Ik ben op 27/11 naar de Meisjes van bij Ons GB geweest. De meisjes Gaëlle, Tori, Jessy en Melissa, een koppel en een groep bronstige gangbangers hebben er een spetterende feestje van gemaakt, letterlijk en figuurlijk

Ik ben van start gegaan bij Jessy. Wat heeft ze een lekker geil mondje, kutje en kontje. Ze heeft me lekker stijf gezogen en dan heb ik haar 'gevogeld' in verschillende standjes

Het motiveerde mannen om mee te spelen, wat uiteraard de bedoeling is van een GB
Ik heb meerdere keren Gaëlle gebruikt in samenwerking met groepjes mannen. Nadat er zaad in haar kut gelost werd, voerde ik een korte gynaecologische inspectie uit en liet Gaëlle daarna het zaad van mijn vingers likken
Ik heb meegedaan aan een bukkake sessie bij Melissa. Ze hitste een groepje mannen op door hen te pijpen, te neuken en af te rukken. Ze speelde ook zichtbaar met het zaad dat ze reeds in haar mond gecollecteerd had. Ze stak haar tong tegen mijn 'boorkop' terwijl ik me aan het afrukken was. Dat was de trigger om haar zaadmond bij te vullen

Ik heb me aangesloten bij twee mannen die Gaëlle, net voor haar vertrek, lekker oraal aan het verwennen waren. Ze kreeg twee vingers in de kut, een mond op haar klit en twee monden afwisselend op de tepels en de nek.

Door de intensiteit op te drijven en het likken en zuigen af te wisselen met zachtjes bijten, kwam ze schokkend klaar. We zetten ons schrap voor een vloedgolf, maar er volgde slechts een klein straaltje rest-squirt. Niet alleen mannen, maar ook sletten kunnen dus leeggespoten geraken op een GB
Ik ben gaan meespelen met twee mannen die Tori om beurten neukten in haar kut en keel. Het koppel kwam er ook bij. De man liet zich pijpen door Tori terwijl zijn partner genoot van wat zacht bi-plezier. Er werd ook subtiel afgetast of het wat harder kon. We merkten snel dat Tori tegen een stootje kon. Op deze manier werd de intensiteit van de groepssex-sessie stilletjes aan opgedreven.
Tori bracht op een zeker moment haar arm naar achter op haar rug, om aan te geven dat ze op die manier in bedwang gehouden wilde worden. Dat was het signaal om haar vast te klemmen met het hoofd omlaag en de kont omhoog en haar eens goed te laten doorneuken.
De sfeer was niet alleen hitsig, maar ook vriendschappelijk. De groep mannen die regelmatig samenkomen om de Meisjes van bij Ons te gangbangen, mogen zich gerust - per definitie - de MVBO-mannenclub (*1) gaan noemen.
Nota (*1) Een mannenclub is een groep of vereniging die specifiek gericht is op mannen en waarin ze samenkomen voor sociale, sportieve, culturele activiteiten.