De " eerste " keer

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Denbosko

Wandelaar
53
26/03/22
36
Ben man van begin de 30, heb een vrouw die is ziek en ze kan me niet geven wat ze wil. Zelf ben ik enorm verlegen om zomaar ergens binnen te stappen. We hebben er al over gepraat en ze zou er nu geen probleem van maken.
Ik heb zo al een jaar stress bij manier van spreken
 
Ik denk dat je best eerst aangeeft in welke stad je een afspraak wilt.
Vervolgens jezelf de vraag stellen of je naar de ramen/privé ontvangst/ Privé huis wenst te gaan.

Als je een antwoord hebt op de eerste 2 vragen zou ik simpelweg op het forum kijken welke dames goede recensies krijgen.
 
Ja wellicht kunnen andere wandelaars in jouw omgeving een dame aanraden die de tijd voor je neemt en waar je je niet zenuwachtig hoeft te voelen. Maar dan is het wel belangrijk om te vertellen waar je ongeveer woont.
 
Ik kom uit de buurt van gent, zou eerder een dame aan het raam hebben.
Ik ben ook uit de buurt van Gent. Het 'Glazen Straatje' lijkt me geen goeie optie voor een beginner. Als je per se naar de ramen wil, zou ik Antwerpen aanraden.

Persoonlijk zou ik eerder voor een privéhuis opteren. Je hebt er een paar in Gent (Sofie, Kiya,...), jammer genoeg allen met wisselvallige reputatie. Privé René in Eke, Privé Margot in Waregem of Privé Bella Donna in Ardooie zijn echter ideaal voor een beginner. Dreamgirls in Kortrijk ook. Als je van latina's houdt zijn er ook nog Relax Dreams in St-Denijs-Westrem, l'Amazonia in Loppem of Emmanuela's Angels in Waasmunster.

Wees eerlijk en informeer de gastvrouw dat het je eerste betaalde keer is. Daarna loopt het wel los. Verwacht niet te veel van de eerste keer, de zenuwen laten de eerste date normaal niet geweldig zijn.
 
Naar wat ben je op zoek ? Girl-Next-Door ? Milf ? Dat zou helpen :)
Gent, dan zou ik niet naar de ramen gaan, al zeker niet voor een eerste keer.
K'zou eerder eens langsgaan bij Intituut René. Ben je zeker op je gemak.
De dames daar zijn volop professionals die kunnen omgaan met een "newbie".
 
Er moeten toch dames zijn in het glazenstraatje dat geschikt zijn voor een eerste keer. Als je ziet hoe er hier enkele de hemel worden ingeprezen.

Prive huis kiya zou ik zelfs afraden voor een eerste keer. Als je de juiste dame treft bij sofie, zou ik eerder daar gaan.
 
Eerste keer naar de ramen... nou ik zou het dan om te beginnen eerst laten bij 50 euro, mocht het tóch niet zo je ding zijn. Toen ik voor het eerst ging vond ik het ook eng enzo, dus ik zal proberen je wat tips te geven.

Kies eerst een buurt uit en lees de recensies op dit forum. Heel belangrijk, want er zit een heel groot verschil qua service bij de dames onderling. Veel dames doen hun werk met passie en plezier, maar sommigen zijn oplichtsters met problemen.

Denk van te voren goed na wat je precies wil.

Wanneer je binnenstapt loop je meestal gelijk naar de kamer. Je kunt dan gelijk het beste vragen van: 'wat bied jij aan en voor hoeveel?' of iets wat daarop lijkt. Spreek hier duidelijk drie dingen af: prijs, tijdsduur en inhoud. Zeg duidelijk wat je graag wil, dat maakt het ook voor de dame makkelijker. Meestal is het 15 minuten pijpen en neuken voor 50 euro. Daarna overhandig je het geld, kleed je je uit en ga je meestal op het bed liggen. Dan gaat ze je pijpen en daarna mag je haar neuken. Bij 15 minuten kan je het het beste houden bij maximaal twee standjes. Wanneer je het gevoel hebt dat het te lang duurt en de tijd begint te dringen dan kan je het beste jezelf klaartrekken. De goeie dames doen in dit geval niet zo moeilijk als het allemaal 5 minuten langer duurt, en de slechte dames gaan je in dit geval opjagen. Klokkijksters noemen we die.

Daarna kleed je je gewoon weer aan en dan probeert de dame vaak een gesprekje met je te voeren en vraagt ze wat je de rest van de dag nog gaat doen.

Andere tip: reken echt contant af, ga niet uit van wisselgeld. Ik heb lang geleden bij één van mijn eerste keren ooit 60 euro gegeven omdat ik alleen briefjes van 20 had, de dame zei toen van ja wisselgeld doen we achteraf wel. Toen tijdens de seks zei ze van: 'zoen me' en dat was dan ter compensatie van die 10 euro haha.

Tot slot: de dame is de baas in de kamer. Geld gegeven = geld weg.
 
Misschien is naar de ramen gaan voor de eerste keer best wel een goed plan, een privéhuis kan toch wel intimiderend overkomen, en je moet "on the spot" een dame kiezen, bij de ramen kun je rustig wandelen en op het moment dat je er zelf klaar voor bent een keuze maken.

Je woont in de buurt van Gent, ik zou de trein pakken naar Antwerpen (je bent een geluksvogel want dit is de beste wandelbuurt uit heel noord Europa) Eenmaal in Antwerpen kun je even rustig door het Schipperskwartier lopen, het aanbod zal je verbazen, zowel overdag als in de avond uren. Mocht je toch wat nerveus zijn, pak dan een drankje in een van de kroegen in de nabijheid om zo even te relaxen, uiteraard niet teveel drinken.

Spreek gerust de dames aan, kom je er al snel genoeg achter of ze een beetje aardig is. En stap gewoon naar binnen en laat het maar over je heenkomen, de eerste keer is wel een beetje eng, maar ze bijten meestal niet ;-)

Tip: ga dan later op de dag nog een keer naar dezelfde dame, de 2e keer is n.l. altijd leuker/beter.

We lezen graag je recensie!
veel plezier en alvast gefeliciteerd met je nieuwe hobby
 
Al ik zo na die prive huizen ga ( site ) zie je weinig het gezicht wat normaal is. Ze mag nog zo een lichaam hebben ik heb ook graag een mooi snoetje. Daarom dat ik de ramen zou doen dan zie ik ook meteen " alles"
ik val vb niet op latina's aan een lichaam kan je dat niet altijd uitmaken.
Heb ook gezegd dat ik een vrouw heb en is geen lelijke maar door ziekte kan ze me dat bepaald iets niet geven, we hebben er al over gesproken en ze geeft hij daar mijn vrijheid in.
Pijpen doet ze wel nog af en toe dat ter zijde. Maar mezelf kennende als dat uitstekend mee valt geen zin om dat twee keer per week te doen ik ben ook geen bedrijfsleider ofzo.
 
Misschien is thuisontvangst in de regio ook wel het overwegen waard. Er staan vele recensie's met linkjes op 't forum inmiddels.
Mijn ervaring is dat die drempel toch een stukje lager is en persoonlijker. Chanel in 't Gentse is wel een positief voorbeeld.
 
Misschien is thuisontvangst in de regio ook wel het overwegen waard. Er staan vele recensie's met linkjes op 't forum inmiddels.
Mijn ervaring is dat die drempel toch een stukje lager is en persoonlijker. Chanel in 't Gentse is wel een positief voorbeeld.
Thuis is nogal moeilijk, is meestal wel iemand thuis. Denk dat ik eerder dan prive huis zal moeten gaan en hier veel lezen;-)
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan