De sex wordt duur betaald

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
kijk en daar zit het grote verschil ...de prijs en werkwijze van de enkele over gebleven Nederlandse dames kun je niet vergelijken met die van met name Oost Europese dames.

Nee maar er zijn ook niet veel 100% NL dames die bizarre prijzen vragen. Overigens wek je nu (ten onrechte) de indruk dat NL dames belasting betalen en de niet-NL dames niet. Mij als klant boeit het me trouwens geen reet of een dame wel/niet belasting betaald. Net zo min als mij dit boeit bij de bakker, slager etc etc...

je voelt er niks van dat de dame Oost Europees of Latina is, en vaak zien ze er beter uit dan dan de Nederlandse of Vlaamse dame.

Helemaal mee eens. Een NL dame is echt niet per definitie "beter" in haar werk ofzo.

Feit is dat de bedragen echt debiel zijn tegenwoordig en feit is ook dat 90%+ van de dames MET deze prijzen echt geen belasting betalen.
 
Nee maar er zijn ook niet veel 100% NL dames die bizarre prijzen vragen. Overigens wek je nu (ten onrechte) de indruk dat NL dames belasting betalen en de niet-NL dames niet. Mij als klant boeit het me trouwens geen reet of een dame wel/niet belasting betaald. Net zo min als mij dit boeit bij de bakker, slager etc etc...



Helemaal mee eens. Een NL dame is echt niet per definitie "beter" in haar werk ofzo.

Feit is dat de bedragen echt debiel zijn tegenwoordig en feit is ook dat 90%+ van de dames MET deze prijzen echt geen belasting betalen.
en vaak zijn nederlandse dames gewoon niet mooi, maar dat is een persoonlijke mening.
 
Moet ik dan mee praten met jou?
Ik lees hier zeer onrealistisch dingen…
Ik zit al zeer lang in wereldje en heb zeer veel contacten met andere dames in het wereldje….
Is zeer makkelijk hier de dames aan schandpaal nagelen etc….
Maar alle dames die hier meelezen zullen wel beamen dat mijn realiteit meer naar de werkelijkheid neigt dan jouw realiteit
je hoeft helemaal niks,
Ik vind jou een beetje onrealistisch en mijn inziens heb je een gekleurde mening, omdat je vrouw een dvp is.
Er zijn een paar dames hier actief op het forum, en allen zijn dit Vlaamse of Nederlandse dames, dus niet representatief voor de gehele doelgroep, waar de grote meerderheid uit Oost Europese en in wat mindere mate uit latijns Amerikaanse dames bestaat.
 
Het probleem is dat zelfs mannen die hier klagen de hoge prijzen uiteindelijk betalen en dus zelf ook meedoen aan die gekte. Het beste is om priveontvangst aan je voorbij te laten gaan en voor een privehuis te kiezen. De prijzen bij een privehuis zijn goedkoper en de service meestal beter dan bij Priveontvangst. Je kunt ook een goedkope prive dame kiezen die de oude prijzen hanteert en haar je vaste dame maken. Overigens denk ik niet dat alle mannen straks 250 per uur gaan betalen. Veel gaan afhaken en de mannen die het wel gaan betalen zullen minder vaak gaan wat nu al gebeurt. Veel dames proberen 250 te vragen maar verliezen klanten en zakken weer terug naar 200.
Ik heb toch andere ervaringen, in privehuizen is het standaard tarief misschien lager maar met extra's erbij zoals pzc en cim wordt het onder aan de streep toch meer dan je gewild had.
Mijn laatste privé bezoekje bij een meid in Zoetermeer was dan wel 180 maar inclusief het bovenstaande.

Ik heb daarom het aantal bezoekjes gereduceerd.
 
Dan heb jij geen idee dat er verschillende soorten klanten bestaan.
ik denk dat de meeste mannen naar een dvp gaan om een wip te maken, daar is mijn inziens de looks van de dame belangrijker dan haar afkomst.
Er zullen best wel mannen zijn, die wat meer zoeken dan alleen sex bij een dvp, maar dat is een kleine minderheid.
Persoonlijk heb ik liever een mooie meid, die mijn taal niet spreekt, dan een dame die wel mijn taal spreekt, maar er niet uitziet.
 
Waarom spreek jij voor de meerderheid v alle mannen Rony? Uiteraard komt iedereen voor seks, maar zodra ze merken dat je ook interesse in hun hebt is het veel meer dan dat. En mooi zijn is een ruim begrip.. er zijn mannen die een heel andere kijk hebben op 'mooi zijn' dan jij dat hebt. Die dus wel houden van dames die jij er niet uit vindt zien.

Dus een beetje respect naar je medewandelaars die andere idealen hebben en de dames die je afkraakt zou wel op z'n plaats zijn 🙂
 
Wat denk je zelf?? Jullie heren zouden dit werk zelfs een week moeten doen dan pas hebben jullie recht van spreken. Jullie hebben geen idee waar jullie het over hebben.
Beste Angela het is wel een keus toch? En ik las laatst in de krant over beroepen waar een tekort aan mensen voor is en wat je kan verdienen. Procesoperator in de volcontinu viel me op. Die lopen dus in ploegendienst weekenden, s'nachts feestdagen ed. Een beetje goeie pakt 3800 netto in de maand. En dat is een heel goed salaris. Moeten ze wel wat voor doen. Ook hun opleiding kost een hoop tijd en niet alleen in werkuren. Thuis moet je ook wat doen. Terugkomend op het loon. Bruto is dat geloof ik 40 euro per uur. Zet je dat af tegen het loon van een dvp die 250 per uur vraagt en geen scholing nodig heeft is het niet zo vreemd dat hier geklaagd wordt. Ook als je dan nog leest dat dat uur heel vaak niet eens vol gemaakt wordt. Gaat die procesoperator zo te werk heeft ie een probleem en ook de hier genoemde advocaat die 250 per uur rekent.
Naar een dvp gaan is ook een keus dus ik begrijp wel dat klanten gaan afhaken of het illegale circuit in gaan.
250 per uur is echt heel veel voor bv een prive ontvangst en ik hoor zelfs raamdames die 200 per uur vragen.
Dat zal ik in ieder geval niet doen.
 
Waarom zouden zij dat niet mogen vragen? Dit tarief is overigens al 21 jaar ongewijzigd.
Je hoort mij niet dat ze dit niet mogen vragen. Al vragen ze 500. Maar dat is niet de discussie. Het gaat over vreemde prijzen en dat het te duur is.
En ik vindt 200 aan het raam en 250 prive te duur. Zeker als je vaak leest dat de tijd waarvoor je betaald niet gehaald wordt of dat de vermelde diensten in de advertentie niet geleverd worden.
 
Waarom spreek jij voor de meerderheid v alle mannen Rony? Uiteraard komt iedereen voor seks, maar zodra ze merken dat je ook interesse in hun hebt is het veel meer dan dat. En mooi zijn is een ruim begrip.. er zijn mannen die een heel andere kijk hebben op 'mooi zijn' dan jij dat hebt. Die dus wel houden van dames die jij er niet uit vindt zien.

Dus een beetje respect naar je medewandelaars die andere idealen hebben en de dames die je afkraakt zou wel op z'n plaats zijn 🙂

Joke jij werkt in een niche. Wat @Rony80 zegt klopt gewoon. Kijk maar naar Kinky. De meeste dames daar (83%?) spreekt niet eens NL en vallen dus niet in de categorie waar jij in zit.
44 paginas NL van de 257 paginas op kinky = Nederlands. Dit is dus incl de dames die mogelijk niet eens Nederlands is. Dat is 17%.
Jij zit in de 17% en het deel daarvan dat NIET puur pijpen/neuken klanten aanbiedt.
@Rony80 kan dus zeker wel voor de meerderheid spreken (mogelijk) omdat het feitelijk aantoonbaar is dat jijzelf niet onder de meerderheid valt.
Dat zijn ze zeker wel!! Dat jij niet op Nederlandse dames valt is toch prima maar je kan niet zeggen dat ze niet mooi zijn omdat jij een andere smaak hebt.
Nou dat kan hij dus wel. Dat heet vrijheid van meningsuiting?

Van de 44 paginas met NL dames zijn slecht 17 paginas jonger dan 30
18 paginas van de dames omschrijft zichzelf als slank (40%)
Kortom de meeste dames op kinky die NL zijn is OF 30+ of niet slank...en ja dan kan het heel goed zijn dat heel veel vrouwen niet je type zijn!
Wat denk je zelf?? Jullie heren zouden dit werk zelfs een week moeten doen dan pas hebben jullie recht van spreken. Jullie hebben geen idee waar jullie het over hebben.
Deze discussie hebben we al vaak voorbij zien komen. Als "excuus" voor de hoge bedragen. Feit is dat je ZELF kiest (hopen we) om dit beroep te doen. En feit is dat als het salaris niet een paar x modaal was de meeste NL dames iets anders hadden gedaan of zouden gaan doen. Maar voor DVP heb je geen opleiding nodig. Beetje sociaal vaardig is handig. Het is gewoon easy money en stoppen doen veel dames niet omdat ze wel erggg gewend raken aan de hoge inkomsten.
 
Waarom zouden zij dat niet mogen vragen? Dit tarief is overigens al 21 jaar ongewijzigd.
maar dat neemt niet weg, dat het een forst bedrag is, voor vaak een ongeschoolde dame, uit een derdewereld land of een oost europees land, voor alleen wat horizontaal werk.
Blijkbaar is intimiteit en sex voor een hoop mannen zo bijzonder, dat ze daar zulke bedragen voor over hebben.
 
Je hoort mij niet dat ze dit niet mogen vragen. Al vragen ze 500. Maar dat is niet de discussie. Het gaat over vreemde prijzen en dat het te duur is.
En ik vindt 200 aan het raam en 250 prive te duur. Zeker als je vaak leest dat de tijd waarvoor je betaald niet gehaald wordt of dat de vermelde diensten in de advertentie niet geleverd worden.
Je schrijft: zelfs raamdames.
Dat vind ik een rare opmerking.
 
maar dat neemt niet weg, dat het een forst bedrag is, voor vaak een ongeschoolde dame, uit een derdewereld land of een oost europees land, voor alleen wat horizontaal werk.
Blijkbaar is intimiteit en sex voor een hoop mannen zo bijzonder, dat ze daar zulke bedragen voor over hebben.
Daar ging mijn opmerking niet over, maar over "zelfs raamdames".
 
We gaan uit van een dvp met een uurtarief van 150 Euro bij een privehuis.
Nee, daar ga ik niet van uit in mijn berekening.
Ik ga uit van een prive ontvangst en dan hoeft dame dus niets af te dragen aan ' het huis' en ziet de berekening er natuurlijk al heel anders uit.
Ook na het betalen van belasting (wat de meesten niet doen) houden ze nog een fors bedrag over.
 
Dan heb jij geen idee dat er verschillende soorten klanten bestaan.
Dan heb jij geen idee dat er verschillende soorten klanten bestaan.
maar dat neemt niet weg, dat het een forst bedrag is, voor vaak een ongeschoolde dame, uit een derdewereld land of een oost europees land, voor alleen wat horizontaal werk.
Blijkbaar is intimiteit en sex voor een hoop mannen zo bijzonder, dat ze daar zulke bedragen voor over hebben.
Wat heeft een Sexdate nu te maken met geschoold zijn of niet? Wat maakt afkomst nu uit of niet?
Moeten ze een bachelor diploma hebben?
Gaat er net om dat leuke date is ….
 
Joke jij werkt in een niche. Wat @Rony80 zegt klopt gewoon. Kijk maar naar Kinky. De meeste dames daar (83%?) spreekt niet eens NL en vallen dus niet in de categorie waar jij in zit.
44 paginas NL van de 257 paginas op kinky = Nederlands. Dit is dus incl de dames die mogelijk niet eens Nederlands is. Dat is 17%.
Jij zit in de 17% en het deel daarvan dat NIET puur pijpen/neuken klanten aanbiedt.
@Rony80 kan dus zeker wel voor de meerderheid spreken (mogelijk) omdat het feitelijk aantoonbaar is dat jijzelf niet onder de meerderheid valt.

Nou dat kan hij dus wel. Dat heet vrijheid van meningsuiting?

Van de 44 paginas met NL dames zijn slecht 17 paginas jonger dan 30
18 paginas van de dames omschrijft zichzelf als slank (40%)
Kortom de meeste dames op kinky die NL zijn is OF 30+ of niet slank...en ja dan kan het heel goed zijn dat heel veel vrouwen niet je type zijn!

Deze discussie hebben we al vaak voorbij zien komen. Als "excuus" voor de hoge bedragen. Feit is dat je ZELF kiest (hopen we) om dit beroep te doen. En feit is dat als het salaris niet een paar x modaal was de meeste NL dames iets anders hadden gedaan of zouden gaan doen. Maar voor DVP heb je geen opleiding nodig. Beetje sociaal vaardig is handig. Het is gewoon easy money en stoppen doen veel dames niet omdat ze wel erggg gewend raken aan de hoge inkomsten.
ik geef alleen weer Gerard, hoe ik er tegen aan kijkt, voor mij zijn nederlandse dames geen optie voor een betaalde wip, en ik zou het ook gek of vreemd vinden om in het nederlands te praten met een dvp.
Ik heb zelden een dame bezocht in een thuis ontvangst situatie, ik vind dat het geld gewoon niet waard, bovendien had ik in mijn jongere jaren absoluut geen gebrek aan vrouwelijk belangstelling.
En zoals jij ook weet, kan je in ons geliefde Thailand een vrouw voor 2 dagen inhuren en in mijn "tijd" zelfs voor tien dagen voor € 200,00,
Soms betaalde die dames dan nog het ontbijt voor je ook. En dat waren over het algemeen dames om door een ringetje te halen, heel wat ander dan die twee tonners van nederlandse dames, die nog veel noten op hun zang hebben ook. Sorry dat moest ik even kwijt, ik denk dat Gerard hier wel iets in herkent.
 
Ach elke paar weken komt deze zinloze discussie terug en zijn het dezelfde handvol personen die dezelfde zinnen opschrijven en veranderd er verder voor de rest niets.

Ik blijf erbij, als je wat zoekt vind je goede service voor een goede prijs. Daarnet nog een hele goede date gehad in een privé huis aan 140/u. Het is zelf 20 minuten uitgelopen zonder meerkost omdat we het gezellig hadden.
 
Wat heeft een Sexdate nu te maken met geschoold zijn of niet? Wat maakt afkomst nu uit of niet?
Moeten ze een bachelor diploma hebben?
Gaat er net om dat leuke date is ….

Er is een correlatie tussen opleiding/inkomsten vaak. Bedoel er is een reden dat een advocaat/doctor meer verdient dan het meisje achter de kassa.
Een stucadoor vraagt ook relatief veel omdat deze een vaardigheid heeft die niet veel mensen hebben. Dito geldt voor muzikanten/acteurs..

In geval van DVP is het zo dat dit als 1 van de weinige beroepen geldt waar er geen correlatie is meer een vaardigheid/opleiding en het tarief.
 
Joke jij werkt in een niche. Wat @Rony80 zegt klopt gewoon. Kijk maar naar Kinky. De meeste dames daar (83%?) spreekt niet eens NL en vallen dus niet in de categorie waar jij in zit.
44 paginas NL van de 257 paginas op kinky = Nederlands. Dit is dus incl de dames die mogelijk niet eens Nederlands is. Dat is 17%.
Jij zit in de 17% en het deel daarvan dat NIET puur pijpen/neuken klanten aanbiedt.
@Rony80 kan dus zeker wel voor de meerderheid spreken (mogelijk) omdat het feitelijk aantoonbaar is dat jijzelf niet onder de meerderheid valt.

Nou dat kan hij dus wel. Dat heet vrijheid van meningsuiting?

Van de 44 paginas met NL dames zijn slecht 17 paginas jonger dan 30
18 paginas van de dames omschrijft zichzelf als slank (40%)
Kortom de meeste dames op kinky die NL zijn is OF 30+ of niet slank...en ja dan kan het heel goed zijn dat heel veel vrouwen niet je type zijn!

Deze discussie hebben we al vaak voorbij zien komen. Als "excuus" voor de hoge bedragen. Feit is dat je ZELF kiest (hopen we) om dit beroep te doen. En feit is dat als het salaris niet een paar x modaal was de meeste NL dames iets anders hadden gedaan of zouden gaan doen. Maar voor DVP heb je geen opleiding nodig. Beetje sociaal vaardig is handig. Het is gewoon easy money en stoppen doen veel dames niet omdat ze wel erggg gewend raken aan de hoge inkomsten.
Feit is dat je zelf bepaalt wat je wil betalen…. Maar jou dan aub op met dat gezeik over duur… als je het te duur vind dan kies je toch gewoon andere dame?
Dame zal zelf wel bepalen wat en hoeveel ze denkt dat ze waard is…. Mannen moeten dat niet beslissen.
Mannen beslissen of ze voor over hebben of niet.
Dat er dames zijn die slechte service afleveren… ben ik volledig mee eens en daarvoor dienen recensies hier… al dan niet objectief.
 
Laatst bewerkt:
Er is een correlatie tussen opleiding/inkomsten vaak. Bedoel er is een reden dat een advocaat/doctor meer verdient dan het meisje achter de kassa.
Een stucadoor vraagt ook relatief veel omdat deze een vaardigheid heeft die niet veel mensen hebben. Dito geldt voor muzikanten/acteurs..

In geval van DVP is het zo dat dit als 1 van de weinige beroepen geldt waar er geen correlatie is meer een vaardigheid/opleiding en het tarief.
Ik kan nog heel wat beroepen aanhalen hoor…. Uurloon van mijn schrijnwerker bijvb overstijgt vlotjes mijn uurloon. Terwijl ik hogere opleiding heb….
 
Ach elke paar weken komt deze zinloze discussie terug en zijn het dezelfde handvol personen die dezelfde zinnen opschrijven en veranderd er verder voor de rest niets.

Ik blijf erbij, als je wat zoekt vind je goede service voor een goede prijs. Daarnet nog een hele goede date gehad in een privé huis aan 140/u. Het is zelf 20 minuten uitgelopen zonder meerkost omdat we het gezellig hadden.
Ik heb zelfs 1 van mijn beste dates gehad met dame van 140€/u en heb al super goede dates gehad voor 220€/u….
In elke prijsklasse zitten er leuke dames ….
 
Feit is dat je zelf bepaalt wat je wil betalen…. Maar jou dan aub op met dat gezeik over duur… als je het te duur vind dan kies je toch gewoon andere dame?
Dame zal zelf wel bepalen wat en hoeveel ze denkt dat ze waard is…. Mannen moeten dat niet beslissen.
Mannen beslissen of ze voor over hebben of niet.
Dat er dames zijn die slechte service afleveren… ben ik volledig mee eens en daarvoor die recensies hier… al dan niet objectief.

Dit topic gaat over de prijzen. En ik kies zeker bepaalde dames niet. Vanwege de prijs! Ik ben niet afhankelijk van een DVP van 200e+/u
Het gaat erom dat het wel een "zorgelijke" ontwikkeling is omdat voor veel mannen DVP's onbereikbaar worden (ook door wegvallen tippel/raam buurten).
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan