De mannen, vriendjes van de DVP. Wat vinden we ervan?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ooit de vriend/man van Kate (MvH en Dubbeldam82) gezien...ik begreep er niets van...ik denk dat 90% van de wandelaars er beter uit zagen dan hem. Leek me wel n aardige vent, maar ik begreep er niets van....
Met hem heeft ze nu een zoontje....

Alcohol neemt wat innerlijke remmen weg, dus je gedraagt je vaak impulsiever.
Maar om nu te zeggen dat je werkelijke ik alleen jouw impulsen zijn vind ik heel erg kort door de bocht. Ook bv. het aangeleerde fatsoen, met welke je gewoon jouw impulsen filtert en reguleert, is gewoon een deel van jou, ,
Ik was/ ben ook al wel eens bezopen .Dan word ik alleen vrolijk , of slaperig . Vrolijk is dan mijn ware aard , dat kan ik geloven

Lang geleden bezocht ik een priveadres.
Ik vond geen van de dames mooi en wilde gaan.
Staat er een vent voor mij die zei dat ik 25 gulden kijkgeld moest dokken.
Ff uitgelegd dat ik dacht van niet.
wilde hij mij vastpakken.
Jammer voor hem want ik was Instructeur van een Chinese vechtsport geweest.
Even behoorlijk pijn gedaan .
Gewoon rustig vertrokken en hij heeft zeker weekje pijn gehad :)

Dat is waar maar dit is vrij kansloos. Je hebt iemand wiens beroep is sex met anderen voor geld. Dat is toch heel wat anders dan een dame die op kantoor werkt.
Alsof je echte verliefdheid kunt negeren. Als Cupido je midden in je hart raakt, is er weinig keuze. Ik werd verliefd op de vrouw, niet op de DVP. Maar ik ben eerlijk en ik geef toe dat het zeer moeilijk was en eigenlijk nog altijd is.

Cuckolding is een fetish die best veel voorkomt heb ik gemerkt. Geen jaloezie , maar juist geil worden als je schatje door n andere man geneukt wordt. Weet niet of er vrouwelijke cuckolds zijn
Exact. Het zijn relatievormen die vaker voorkomen dan je denkt. Bij een cuckold relatie is de man onderdanig aan de wensen van de vrouw, vaak krijgt de man geen seks van de vrouw en moet hij toezien hoe zij seks heeft met een alfa-man/bull.
Je hebt ook een vixen-stag relatie, waarbij de man gelijk is aan de vrouw of een dominante rol heeft binnen de relatie, maar het wel heel erg leuk vind dat zijn vrouw/vriendin seks heeft met andere mannen. Hoewel veel mensen het niet kunnen voorstellen speelt jaloezie nauwelijks een rol. Jaloezie komt vaak voort uit onzekerheid, angst voor verlies.
De meeste sekswerkers zullen het vooral als werk zien, maar er zijn genoeg meiden die het echt doen omdat het ze een kick geeft. Het idee dat ze betaald worden voor seks speelt daarbij een rol in hun fetish.

Ooit de vriend/man van Kate (MvH en Dubbeldam82) gezien...ik begreep er niets van...ik denk dat 90% van de wandelaars er beter uit zagen dan hem. Leek me wel n aardige vent, maar ik begreep er niets van....
Met hem heeft ze nu een zoontje....
Liefde is nu eenmaal niet te begrijpen. Het komt en gaat zonder dat je hetzelf wilt. Je zegt hetzelf het leek een aardige vent. Hij kan in haar leven de eenigste man geweest zijn die voor haar persoonlijkheid gevallen is en niet voor haar uiterlijk alleen. Terwijl al die aantrekkelijke mannen alleen op het uiterlijke afkwamen en haar zagen als trofee en respectloos behandelde. Maar de maatschappij wil nu eenmaal niet inzien dat liefde tussen een aantrekkelijk en minder aantrekkelijk persoon perfect kan.

Over liefde tussen klant en dvp, waarom zou dat niet kunnen. Je weet dat het niet makkelijk gaat zijn vanaf je eraan begint. Maar als de liefde echt en sterk genoeg, moet dit een kans hebben om te lukken. Persoonlijk zou ik het er moeilijk met hebben als ze dit beroep zou blijven verder doen. Maar mocht er nu toevallig een ex dvp mijn pad kruisen, zou ik het een kans geven. Het verleden is het verleden en iedereen heeft in zijn verleden wel iets waar hij niet trots op is.

On topic ; ik hoef van een dvp niet echt te weten of er partner is in haar leven. En als die er is moeten wij er al niks van vinden of denken. Dat is hun zaak, zolang zij maar gelukkig zijn.
Als de dame haar werk vrijwillig en graag doet en niet moet doen van hem. Is er niks verkeerd aan.

Nog een aanvulling off topic. Jaloezie ontstaat alleen als ze een ander geeft wat jij niet krijgt. Ik heb daar slechts af en toe last van gehad en dan lag het vooral aan mij. Mijn pijn ontstond vooral toen ik zag en hoorde dat het werk haar steeds moeilijker viel. Ze werd er triest van en toen hebben we het stopproces gelukkig kunnen versnellen.
Ze heeft een maand vooral geslapen nadat ze was gestopt. Ze was letterlijk op.

Nog een aanvulling off topic. Jaloezie ontstaat alleen als ze een ander geeft wat jij niet krijgt. Ik heb daar slechts af en toe last van gehad en dan lag het vooral aan mij. Mijn pijn ontstond vooral toen ik zag en hoorde dat het werk haar steeds moeilijker viel. Ze werd er triest van en toen hebben we het stopproces gelukkig kunnen versnellen.
Ze heeft een maand vooral geslapen nadat ze was gestopt. Ze was letterlijk op.
Als je sex met haar hebt en ze heeft ook sex met een ander kun je ook jaloers worden toch? Terwijl je toch hetzelfde krijgt als de ander

Ik heb als klant een relatie gekregen met een DVP (veel over geschreven in een andere topic) en ik kan je vertellen dat het voor geen van ons een gemakkelijke situatie is geweest. Het duurde nog ruim 2,5 jaar voordat ze stopte en in die tijd zijn er veel tranen gevloeid. Ik trok het soms niet meer op de momenten dat ze aan het werk was en het werk begon haar ook steeds meer tegen te staan. Ze begon klanten af te wijzen, handelingen te vermijden en zich alleen te richten op de snelle cash. Ze kon het naar het einde toe steeds moeilijker opbrengen mede omdat ze wist wat het met mij deed.
Er zijn natuurlijk voorbeelden van partners die het allemaal prima kunnen accepteren maar persoonlijk denk ik dat er meer zijn die het er maar lastig mee hebben. Nog altijd beleef ik pijnlijke momenten wanneer ik oud klanten van haar tegen kom.
ik denk dat je met haar een lot uit de loterij hebt gewonnen @Ebonylover :)

Jammer.. De meeste willen toch echt niet in Nederland wonen heb ik de indruk.
Meestal zijn er kinderen en hechte familie in het spel.
Nederland is moeilijk voor buitenlandse vrouwen.
We zijn heel direct en dat is onze cultuur. Ons klimaat is voor hun niet fijn. Grijs depressief weer. Ons eten is niet lekker. Voor ons geen probleem maar voor hun echt niet leuk.

Alsof je echte verliefdheid kunt negeren. Als Cupido je midden in je hart raakt, is er weinig keuze. Ik werd verliefd op de vrouw, niet op de DVP. Maar ik ben eerlijk en ik geef toe dat het zeer moeilijk was en eigenlijk nog altijd is.
Ja dat kan en is pijnlijk en dat is afstand nemen. Telefoonnummers wissen er. Je moet het als een verslaving zien. En door de zure appel heen bijten maar uiteindelijk is het het beste. Als je iemand niet ziet gaat die verliefdheid wel over. Dat kost tijd. Maar is echt het beste voor jezelf

Bijna alle dvp's hebben een vriend, man, pooier of hoe je het ook wilt noemen. Ik heb vaak vooral Oostblok dames gezien na werktijd met een vriend. Vaak zijn het lelijke gypsy-achtige mannen met een dikke buik, rijden in een dikke wagen en dragen van top tot teen merkkleding.
Wel vreemd dat dit soort dames "vallen" op mannen met zo'n wansmaak.

Jij en Jokeprive zijn er gewoon open over dat jullie een vaste relatie hebben, dat siert jullie. Scheelt jullie veel ellende.
Hopelijk scheelt dat ons wel ellende. Ik ben pas eind 2020 begonnen als DVP bij een privehuis. ( Een jaar of 10 geleden was ik voor een korte tijd sugarbaby maar da's een ander verhaal). Toch kreeg ik een klant die verliefd op mij werd na een paar bezoeken en soms krijg ik opmerkingen om te laten weten als ik ooit ga scheiden. Die opmerkingen kon ik wellicht totaal niet serieus nemen maar de verliefde klant wilde ik liever niet meer tegenkomen. Hij ging gewoon door tijdens de tweede afspraak met suggesties dat wij met een serieuze relatie konden beginnen etc. Tegelijkertijd wilde hij diverse standjes uitproberen. Dat was voor mij geen fijne ervaring. Ik voelde me echt ongemakkelijk.

Zelf ook verliefd geworden op een DVP net een ruime week terug van 2 weken samen geweest te zijn bij haar thuis! En dan leer je de ware kennen, ik persoonlijk heb totaal geen spijt van deze trip gehad, en zij ook niet! Als je gevoelens voor elkaar zo sterk zijn en je denkt veel aan elkaar! Zeer binnenkort komt ze voor een paar weken hierheen en gaan we er gewoon van genieten. Een relatie met een 'normale' meid biedt ook geen garanties.

Jaloezie is toch een heerlijk gevoel
Van de 7 zonden vind ik dit de lelijkste. Ik kan eerlijk gezegd niet samenleven met mensen die dit hebben. Jaloezie is op vele gebieden. Kan ook op materieel gebied zijn. Mensen zijn vaak jaloers op anderen. Maar zien alleen de mooie dingen van die ander. De problemen die die persoon heeft willen ze er niet bij hebben.

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan