Ik ben op 11/12 naar de Meisjes van bij Ons GB geweest. De meisjes Gaëlle, Melissa, Jessy en Louise, een actief koppel, een vaste groep viriele GBangers en een stoet 'komende en gaande' zaaddonoren, hebben er een sprankelend feestje van gemaakt

Ik ben rustig van start gegaan bij Melissa die met opgetrokken, gespreide benen aan het bekomen was van een intense neuksessie. Aan de 'creampie' te zien had haar kutje een grote lading zaad te verwerken gekregen. Ze stuurde aan op een lekkere intieme vrijpartij, en daar ben ik met plezier op ingegaan.
Het was opwindend om naar Louise te kijken die zich liet berijden door een een jonge stier. Nadat hij haar kutje goed gesmeerd had, kreeg ik de kans om haar eens goed te verwennen. Ik heb eerst haar kutje geswaffeld en afgerost met mijn pik tot ze begon te spetteren. Daarna heb ik haar lekker gevogeld in missionarishouding. Door iets meer naar voren te leunen, kon ik haar kutje 'vertikaal rammen' en meer druk uitoefenen tegen haar klit... wat ze merkbaar lekker vond.
Jessy wist heel wat mannen te lokken met haar zaadvragende ogen en uitdagend slettenlijfje. Ik was er één van. Na een lekkere pijpbeurt volgde een intense neuksessie in verschillende standjes. Recupererende GBangers stonden toe te kijken, pik in de hand, klaar om die weer op gang te trekken en me af te lossen.
Ik heb me aangesloten bij een groepje mannen die Gaëlle aan het gebruiken was. Nadat ze hun lading hadden gelost, bleef ik alleen over. Gaëlle deed er alles aan om mijn zaad te oogsten: mijn pik diep pijpen, eraan rukken, mijn ballen afklemmen, mijn kont strelen,... Ik voelde de spuitdruk stijgen maar, ik wou het nog wat uitstellen
Jessy kwam erbij om Gaëlle te 'assisteren'. Ze draaide fors aan mijn tepels en fluisterde vuile praat in mijn oor. Cette saloppe me disait des choses excitantes à l'oreille, comme: "Elle a une vrai bouche de susseuse, hein!" Daar kon ik niet aan weerstaan en er volgde een grote lading zaad die Gaëlle moeilijk volledig doorgeslikt kreeg

In de tweede helft van het feestje hadden de mannen wat meer tijd nodig om te recupereren. Dat gaf ruimte om de meisjes beter te leren kennen, hen meer initiatief te laten nemen, FMF trio's te vormen, onze neuk -, bef - en vinger-technieken te verfijnen en zelfs een 'triple B & S rodeo' uit te proberen
Dat laatste is een slet in
Bedwang houden tijdens een
BDSM en
Bef sessie en proberen verder te doen als ze
Spartelend,
Schokken en
Squirtend klaarkomt. Je mag 2 x raden welk meisje daar voor te vinden was.