen in bed!

Bij voorkeur na een uitgebreid voorspel mét wederzijdse orale verwenning...
 
Een standje die ik toch wel bij elke dame doe is de missionarishouding, het bevalt mij goed en de meeste dames willen dat zelf ook graag en vragen erom.

Wat mij ineens opviel is wat de dames met hun benen doen.
Er is een groep dames die de benen om mijn middel slaan, een andere groep dames zetten de voeten op het matras en de knieën omhoog maar er is ook een groep dames de de benen in een volledige spreidstand zetten (spagaat vorm). Dit laatste lijkt mij juist heel intensief voor de dame. Ik heb nooit gevraagd aan een dame waarom ze voor de spreidstand kiezen. Heeft iemand van jullie een idee?
die houding geeft meer gevoel. Het kantelen van het bekken samen met het aanspannen van de bekkenbodemspieren is heel prettig. 🙃
Hetzelfde geldt voor de benen in de nek. Maar dat is minder fijn voor de rug bij wat hardere seks.
 
Ja! Dat 'benen in de nek' is ook érg lekker!
En... ik merk dat vele vrouwen dat ook vinden! Geeft dus wel degelijk een erg lekker gevoel bij beide partners.

Van daaruit kan je dan ook naar 'schaar' gaan...

Vanuit de positie 'benen in de nek' en zonder de penetratie te onderbreken... laat je dan één been in je nek... terwijl je haar het andere been laat strekken onder je. En dan 'kantel' je haar meteen op haar zij... en penetreer je gelijk nog dieper! Erg lekker!

En... zo heb je meteen ook beide handen vrij om haar uitgebreid te betasten! Grijp haar bij haar billen. Ga met je duim over haar ruggegraat. Grijp haar stevig in haar nek... terwijl je met je andere hand haar borsten betast... En... blijf haar diep neuken! Waanzinnig lekker!

Nu... als je die 'spreidstand' leuk en provocerend vind... Ja! het is haar manier om te zeggen 'neem me'!

Trouwens... je kan ze nog een stap voor zijn... en je duwt haar op het bed, grijpt haar bij haar enkels... en spreid haar wijd open! Vrouwen houden van dominante mannen in bed!

Bij voorkeur na een uitgebreid voorspel mét wederzijdse orale verwenning...
Als je haar dan in die positie (stevig) neukt... en haar stevig vastpakt bij haar enkels... kan je dan ook met je duimen haar voetzolen stevig masseren... op het ritme van je stoten.

Je zal versteld staan van het resultaat! Probeer maar!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan