De beste Massage met extra’s

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Queen Massage uit Zuid Holland. Topper. Link naar advertentie:

https://www.sexjobs.nl/erotische-massage/relaxmassage-met-erotische-invloeden_7806958

En hier op de site staan een stuk of 50 revieuws over haar. Stuk voor stuk positief. Ben onlangs geweest. Topper
Ze verwijst voor meer door lees ik?, geeft ze alleen massage of toch wel meer ? De Adv. Spreekt me wel aan.
Ik heb met massage liever een dame die ook echt een geile massage geeft, en niet tijdens me geiligheid mij dingen gaat aanbieden, als je dat vooraf bespreekt is het anders. Ben a.s donderdag in die omgeving. @Aartsengel kun je me wat meer vertellen?
 
Ze verwijst voor meer door lees ik?, geeft ze alleen massage of toch wel meer ? De Adv. Spreekt me wel aan.
Ik heb met massage liever een dame die ook echt een geile massage geeft, en niet tijdens me geiligheid mij dingen gaat aanbieden, als je dat vooraf bespreekt is het anders. Ben a.s donderdag in die omgeving. @Aartsengel kun je me wat meer vertellen?
Ze biedt niets extra aan. Het is enkel massage. En de massage is heel goed en super geil. Met slip aan. Ze zal niets extra's aanbieden en wenst dit ook niet te bespreken. Bij aanmelden krijg je een uitgebreide lieve mail of app of sms, daarin staat bovenstaande precies beschreven. O.a. of je een handdoek mee wil nemen. Ik ben er paar keer geweest. Ze is echt goed. Voor mij echter geen herhaling omdat ik er gefrustreerd van werd dat ik d'r slip niet van d'r kont mocht trekken. Als je daar geen last van hebt.. dan is ze echt super.
 
Ze verwijst voor meer door lees ik?, geeft ze alleen massage of toch wel meer ? De Adv. Spreekt me wel aan.
Ik heb met massage liever een dame die ook echt een geile massage geeft, en niet tijdens me geiligheid mij dingen gaat aanbieden, als je dat vooraf bespreekt is het anders. Ben a.s donderdag in die omgeving. @Aartsengel kun je me wat meer vertellen?

Voor alle duidelijkheid : het is wel een _erotische_ massage - de advertentie klopt helemaal, en je krijgt dus ook body2body en een happy end (met de hand).
Wel wat meer dan een "gewone" massage voor je vastzittende schouder .

Ze gaat buiten de advertentie-opties niets extras aanbieden - niet pijpen, niet neuken, en ze wil ook niet door jou gebeft worden , gevingerd worden of de slip uitdoen .Ze heeft ook geen zin in de zoveelste klant die vraagt of dat toch kan . Dat is de "meer" die je bij een andere dame moet zoeken.

Wat je elders in de reviews kunt lezen - ze masseert weinig en maakt de afspraken wanneer haar reguliere baan het toelaat. De kans is wat dat betreft klein dat ze precies a.s. donderdag masseert en dan ook al een plek voor je heeft.
 
Ze verwijst voor meer door lees ik?, geeft ze alleen massage of toch wel meer ? De Adv. Spreekt me wel aan.
Ik heb met massage liever een dame die ook echt een geile massage geeft, en niet tijdens me geiligheid mij dingen gaat aanbieden, als je dat vooraf bespreekt is het anders. Ben a.s donderdag in die omgeving. @Aartsengel kun je me wat meer vertellen?
Ben maar 1 keer geweest onlangs want ze was ziek met corona dus heb even moeten wachten en ze ontvangt 1 tot 2 klanten per week waardoor het even kan duren voor je er terecht kan maar denk er continu aan. Man, wat een ervaring. Het orgasme wat ik kreeg was out of this world. Nu ben ik gevoelig en spiritueel aangelegd dus kan mezelf helemaal laten gaan en een full body orgasme ervaren maar wat zij met me deed heeft geen enkele andere dame met masseren voor elkaar gekregen. Mijn ervaringen waren altijd in het buitenland met erotische massages maar niemand komt bij haar in de buurt. Je krijgt een echte massage, stevig en weet de juiste spieren te vinden. Afwisselend met body to body en teasen en eindigend met handmatig hoogtepunt. Wat de andere heren al aangaven, ze doet geen intiem of andere sexuele handelingen behalve de body to body en handmatige hoogtepunt, biedt dat ook niet aan en wilt geen klanten die dat wel willen of erom vragen. Voor meer moet je bij andere dames wezen. Geen intimiteit, slipje blijft aan, mag haar met respect aanraken op de plekken die zij aangeeft in de lange uitgebreide informatie mail maar meer niet, verder enorm opwindend en hele lieve gezellige dame. Moeite en reis zeker waard.
 
Ben maar 1 keer geweest onlangs want ze was ziek met corona dus heb even moeten wachten en ze ontvangt 1 tot 2 klanten per week waardoor het even kan duren voor je er terecht kan maar denk er continu aan. Man, wat een ervaring. Het orgasme wat ik kreeg was out of this world. Nu ben ik gevoelig en spiritueel aangelegd dus kan mezelf helemaal laten gaan en een full body orgasme ervaren maar wat zij met me deed heeft geen enkele andere dame met masseren voor elkaar gekregen. Mijn ervaringen waren altijd in het buitenland met erotische massages maar niemand komt bij haar in de buurt. Je krijgt een echte massage, stevig en weet de juiste spieren te vinden. Afwisselend met body to body en teasen en eindigend met handmatig hoogtepunt. Wat de andere heren al aangaven, ze doet geen intiem of andere sexuele handelingen behalve de body to body en handmatige hoogtepunt, biedt dat ook niet aan en wilt geen klanten die dat wel willen of erom vragen. Voor meer moet je bij andere dames wezen. Geen intimiteit, slipje blijft aan, mag haar met respect aanraken op de plekken die zij aangeeft in de lange uitgebreide informatie mail maar meer niet, verder enorm opwindend en hele lieve gezellige dame. Moeite en reis zeker waard.
@Aartsengel als ik dit zo lees , moet ik dat maar eens proberen 👏 heb meerdere ervaringen tot nu toe een soortgelijke zoals jij het beschrijft , maar zonder slipje dan ha ha ben nu wel heel heel nieuwsgierig
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan