De sex wordt duur betaald

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Maar dan kan je beter een relatie zoeken, vind ik.:)
Je spreekt vanuit je eigen perspectief. Mijn publiek bestaat voornamelijk uit heren van middelbare leeftijd die al jaren in een relatie (huwelijk) zitten. Met de tijd is de sleur erin gekropen en de passie is verdwenen. De feelings van een prille ontmoeting nog eens kunnen beleven, zonder alles op te geven waar je hard voor gevochten hebt.
 
Je spreekt vanuit je eigen perspectief. Mijn publiek bestaat voornamelijk uit heren van middelbare leeftijd die al jaren in een relatie (huwelijk) zitten. Met de tijd is de sleur erin gekropen en de passie is verdwenen. De feelings van een prille ontmoeting nog eens kunnen beleven, zonder alles op te geven waar je hard voor gevochten hebt.
Middelbare leeftijd begint dat van de 40 ???
 
Je spreekt vanuit je eigen perspectief. Mijn publiek bestaat voornamelijk uit heren van middelbare leeftijd die al jaren in een relatie (huwelijk) zitten. Met de tijd is de sleur erin gekropen en de passie is verdwenen. De feelings van een prille ontmoeting nog eens kunnen beleven, zonder alles op te geven waar je hard voor gevochten hebt.
Exact mijn situatie. Mijn partner en ik hebben heel innig contact, we zijn een hecht team in de opvoeding van de kinderen en we doen ontzettend leuke dingen met elkaar. Maar de seksuele passie is idd verdwenen. Eens in de zoveel tijd weer een (half) uurtje dat beleven bij een dame en ik kan er weer tegenaan.
Daarnaast denk ik weleens dat ik van mezelf polygaam ben. Als puber was ik altijd al op meerdere meisjes verliefd en zelfs in de verliefdheidsfase van al mijn relaties bleef ik naar andere vrouwen kijken en over hen fantaseren. Ik zie polygamie/-amorie als een soort geaardheid die je hebt of niet. Het is net als bij bijvoorbeeld homoseksualiteit: je kunt de gevoelens onderdrukken of er niets mee doen, maar daar word je alleen maar ongelukkig van.
 
Exact mijn situatie. Mijn partner en ik hebben heel innig contact, we zijn een hecht team in de opvoeding van de kinderen en we doen ontzettend leuke dingen met elkaar. Maar de seksuele passie is idd verdwenen. Eens in de zoveel tijd weer een (half) uurtje dat beleven bij een dame en ik kan er weer tegenaan.
Daarnaast denk ik weleens dat ik van mezelf polygaam ben. Als puber was ik altijd al op meerdere meisjes verliefd en zelfs in de verliefdheidsfase van al mijn relaties bleef ik naar andere vrouwen kijken en over hen fantaseren. Ik zie polygamie/-amorie als een soort geaardheid die je hebt of niet. Het is net als bij bijvoorbeeld homoseksualiteit: je kunt de gevoelens onderdrukken of er niets mee doen, maar daar word je alleen maar ongelukkig van.
Je bent gewoon een vreemdganger niks mis mee zoals zovelen hier maar ga geen onzin verkondigen dat het een aandoening is en dat je er niks aan kan doen en jezelf in een slachtofferrol plaatsen om het dan weer goed te praten.
 
Laatst bewerkt:
190 + 10 was het toch?
Maar in Groningen kun je zo'n beetje niet verder van Belgie wonen dus ik vind het sowieso niet geloofwaardig dat je ooit voor een uur naar Belgie zou reizen

Dan ken je mij nog niet, ik rijd gewoon voor de verveling wel is naar Amsterdam of verder, stap ik uit in een willekeurige stad om even paar uur rond te lopen en dan weer op huis aan.

Vaak genoeg voor 1 uur naar Rotterdam, Amsterdam, Den Haag, Almere, Zwolle en ga zo maar door geklapt.
 
Dan ken je mij nog niet, ik rijd gewoon voor de verveling wel is naar Amsterdam of verder, stap ik uit in een willekeurige stad om even paar uur rond te lopen en dan weer op huis aan.

Vaak genoeg voor 1 uur naar Rotterdam, Amsterdam, Den Haag, Almere, Zwolle en ga zo maar door geklapt.
Ow oke, ja dan ben je ook wel in staat om naar Belgie te rijden 😂
 
Exact mijn situatie. Mijn partner en ik hebben heel innig contact, we zijn een hecht team in de opvoeding van de kinderen en we doen ontzettend leuke dingen met elkaar. Maar de seksuele passie is idd verdwenen. Eens in de zoveel tijd weer een (half) uurtje dat beleven bij een dame en ik kan er weer tegenaan.
Daarnaast denk ik weleens dat ik van mezelf polygaam ben. Als puber was ik altijd al op meerdere meisjes verliefd en zelfs in de verliefdheidsfase van al mijn relaties bleef ik naar andere vrouwen kijken en over hen fantaseren. Ik zie polygamie/-amorie als een soort geaardheid die je hebt of niet. Het is net als bij bijvoorbeeld homoseksualiteit: je kunt de gevoelens onderdrukken of er niets mee doen, maar daar word je alleen maar ongelukkig van.
Dit is exact wat ik bedoel Resto. Je kunt die gevoelens echt niet eeuwig onderdrukken, hoe loyaal je ook bent tegenover je partner. Dat lukt een tijd maar het weegt op jullie relatie en zorgt voor conflicten als je als man meer behoefte hebt aan intiem contact dan je wederhelft.
De klok blijft tikken, je lichaam gaat langzaam achteruit en je wordt er meer en meer van bewust dat je niet onsterfelijk bent.
Je bucketlist heeft nog een paar items die je niet hebt waargemaakt, het is nu of nooit voor die stomende trio of kinky sessie waar je al die jaren van gedroomd hebt zonder het te durven uitspreken.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan