De beste Massage met extra’s

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

lexvanutrecht

Newbie
16
08/09/21
9
1
Ik ben liefhebber van massage met extra's en ik merkt dat het is heel gemakkelijk om de extra's te vinden. Maar waar vind ik de combinatie van een hele goede stevige massage, tegelijkertijd ultimate teasing en een super geil orgasme.
 
Bij bv standaard massage van ca. 130 euro vragen ze er vlot 75-80 euro voor pijpen en neuken bovenop. Er zijn er die wellicht minder vragen maar sommigen zelfs meer.
 
dan ben ik benieuwd naar jouw vaste adresjes... want hier in de streek (arnhem/Nijmegen) betaal je bij een echte masseuse (dus geen dame die ermee adverteert maar niet kan masseren) 25 extra voor hj, 50 voor bj en alles meer is .... meer :)
Dan ben ik stiekem wel benieuwd naar die adresjes, ben wel in voor een goede massage met een bonus :sneaky:
En stiekem die van Mulan ook wel ?
 
Dan ben ik stiekem wel benieuwd naar die adresjes, ben wel in voor een goede massage met een bonus :sneaky:
En stiekem die van Mulan ook wel ?
Aurora Massage in Nijmegen is ook erg goed. Is een kleine salon en heb daar in het verleden 2x een massage gehad van Angela. Als je van aziatische dames houd, is Angela geweldig. Ogen om in te verdrinken en een lichaam daar zeg je u tegen. En ze weet perfect wat ze doet.
Ook bood ze pijpen aan als extra en kostte me €50 extra. Maar alleen al naar haar kijken, bracht mij zeker in de stemming.
 
Chinese massagesalons in Zuid Holland met diverse mogelijkheden.
Details eventueel via P.B.
ik zie die details graag in mijn inbox makkebeer. Ik heb echt een zwak voor aziatische meiden. Ik ben zelf 2 weken geleden bij Mystique Thai Thai in Den haag geweest. Daar was ik 135 euro kwijt voor een uur nuru massage, wat ik ook echt aan kan raden. Dit was zonder sex overigens. Ik heb er in ieder geval niet naar gevraagd aan Som, de masseuse, omdat de massage zelf al helemaal geweldig was. Ook het samen douchen was lekker.

Ikzelf woon in Arnhem, waar de mogelijkheden hier voor erotische thaise massages beperkt zijn. en het word ook al snel een dure hobby, haha.

Ook las ik vanavond voor het eerst over een open sex club genaamd Casa Cherda, in den haag, wat mijn nieuwsgierigheid enorm heeft gewekt. Vooral het open concept. Ik ben nogal een verlegen jonge man en dat open concept is iets waarmee ik mezelf kan uitdagen over een drempel te stappen.
 
Busara Thai in Zoeterwoude Rijndijk in Zuid Holland, standaard uur massage met handmatig HP is 70€.
Wil intiem en pijpen erbij, dan kost dat 50€ extra.
Nette salon/privehuis (met vergunning) met overal douche op de kamer, verplicht douchen voor en na de sex.
EN Zeer discreet Parkeren (Dito entree) ! Niet zoals sommige andere salons die aan een (zeer) drukke weg zijn gelegen :)
 
Ik ben liefhebber van massage met extra's en ik merkt dat het is heel gemakkelijk om de extra's te vinden. Maar waar vind ik de combinatie van een hele goede stevige massage, tegelijkertijd ultimate teasing en een super geil orgasme.
Probeer Leah in Almere: https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/almere/8150750-leah

Ben er 2 keer geweest. Leuke dame en volgens mij al recensies gezien van haar op deze site. Hele stevige massage, moet je maar net zin in hebben ;-)
Maar ze doet het ook rustiger aan als je dat liever hebt.
 
Voor Zuid-Holland kan ik Ornjira op zich wel aanraden, hoewel de meeste dames wel wat op leeftijd zijn, maar als dat geen belemmering is heb je wel een goede kans dat je aan je trekken komt. Vrij recent nog bij een dame geweest daar waarvan ik de naam helaas niet weet, maar desgevraagd masseerde ze eerst redelijk stevig en goed, gevolgd door echt heerlijk sensueel gekriebel over heel mijn lichaam (voor- en achterkant), waarna ik werkelijk tot een knallend hoogtepunt kwam:). Zal volgende keer eens naar haar naam vragen, want ik herkende haar niet echt van de dames op de site. De andere keer dat ik hier geweest ben was mijn ervaring overigens een heel stuk minder, al werden er toen wel extra's aangeboden.

Over Dawrung heb ik hier op het forum al een aantal recensies gelezen van dames die in zijn voor extra's en best behoorlijk kunnen masseren. Zelf kan ik daar niet over meepraten helaas.
Busara Thai is hier al genoemd en is inderdaad ook een aanrader. Verder zou ik het niet zo goed weten eerlijk gezegd.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan