GeefGeniet
Wandelaar
Tja je hebt gelijk dat hij hierin apart heeft gehandeld. Dit had ik expliciter in mn stuk kunnen plaatsen want dit is waar, fair point.Dat vinden ze helemaal niet. Veldkamp vindt dat. De anderen hebben vooral besloten dat nu opstappen wellicht nog iets redt voor NSC. Gewoon puur opportunisme.
Veldkamp heeft niet het recht eigen beleid te voeren. Zo werkt het niet. Er blijft het homogeniteitsbeginsel bestaan, en wat Veldkamp (niet voor het eerst, overigens) deed was daar van afwijken.
Dat z'n regeringspartners daar een mening over hebben lijkt me volkomen terecht. Een partij als NSC die als speerpunt toch "goed bestuur voor Nederland" had, zou dat moeten weten en daar uitvoering aan moeten geven.
Overigens lijkt het er op dat Veldkamp ook niet bij z'n coalitiegenoten of fracties heeft gelobby'd om strengere maatregelen te bespreken.
Weetje wat ik mis aan dit hele conflict: het gebrek aan empathie richting Palestijnse kids: alsof ze allemaal terroristen zijn en we als wereld geen andere keuze hebben, misselijk word ik ervan, maar dan ook echt.
Ik vind Caspar Veldkamp persoonlijk een held dat hij dit heeft gedaan want ik geloof echt dat God ons allen hierover gaat straffen en dan met name diegene die niet durven tegengeluid te geven aan Israel, want dan ben je natuurlijk gelijk anti-Israel. Iedereen snapt dat Hamas gestopt moet worden maar niet op deze manier. Het zijn stelletje psychopaten (gericht, strategisch, effectief) die als borderliners (zwart-wit denkend) die arme kinderen daar aan het verhongeren zijn en dan platbombarderen en wij krijgen dat elke dag op de NOS te zien of op andere sociale media… lekker normaal….
Maar dvps hun leven lastiger maken, ja dat moet nu echt prio krijgen (NOT), eerder andersom en wij als wandelaren moeten de dvps respecteren en beschermen zover we kunnen binnen de Nederlandse wet. Persoonlijk zie ik ze als Engelen die er voor de mannen zijn en ons helpen klaar te komen waardoor we de struggles van het leven beter aan kunnen.
Laatst bewerkt: