De sex wordt duur betaald

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Met alle respect, maar ik begrijp echt niet waarom je daarvoor zou willen betalen. Is het echt zo moeilijk om een onbetaald gesprek te hebben met een intelligente vrouw, buiten de prostitutie om? Natuurlijk date ik ook liever met een vrouw met inhoud dan een inhoudsloos seksobject, maar om daar nu twee keer zo lang voor te moeten blijven en er een enorm bedrag voor neer te leggen? Uiteindelijk gaat het toch echt gewoon vooral om de seks.
Persoonlijk vind ik 2 uur ook lang genoeg. Zal nooit 4 uur afspreken maar date ook meer dan 1 keer in de maand.
 
Je bent gewoon een vreemdganger niks mis mee zoals velen hier maar ga geen onzin verkondigen dat het een aandoening is en dat je er niks aan kan doen en jezelf in een slachtofferrol plaatsen.
Ik herken wel wat Resto schrijf, ik heb het zelf ook, je hebt ook een uitdrukking die hier goed de lading dekt namelijk.
Het bezit van de zaak is het einde van het vermaak.
 
Dan ken je mij nog niet, ik rijd gewoon voor de verveling wel is naar Amsterdam of verder, stap ik uit in een willekeurige stad om even paar uur rond te lopen en dan weer op huis aan.

Vaak genoeg voor 1 uur naar Rotterdam, Amsterdam, Den Haag, Almere, Zwolle en ga zo maar door geklapt.
Misschien als je een beetje spaart, kan je een tourtje maken naar Belgie, dan kan je alle huisdames bezoeken, en misschien nog het genoegen hebben om te genieten van kokkie zijn gastronomische talenten.
 
Ik herken wel wat Resto schrijf, ik heb het zelf ook, je hebt ook een uitdrukking die hier goed de lading dekt namelijk.
Het bezit van de zaak is het einde van het vermaak.
Ik herken het ook wel, maar dat van die geaardheid vond ik toch wel een beetje te veel zoeken naar een te makkelijk excuus. Er zit zeker een kern van waarheid in, maar dit kwam op mij toch te veel als 'ik kan er helemaal niks aan doen' over.
 
Je spreekt vanuit je eigen perspectief. Mijn publiek bestaat voornamelijk uit heren van middelbare leeftijd die al jaren in een relatie (huwelijk) zitten. Met de tijd is de sleur erin gekropen en de passie is verdwenen. De feelings van een prille ontmoeting nog eens kunnen beleven, zonder alles op te geven waar je hard voor gevochten hebt.
Goede samenvatting, maar (en daar gaat dit topic over) voor mij onderhand niet meer aan de orde vanwege de te hoge prijzen.
 
Je bent gewoon een vreemdganger niks mis mee zoals zovelen hier maar ga geen onzin verkondigen dat het een aandoening is en dat je er niks aan kan doen en jezelf in een slachtofferrol plaatsen om het dan weer goed te praten.
Dan heb je mijn bericht niet goed gelezen. Het is geen aandoening, het is wie ik ben. Ik voel me geen slachtoffer. En ja, ik ga vreemd. Maar gedrag komt nooit uit het niets en ik vertel hier waar het mijne vandaan komt.
 
Je kunt inderdaad niet meer besteden dan je bezit. Maar de prijzen zijn (nog?) niet overal de hoogte in geschoten toch?

Over het algemeen is alles wat ik hier in de buurt zie nu 200+ wat vertrouwelijk is. Dus het is hier wel te merken.

De privéhuizen hier ook allemaal 20 euro omhoog en nu ook 5 euro entree voor massagesalons en 10 voor de clubs.
 
Dit is exact wat ik bedoel Resto. Je kunt die gevoelens echt niet eeuwig onderdrukken, hoe loyaal je ook bent tegenover je partner. Dat lukt een tijd maar het weegt op jullie relatie en zorgt voor conflicten als je als man meer behoefte hebt aan intiem contact dan je wederhelft.
De klok blijft tikken, je lichaam gaat langzaam achteruit en je wordt er meer en meer van bewust dat je niet onsterfelijk bent.
Je bucketlist heeft nog een paar items die je niet hebt waargemaakt, het is nu of nooit voor die stomende trio of kinky sessie waar je al die jaren van gedroomd hebt zonder het te durven uitspreken.
Je haalt de woorden uit m'n mond
 
Je kunt inderdaad niet meer besteden dan je bezit. Maar de prijzen zijn (nog?) niet overal de hoogte in geschoten toch?
daar heb je volledig gelijk @Sharon , mijn Loon is inderdaad niet omhoog geschoten .:cool::cool: Maar ah wat , ik heb nog steeds niets tekort en voor mijn wandelhobby blijft ook nog genoeg over . genieten dus maar , na ons komen er toch die eens gaan lachen als ze vaststellen wat een hoop we achtergelaten hebben .
 
Dit is exact wat ik bedoel Resto. Je kunt die gevoelens echt niet eeuwig onderdrukken, hoe loyaal je ook bent tegenover je partner. Dat lukt een tijd maar het weegt op jullie relatie en zorgt voor conflicten als je als man meer behoefte hebt aan intiem contact dan je wederhelft.
De klok blijft tikken, je lichaam gaat langzaam achteruit en je wordt er meer en meer van bewust dat je niet onsterfelijk bent.
Je bucketlist heeft nog een paar items die je niet hebt waargemaakt, het is nu of nooit voor die stomende trio of kinky sessie waar je al die jaren van gedroomd hebt zonder het te durven uitspreken.
Sharon voor jou is het alleen maar goed dat er mannen bestaan als Resto die Vreemdgaan en hiermee hun vrouwen veel pijn en leed bezorgen. En aan je reactie te lezen heb je geen enkele empathie met de vrouwen van je klanten. Je moedigt hem zelfs aan om vreemd te gaan omdat jij en andere dvp's hier van profiteren. Helaas maar waar het draait altijd weer om geld bij jullie dvp's ten koste van alles.
 
Laatst bewerkt:
Sharon voor jou is het alleen maar goed dat er mannen bestaan als Resto die Vreemdgaan en hiermee hun vrouwen veel pijn en leed bezorgen. En aan je reactie te lezen heb je geen enkele empathie met de vrouwen van je klanten. Je moedigt hem zelfs aan om vreemd te gaan omdat jij en andere dvp's hier van kunnen profiteren. Helaas maar waar het draait altijd weer om geld bij jullie dvp's.
Sharon nog nooit ontmoet zeker , je zou wel anders praten in dat geval . Ze is zeker een van die dames waar het geld niet haar hoofddoel is maar daarvoor moet je ze eerst persoonlijk ontmoet hebben om dat te kunnen aannemen . Voor het werk dat ze doen vragen ze allemaal een vergoeding he.
 
Sharon nog nooit ontmoet zeker , je zou wel anders praten in dat geval . Ze is zeker een van die dames waar het geld niet haar hoofddoel is maar daarvoor moet je ze eerst persoonlijk ontmoet hebben om dat te kunnen aannemen . Voor het werk dat ze doen vragen ze allemaal een vergoeding he.
Zeker weten wat jij hier zegt. Een zeer mooie ervaring om mee te maken @Sharon 😋
 
Sharon nog nooit ontmoet zeker , je zou wel anders praten in dat geval . Ze is zeker een van die dames waar het geld niet haar hoofddoel is maar daarvoor moet je ze eerst persoonlijk ontmoet hebben om dat te kunnen aannemen . Voor het werk dat ze doen vragen ze allemaal een vergoeding he.
Ach joh, dat was weer een Rimon-riedeltje. Even over grinniken, je schouders ophalen en overgaan tot de orde van de dag.
 
Ik vermoed van wel, had toch dezelfde reactie toen ik die blogs las.
Wel , als het zo is dan kan ik alleen maar aansluiten . ik had juist hetzelfde voor man . krop in de keel en tranen in de ogen . ALs je het allemaal eens doorgenomen hebt weet je wel zeker dat ze op vandaag vast met haar voetjes op de grond staat en weet waar ze wil komen in haar leven .
 
Sharon voor jou is het alleen maar goed dat er mannen bestaan als Resto die Vreemdgaan en hiermee hun vrouwen veel pijn en leed bezorgen. En aan je reactie te lezen heb je geen enkele empathie met de vrouwen van je klanten. Je moedigt hem zelfs aan om vreemd te gaan omdat jij en andere dvp's hier van kunnen profiteren. Helaas maar waar het draait altijd weer om geld bij jullie dvp's.
Je begint goed maar je verliest jezelf bij het vervolg van je reactie.
Voor mij is het alleen maar goed dat er mannen bestaan zoals Resto: helemaal correct! Hier is mijn verdienmodel op gebaseerd; een niche die een oplossing biedt aan een bestaand probleem. Net zoals andere ondernemers.
Dat het veel pijn en leed bezorgt aan hun vrouwen: think again! Een gefrustreerde partner die nergens heen kan met zijn driften is geen aangename gezelschap. Constante verwijten over dat zij wat vaker initiatief moet nemen of inspanningen zou moeten doen om aan zijn behoeften te voldoen, terwijl zij daar echt niets meer leuk in ziet, zorgt voor meer conflicten in de relatie. Na een bezoekje komt mijnheer met een goede humeur thuis, hij voelt zich voldaan en dat komt de vrede binnen de relatie ten goede.

Bovendien, de vraag maakt de markt. Die mannen hebben niet plots behoefte aan intimiteit omdat er DVP's bestaan. of omdat 'wij' ervan willen profiteren. De behoefte is al aanwezig, ze kunnen dan nog steeds voor de optie 'buitenechtelijke relatie' kiezen, maar dan spreken we over een relatie en dit is net wat ze niet willen!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan