De dames van 2dehands

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
80% Latino's
Foto is meestal fake
Duidelijke afspraken maken en 1 u is 1u geen 40 min maar
Er zitten ook soms toppertjes tussen .
Probleem tis een komen en gaan van adv . Foto wijzigen namen wijzigen dus ja moeilijk te zeggen die of die kan ik aanraden .
Nicol en Kasha Antwerpen vind ik best ok
Zoeken filteren en proberen zou ik zeggen
 
80% Latino's
Foto is meestal fake
Duidelijke afspraken maken en 1 u is 1u geen 40 min maar
Er zitten ook soms toppertjes tussen .
Probleem tis een komen en gaan van adv . Foto wijzigen namen wijzigen dus ja moeilijk te zeggen die of die kan ik aanraden .
Nicol en Kasha Antwerpen vind ik best ok
Zoeken filteren en proberen zou ik zeggen
Klopt helemaal, komen en gaan en jammer genoeg verdwijnen de goeie amateurtjes weer snel. Al dikwijls goeie gehad voor weinig geld en veel mogelijk, maar evengoed ook anders. Echt slecht eerder zelden. Vermijd de latina's als het over massage gaat. Mits uitzondering. Al paar goeie Afrikaanse gehad. Dus tja volg uw buikgevoel, vraag info (niet direct vragen of ze all the way gaan schrikt af, doe je ter plaatse) en proberen...
Vooral in het Brusselse wel wat vinden. Tip: Google hun telefoonnummer eerst, soms staan ze ook op Redlghts, Vivastreet, Wannonce,...
 
80% Latino's
Foto is meestal fake
Duidelijke afspraken maken en 1 u is 1u geen 40 min maar
Er zitten ook soms toppertjes tussen .
Probleem tis een komen en gaan van adv . Foto wijzigen namen wijzigen dus ja moeilijk te zeggen die of die kan ik aanraden .
Nicol en Kasha Antwerpen vind ik best ok
Zoeken filteren en proberen zou ik zeggen
Wat is er allemaal mogelijk bij nicol en kasha als ik vragen mag.
Grtz jack
 
Bij nicol ben ik voor covid eens geweest. was voor een massage maar meer was mogelijk zei ze me... matige massage met weinig teasing. foto's zeggen niet veel, maar ik schat ze begin 50, mollig en naturel. niet echt een mooie vrouw, type moeder aan de haard na 6kids... wel vriendelijk en aangename babbel. ik dacht toen nog wel dat een 2de keer eventueel een optie kon zijn en mits wat bijsturen en aangeven wat je lekker vind ... ik denk wel dat ze daar rekening mee zou houden. Was ergens aan de Plantin Moretuslei, heb wel even moeten zoeken en ben even terug naar de wagen gemoeten voor mijn gsm te nemen omdat ik het niet onmiddellijk vond. Bed stond gewoon achter een gordijn in een studiootje, helemaal niet gezellig ingericht. Gewoon even bij de buurvrouw binnenwippen en in een achterkamertje een wip doen... Door covid er niet meer geweest... maar misschien toch nog eens proberen, omdat ik denk dat je wat kan bijsturen ... maar dan alleen als er weer enkele favorietjes wegvallen ...
 
Bij nicol ben ik voor covid eens geweest. was voor een massage maar meer was mogelijk zei ze me... matige massage met weinig teasing. foto's zeggen niet veel, maar ik schat ze begin 50, mollig en naturel. niet echt een mooie vrouw, type moeder aan de haard na 6kids... wel vriendelijk en aangename babbel. ik dacht toen nog wel dat een 2de keer eventueel een optie kon zijn en mits wat bijsturen en aangeven wat je lekker vind ... ik denk wel dat ze daar rekening mee zou houden. Was ergens aan de Plantin Moretuslei, heb wel even moeten zoeken en ben even terug naar de wagen gemoeten voor mijn gsm te nemen omdat ik het niet onmiddellijk vond. Bed stond gewoon achter een gordijn in een studiootje, helemaal niet gezellig ingericht. Gewoon even bij de buurvrouw binnenwippen en in een achterkamertje een wip doen... Door covid er niet meer geweest... maar misschien toch nog eens proberen, omdat ik denk dat je wat kan bijsturen ... maar dan alleen als er weer enkele favorietjes wegvallen ...
Nicol doet ook meer dan enkel massage maar zoals je zelf zegt even binnen wippen bij de buurVROUW en ze is idd in de 50 praat wel maar ja … als de buurmeisje niet kan kan je bij de buurvrouw gaan 😜
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan