De sex wordt duur betaald

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik snap niet wat het een met het ander te maken heeft maar er zijn nog zo van die wereldse wijsheden die ik niet begrijp ;)
Veel mannen komen op date en zijn heel openhartig over hun eigen relatie….
Wat ze missen etc…..
Maar dit vertellen ze niet tegen hun eigen vrouw 😉
Ik ken dames waar klant 1u betaald en dat dame moet zeggen na 40 min…. Gaan we nog sexen ook?
Veel komen voor een goede babbel ook, affectie, begrip, luisterend oor…. Zonder dat dame oordeelt of belachelijk maakt 😉
 
Hij gaat er vanuit dat mannen of een vrouw hebben....of wandelen....of beiden.
Dat je als man ook gewoon vriendinnen kan hebben waar je alles tegen kwijt kan vergeet hij.
We hebben het hier over dvp he… uiteraard kan dit met vriendin ook 🙄
Maar kijk toch eens verder dan je eigen neus lang is…. Veel dates besta uit praten hoor en accepteer dat gewoon…
En een leuke babbel ervoor en erna … maakt de sex nog zo leuk 😉
 
We hebben het hier over dvp he… uiteraard kan dit met vriendin ook 🙄
Maar kijk toch eens verder dan je eigen neus lang is…. Veel dates besta uit praten hoor en accepteer dat gewoon…
En een leuke babbel ervoor en erna … maakt de sex nog zo leuk 😉
Wel, mijn dates bestaan uit seks en douchen ter plaatse. Met de energiekosten date ik dus quasi gratis
Verder onderhoud ik sociaal contact met vriend(innen) voor het babbelgedeelte dan.
 
Dus minder reden om te ronselen of te profileren. Ik zou net denken....GA met die vrije tijd leuke dingen doen.
Even weg van het betaalde seks wereldje. Zitten ze op een forum over betaalde seks.
Geld is blijkbaar waar ze continu aan denken, als geld je eenmaal te pakken heb kom je er niet makkelijk vanaf.
 
Wel, mijn dates bestaan uit seks en douchen ter plaatse. Met de energiekosten date ik dus quasi gratis
Verder onderhoud ik sociaal contact met vriend(innen) voor het babbelgedeelte dan.
Voor mij ook. Maar ik ik gun ieder zijn eigen manier, hoe hij de date wilt invullen.
Gelukkig zijn we niet allemaal het zelfde.
 
Op deze manier commentaar geven zonder te specificeren laat alleen maar meer blijken dat je niet het scherpste potlood uit de doos bent.
Fijne dag verder alvast en ik zal proberen werken aan mijn houding hoor (al weet ik niet waar ik fout ga, maar bon).
Je moet wel een neusje voor onscherpe potloden hebben om mannen te laten geloven in dates van 2uur of meer
Oh ironie
 
Je moet wel een neusje voor onscherpe potloden hebben om mannen te laten geloven in dates van 2uur of meer
Oh ironie
denk je nou echt dat @Belle de enige is die 2 uur dates als uitgangspunt neemt, hun manier van werken , hun keuze , hun klanten en jij zal daar dus niet bij horen blijkbaar . je punt is allang duidelijk gemaakt , stop toch eens met steeds over hetzelfde te blijven lullen .
 
Je moet wel een neusje voor onscherpe potloden hebben om mannen te laten geloven in dates van 2uur of meer
Oh ironie
Denim99 als jij vluggertjes wil doen… dat is jouw zaak he.
Accepteer eens dat mannen wel langere dates willen….
Empathisch vermogen of gebrek daaraan is de oorzaak van egoïstische maatschappij waarin we meer en meer leven
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan