De Loft - Meisjes van bij ons

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ben op 13/11 naar de Meisjes van bij Ons Party geweest. Het was een 🔥 heftig feestje 🔥met 4 Top Sletten, 2 Actieve Koppels en een horde bronstige GangBangers. De orgasmeteller 🧮 draaide op volle toeren want het was 'kwak en squirt'-dag 💦💦

Ik gebruik soms codetaal om discreet te communiceren met collega GangBangers 🤫 Een aantal voorbeelden: GB party = werfvergadering; Slet = assistente; Partner van een slet = aannemer; Hevig discussiëren = dominerende handelingen, enz. Ik heb dit na afloop van het feestje ook gebruikt om een bericht van een collega te beantwoorden: "Hoe is het geweest op de werfvergadering in Kruibeke?" ✍️

Ik heb de volgende reactie gestuurd: "Het was een intensieve werfvergadering met zeer actieve werkgroepen, georganiseerd door 4 assistentes en 2 aannemers met hun assistente. 😅 Ik vond de demonstratie van Gaëlle bijzonder interessant: het inspecteren van leidingen onder hoge druk en het opsporen en dichten van lekken. 💦💦💦 Op bepaalde momenten spoot de vloeistof bijna tot tegen het plafond, zelfs nadat er als oplossing een dikke tap in de scheur was geramd. 🤗"

Wie aanwezig was, snapt wel wat ik bedoel. Wie er niet bij kon zijn, kan met een beetje verbeelding vast raden hoe het eraan toe ging 😜

Volgende week donderdag staat mijn volgende werfvergadering op de agenda🤘.

Terug
Bovenaan Onderaan