De mannen, vriendjes van de DVP. Wat vinden we ervan?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ooit vertelde mij eens een Hongaarse die ik jaren geleden een aantal keren bezocht mij iets over haar situatie, we moesten eventjes wachten omdat de douche nog niet vrij was en ze had een zoon van 4 en ook een vriend, de vader van haar kind, ze woonden hier maar hij werkte niet of wilde niet werken, zij had niet gestudeerd maar sprak zeer goed Nederlands maar omdat ze een kind moesten onderhouden moest zij maar het werk doen met haar benen open omdat ze niet anders kon, niet goed hé zei ze en ik beaamde, ze kan natuurlijk wel zeggen wat ze wilde maar denk wel dat haar verhaal waar is al moest ik even mijn wenkbrauwen fronsen toen ik dit hoorde.
 
je hebt toch cucks die het geil vinden dat hun vriendin elke dag meters lul pakt? Een dvp is dan de ideale vriendin voor zo iemand

Niet helemaal hetzelfde als een DVP, maar er was ooit een legendarische aflevering van Jambers, van een stel waarvan zij nymfomaan was.

Ze gingen dan samen naar een parenclub waar zij helemaal sufgeneukt werd - want in z'n eentje kon hij d'r niet geven wat ze nodig had, en hij ging mee (om op te letten dat er niks gedaan werd wat ze niet wilde, want als ze zo geil was liet ze zelf alles gebeuren) .
Na zo'n gangbang ging hij zelf ook nog een keer, en was ze eindelijk echt voldaan.
 
Een hoer blijft altijd een hoer....
Er zijn er helaas ook die stoppen

Een hoer werkt daar om haar centen te verdienen. Mijn vaste dame heeft ook een vriend waar ik openlijk met haar over (kan) spreken. We hebben geen geheimen na zovele jaren dat ik haar bezoek. Een mooie warme onderlinge respectvolle hoer/klantrelatie.
Het is haar werk en je moet enorm sterk staan in een relatie dit te kunnen overleven.
Een pooier is haar vriendje niet. Hij heeft een fulltime job zelfde als jij en ik.
Geniet zij van seks met jan en alleman? Het is haar job. Verstand op 0 en klanten afwerken. Het is haar keuze.
Geniet zij nog van seks met haar vriend?
Stel dat je gemiddeld 3 à 4 klanten per dag afwerkt die je om het proper te zeggen platneuken.
Het antwoord kan je wel raden.
Over pooiers spreek ik niet. Het gaat in deze melding van mijn kant over een dame die bewust de hoerenwereld is binnengestapt zoals iedereen een job heeft.
Huisje afbetalen in haar land is haar doel. Eens dit is verwezenlijkt, stopt ze met onmiddellijke ingang.
Toch mooi? Niet?
Een hoer die stopt , das niet mooi ?
 
Ooit vertelde mij eens een Hongaarse die ik jaren geleden een aantal keren bezocht mij iets over haar situatie, we moesten eventjes wachten omdat de douche nog niet vrij was en ze had een zoon van 4 en ook een vriend, de vader van haar kind, ze woonden hier maar hij werkte niet of wilde niet werken, zij had niet gestudeerd maar sprak zeer goed Nederlands maar omdat ze een kind moesten onderhouden moest zij maar het werk doen met haar benen open omdat ze niet anders kon, niet goed hé zei ze en ik beaamde, ze kan natuurlijk wel zeggen wat ze wilde maar denk wel dat haar verhaal waar is al moest ik even mijn wenkbrauwen fronsen toen ik dit hoorde.
Maar wel haar eigen keus.

En als man kan ik geen cent verdienen met mijn benen wijd, zij heeft nog de mogelijkheid om daarvoor te opteren.
En als ze er uit wil stappen zijn er 1001 zwaar gesubsidieerde stichtingen die haar met open armen ontvangen.

Ik denk trouwens dat ik meteen weg zou zijn gegaan: je doet het graag of je doet het niet.
 
Maar wel haar eigen keus.

En als man kan ik geen cent verdienen met mijn benen wijd, zij heeft nog de mogelijkheid om daarvoor te opteren.
En als ze er uit wil stappen zijn er 1001 zwaar gesubsidieerde stichtingen die haar met open armen ontvangen.

Ik denk trouwens dat ik meteen weg zou zijn gegaan: je doet het graag of je doet het niet.
Ergens wel haar eigen keus maar je kent natuurlijk de relatie niet, hare wederhelft is mss zeer dominant, zij moet haar mss wegcijferen maar ik denk eerder dat ze het doet/deed om haar zoon fatsoenlijk eten, kleren enz. te kunnen geven.
 
Nee, hij zei zelfs niets dat daar op leek. Je zit, zoals altijd, weer te stoken en ruzie te zoeken door opzettelijk anderen woorden in de mond te leggen zodat jij je gelijk kunt halen. Er was niks in zijn bijdrage dat erop wees dat hij dvp bezoek walgelijk zou vinden; het ging overduidelijk om zijn mening over het hebben van een partner die dvp is. Daar bestond geen misverstand over. Maar omdat jij die mening niet deelt, stop je weer valselijk woorden in iemand's mond om te stoken. Zoals altijd.
 
Ik weet nog dat Lious Theroux de goede docu "Selling Sex" had gemaakt over een luxe bordeel in Texas.
Hierin kwamen ook verschillende vriendjes aan het woord en ook daarin zag je dat er verschillende motieven
waren om bij de DVP te blijven.

Een iemand deed het voor gratis seks en de ander omdat hij haar oprecht wilde redden maar uiteindelijk faalden al die relaties.

Voor mij leek het vroeger wel spannend om een relatie te hebben met een DVP, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik daar te jaloers en burgelijk
voor ben aangelegd.
 
Onlangs meegemaakt in Zaandam: Er was een man aanwezig in de woonkamer, ze zei dat dat een vriend van haar was....We moesten wel langs die woonkamer om in de slaapkamer te komen. Woon en slaapkamer waren gescheiden door een deur met glas erin, en de muren waren ook grotendeels van glas, wat was afgedekt met folie. Dit vond ik al wel erg ongemakkelijk.

Was toch nieuwschierig en heb verder even onderzoek gedaan. De woning stond blijkbaar om naam van die man en de DVP was zijn vrouw
 
Onlangs meegemaakt in Zaandam: Er was een man aanwezig in de woonkamer, ze zei dat dat een vriend van haar was....We moesten wel langs die woonkamer om in de slaapkamer te komen. Woon en slaapkamer waren gescheiden door een deur met glas erin, en de muren waren ook grotendeels van glas, wat was afgedekt met folie. Dit vond ik al wel erg ongemakkelijk.

Was toch nieuwschierig en heb verder even onderzoek gedaan. De woning stond blijkbaar om naam van die man en de DVP was zijn vrouw
Och dit doet me ineens denken aan een mindere ervaring van mij. Was met een Roemeense. Ik belde ergens aan in een flat. Dame deed de deur open. Zag er al minder uit dan op de foto. Moest ik eerst door de huiskamer waar nog 2 mannen en 1 vrouw zaten te roken. Zo naar de slaapkamer die daar achter lag.

Ik ben toen meegelopen, maar de lust was eigenlijk al weg. Nu als ik in zo'n situatie zou komen zou ik niet meer mee naar binnengaan.

Het is ook nog gevaarlijk. Ik neem nooit veel dingen mee. Maar ze zouden je kunnen bedreigen of beroven. Gelukkig is er niets gebeurt toen. Maar nu ik er aan denk was dit ook een mindere ervaring. Deze had ik al helemaal weggeblokt uit mijn geheugen. Maar werd door man in de woonkamer weer bij me terug geroepen in mijn hoofd.
 
Och dit doet me ineens denken aan een mindere ervaring van mij. Was met een Roemeense. Ik belde ergens aan in een flat. Dame deed de deur open. Zag er al minder uit dan op de foto. Moest ik eerst door de huiskamer waar nog 2 mannen en 1 vrouw zaten te roken. Zo naar de slaapkamer die daar achter lag.

Ik ben toen meegelopen, maar de lust was eigenlijk al weg. Nu als ik in zo'n situatie zou komen zou ik niet meer mee naar binnengaan.

Het is ook nog gevaarlijk. Ik neem nooit veel dingen mee. Maar ze zouden je kunnen bedreigen of beroven. Gelukkig is er niets gebeurt toen. Maar nu ik er aan denk was dit ook een mindere ervaring. Deze had ik al helemaal weggeblokt uit mijn geheugen. Maar werd door man in de woonkamer weer bij me terug geroepen in mijn hoofd.
En toen je klaar was waren ze ook nog steeds in de woonkamer?
 
Ook een keer in Delft mij overkomen: bel aan op huisnummer dat door de telefoon werd aangegeven, doet er een kerel open. Dus ik, oh sorry....
En hij zo van "nee nee, je zitt goed". Vervolgens nog een kwartier met hem in de huiskamer gezeten omdat we dame nog bezig was met een klant. Overigens wel een vriendelijke kerel, maar toch....
 
En toen je klaar was waren ze ook nog steeds in de woonkamer?
Ja. Moest ik weer door die kamer heen. Dit ga ik nooit meer doen. Maar de 1e keer dat zoiets gebeurt ben je een beetje overdonderd. Je staat in een halletje en loopt zo de woonkamer binnen. Een andere manier om naar de slaapkamer te komen was daar niet.
 
Meestal is het zo,als ze wat van plan zijn,bv geld afpakken,dan doen ze dat wel buiten,en niet binnen in de woning..want dan weet je het adres,makkelijk voor als je aangifte gaat doen,buiten wordt het een stuk moeilijker voor de politie
 
Ik heb het ook wel eens meegemaakt,bij een Duitse jonge dame,die deed aan thuis ontvangst in Heerlen.Het moest gebeuren in de woonkamer,was een afscheiding gemaakt met een groot doek,soort tentzeil.Bij aanbellen deed er ook een kerel open,gewoon naar binnen gegaan,en op de bank plaats genomen,ik hoorde geluiden achter het gordijn,zodat ik wist dat er een collega lag te krikken,en dat ik even op mijn beurt moest wachten,ff met die kerel zitten lullen over voetbal,toen hoorde ik die krikker achter het gordijn klaarkomen,dus zeg ik tegen die kerel,ik doe vast mijn schoenen uit,want ik ben nu zo aan de beurt?
 
Ik loop ook al wat jaartjes mee,en vroeger ging ik echt overal op af,Europalaan heb ik ook wel eens gestaan met de auto.Was toch afwerkplek tussen die betonplaten,als ik mij niet vergis,is ook al lang geleden.Maar ik heb wel eens meer in een afscheiding met doek gestaan.Nijmegen in de afwerk hal?
 
Utrecht was meestal een combinatie ritje,eerst ff als zoetwater kapitein,op de bootjes,daarna frietje eten,en nog een goedkoop neukertje scoren op de Europalaan.Waren mooie tijden.
 
Ik heb vroeger verschillende relaties met working girls gehad en was telkens problemen.Meeste van deze vrouwen hebben problemen en na enige tijd in het wereldje een uitermate slecht karakter.
Heb me dan ook nooit opengesteld voor één van deze dames omdat je al snel aanvoelt dat er alleen maar problemen aankomen.Welke serieuze man kan een vrouw waar hij van houdt laten afrijden door een tiental mannen per dag.Men moet maar eens in Bxl of Antwerpen rondlopen en kijken wat voor soort klanten er binnen gaan bij de meiden.
Bevriend zijn en het gezellig samen hebben met seks ea zaken, maar nooit je hart openen.Vroeg of laat problemen....
 
Vorig jaar wilde ik een mooie dame bezoeken. Ik had haar aan de telefoon en hoorde op de achtergrond een man praten. Na het gesprek had ze had haar adres gestuurd. Na 20 minuten heb ik haar weer gebeld en weer hoorde ik af en toe die man praten. Ik was er gelijk klaar mee en ik heb de afspraak geannuleerd.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan