De sex wordt duur betaald

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
speciale vaardigheid is neuken zeker, gezien de overbevolking zijn er genoeg dames die deze vaardigheid beheersen.
Maak het toch allemaal niet zo bijzonder, het blijft gewoon neuken voor geld, niet meer en niet minder.
Raar… is oudste beroep ter wereld…. Er wordt grof geld voor betaald in alle lagen van de bevolking….
En is niet bijzonder….
Waarom doe jij aan betaalde sex dan?
 
@Kareltje78 omdat wij mannen allemaal een stelletje kneuzen zijn!
We zijn te dom om te poepen en doen alles voor een kut... We denken (waarschijnlijk iets met oerinstinct) te vaak met onze pielemans...

Vrouwen maken daar handig gebruik/misbruik van. Dat is de enige reden dat ze er geld voor vragen. Niet omdat ze iets kunnen ofzo.? Een uitzondering daar gelaten natuurlijk. En natuurlijk zijn sommige dames echt wel goed in neuken (maar dat staat vaak los van het bedrag dat ze vragen) en je kan ook zeker een klik hebben met een DVP (het zijn net mensen!)

DVPs, golddiggers, sugarbabies... ze maken allemaal gebruik/misbruik van de kneusheid die wij als MANNEN hebben..
Daarom zijn er ook lelijke DVPs! Daarom is zelf uiterlijk geen drempel om het vak in te stappen (er is voor elke dame wel een "markt" te vinden)
 
@Kareltje78 omdat wij mannen allemaal een stelletje kneuzen zijn!
We zijn te dom om te poepen en doen alles voor een kut... We denken (waarschijnlijk iets met oerinstinct) te vaak met onze pielemans...

Vrouwen maken daar handig gebruik/misbruik van. Dat is de enige reden dat ze er geld voor vragen. Niet omdat ze iets kunnen ofzo.? Een uitzondering daar gelaten natuurlijk. En natuurlijk zijn sommige dames echt wel goed in neuken (maar dat staat vaak los van het bedrag dat ze vragen) en je kan ook zeker een klik hebben met een DVP (het zijn net mensen!)

DVPs, golddiggers, sugarbabies... ze maken allemaal gebruik/misbruik van de kneusheid die wij als MANNEN hebben..
Daarom zijn er ook lelijke DVPs! Daarom is zelf uiterlijk geen drempel om het vak in te stappen (er is voor elke dame wel een "markt" te vinden)
Ok, eerlijke analyse van je.
Dus proberen de goede dames er uit te pikken als kneus en lekker genieten… ipv te zeiken dat je een kneus bent.
 
Nou ik voel me weinig aangesproken want ik wandel bar weinig en ben niet kneus genoeg om die bedragen te betalen. Dus neem het op voor mijn "broeders" die wil lijden onder deze prijs inflatie 😅 🥳
Bovendien val jij dus OOK onder de kneuzen he? Niet alleen ik. Feitelijk elke vent zo'n beetje...

Heterosexueel zijn heeft gewoon OOK nadelen :)
 
Nou ik voel me weinig aangesproken want ik wandel bar weinig en ben niet kneus genoeg om die bedragen te betalen. Dus neem het op voor mijn "broeders" die wil lijden onder deze prijs inflatie 😅 🥳
Bovendien val jij dus OOK onder de kneuzen he? Niet alleen ik. Feitelijk elke vent zo'n beetje...

Heterosexueel zijn heeft gewoon OOK nadelen :)
Ik doe ook aan betaalde sex, omdat ….
- Je sex kan hebben met dames die je in normale leven in principe nooit kan hebben
- is makkelijke en eenvoudige manier om sex te hebben
- achteraf geen gedoe is

Ben ik een kneus…. Tuurlijk, zoals alle mannen die betaalde sex doen (adhv jouw analys)

Ik date ook zeer occasioneel maar daarvoor ben je minder kneus?
 
Dat we hier allemaal kneuzen zijn is zeker.. €200 per uur betalen om hem even tussen een paar schaamlippen te mogen duwen 🤔
Die meiden liggen helemaal in een deuk.

Maar ja, ik zou niet weten hoe ik als 50 jarige kerel anders 25-30 jarige meiden kan neuken.. en ik heb het geld in principe over liggen, dus ja
Voila daar draait toch sexwerk om
 
Maar ja, ik zou niet weten hoe ik als 50 jarige kerel anders 25-30 jarige meiden kan neuken.. en ik heb het geld in principe over liggen, dus ja
Misschien kan je het beter zoeken in de categorie 30 - 35 zoeken, veel dames van die leeftijd willen vaak een gecharmeerder man van een jaar of vijftig.
Daar hoef je geen € 200 per uur voor te betalen, een luisterend oor, een complimentje en met een fles wijn, kom je al een heel eind.
En daar zitten nog best leuke meiden / dames tussen.
 
Nogmaals, waarom "zelfs raamdames"?
Raamdames staan relatief "laag" op de sociale status ladder van DVP's? Net boven de tippeldames.. Of het wel/niet terecht is waag ik me niet aan maar een raamdame heeft in de basis niet dezelfde reputatie als privedames. Alhoewel dit natuurlijk enorm kan verschillen per raambuurt EN dame
 
@Paulus2 in principe heb je helemaal gelijk, ware het niet dat de ramen wel een beetje bekend staan om snelle afwerk seks.. en er vaak niet zoveel mogelijk is. Ik bedoel dan dat het meeste vanzelfsprekend incl. is.
Tongzoenen, pijpen zonder, klaarkomen in mond of op gezicht..

Uitzonderingen zijn er uiteraard altijd..

Dit komt denk ook omdat de meeste ramen geen goede voorziening hebben om te douchen..

Ik heb bijvoorbeeld in 6 jaar raam bezoek eigenlijk amper of nooit getongzoend..
en sinds ik prive bezoekjes doe, al 2 jaar eigenlijk sporadisch een bezoek gehad zonder tongzoenen..

Alles met condoom €140 per uur.
En neem van mij aan.. daar zitten mooie meiden tussen van tot een jaar of 30.

Bij de ramen steevast in 15min weer buiten.. en bij prive doe ik eigenlijk altijd 30min.. en al zo vaak gehad dat ik 3/4 of een uur binnen was.
Best een verschil vind ik.
 
Laatst bewerkt:
Je bent een kneus als je betaald voor seks...? 🤨

Niet mee eens! Sommige hebben geen keuze daarvoor of worden in een hoek geduwd om dat te doen.

Je bent wél een kneus als je andere mannen als kneus neerzet omdat zij ervoor kiezen om een bepaalde 'lelijke hork' dame te bezoeken en/of een dik bedrag voor haar neerleggen en/of naar een leeftijdlieger gaat.

En, heel typisch, het zijn altijd dezelfde die met zulke berichten komen.
Voel je je aangesproken? Dan hoor jij vast bij die kneuzen klas.

Dit soort idiote reacties zorgt er iig wel goed voor dat nieuwe leden wel 2x nadenken voordat ze iets zullen bijdragen op dit forum.

Vrijheid v meningsuiting hoeft echt niet beledigend te zijn, maar sommige doen het vrij regelmatig. Jammer is dat..

Denk toch eens na beste meneertjes..
 
Het aantal mensen die klaagt wordt alleen meer en terecht de prijzen rijzen de pan uit als je daar aan stoort zoek een andere topic. want jij bent altijd diegene die klaagt over anderen hun mening je bent altijd zeer negatief maar hebt dat zelf niet in de gaten. De prijzen zullen altijd een belangrijk onderwerp zijm of jij het wilt of niet.
Maar ze gaan er door niet zakken hoor 🙄
 
Omdat ze aan afwerk seks doen.
maar er zijn ook genoeg prive ontvangst dames die ook aan afwerksex doen.
Niet bij alle dames krijg je afwerk sex bij een hoop dames krijg je gewoon een goede service, tevens kan je ook voor een half uur of uurtje afspreken bij een raamdame. Ik denk dat de kans het grootst is op afwerk sex bij de jonge meiden tot dertig jaar, die nogal van vol van zichzelf zijn. Vaak kan je ze na verloop van tijd wel een beetje er uithalen.
Ik ben het wel met Paulus eens, dat er veel recensies van prive ontvangst over het algemeen niet erg positief zijn.
 
maar er zijn ook genoeg prive ontvangst dames die ook aan afwerksex doen.
Niet bij alle dames krijg je afwerk sex bij een hoop dames krijg je gewoon een goede service, tevens kan je ook voor een half uur of uurtje afspreken bij een raamdame. Ik denk dat de kans het grootst is op afwerk sex bij de jonge meiden tot dertig jaar, die nogal van vol van zichzelf zijn. Vaak kan je ze na verloop van tijd wel een beetje er uithalen.
Ik ben het wel met Paulus eens, dat er veel recensies van prive ontvangst over het algemeen niet erg positief zijn.
Dan toch niet bij de privé dames die ik bezoek hoor. Maar kom kunnen we blijven over discussiëren. Je hebt voorstanders van raamdames en je hebt voorstanders van privé. Ik heb beide geprobeerd en raamdames daar voel ik niets bij. Je mag niet dit , je mag niet dat. Er zit weinig affectie in voor mij. Daar ik dat wel in privé ontvangst vindt omdat in 99% privé ontvangst en (dan bedoel ik niet in privé huis ). Ik er zeker van ben dat die dame niet meer 1 date doet per dag, ook omdat ik voor meerdere uren ga.
Maar dat is iedereen zijn keuze
 
Ik heb met raamdames te maken gehad en wel eens gesprekken mee gehad. Er zitten er bij die overstappen v raam naar een club/huis/salon. En die moeten dan serieus allemaal leren dat ze heel anders hun werk moeten doen.
Ze moeten zich bij ons in de salon bij de receptie verantwoorden als een cliënt veel te vroeg v een kamer komt en zeker als dat vaker gebeurd. Als voorbeeld genomen..
 
Ik heb met raamdames te maken gehad en wel eens gesprekken mee gehad. Er zitten er bij die overstappen v raam naar een club/huis/salon. En die moeten dan serieus allemaal leren dat ze heel anders hun werk moeten doen.
Ze moeten zich bij ons in de salon bij de receptie verantwoorden als een cliënt veel te vroeg v een kamer komt en zeker als dat vaker gebeurd. Als voorbeeld genomen..
Er zit duidelijk een verschil in tussen raamdames en privé ontvangst
 
Ik heb met raamdames te maken gehad en wel eens gesprekken mee gehad. Er zitten er bij die overstappen v raam naar een club/huis/salon. En die moeten dan serieus allemaal leren dat ze heel anders hun werk moeten doen.
Ze moeten zich bij ons in de salon bij de receptie verantwoorden als een cliënt veel te vroeg v een kamer komt en zeker als dat vaker gebeurd. Als voorbeeld genomen..
Dat bedoel ik dus..
Ramen is echt vaak vlug vlug.. en er mag weinig.
Er zijn gewoon ook veel mannen die in 10min hun kunstje kunnen doen, en daar hopen ze vaak op.
Als de klant met 10min weer buiten staat kan de volgende weer naar binnen. Zo gaat het gewoon.
Maar nogmaals.. er zitten ook toppers tussen die je wel gewoon de tijd geven.
Maar het niet tongzoenen enz. blijft een dingetje.

Ik had destijds aan 10min ook genoeg, maar tegenwoordig wil ik gewoon meer voor m'n geld.
Ieder z'n keus.

@joke prive huis nooit geweest.. maar als ik het zo wel eens lees en hoor heb je daar best veel voor een schappelijk prijs.
Misschien ooit ook maar eens een keer proberen.
 
Er zit duidelijk een verschil in tussen raamdames en privé ontvangst
voor mij bevallen de raamdames prima, wellicht heeft het ook te maken wat je verwachtingen zijn en wat je insteek is bij een bezoek.
Normaal heb je in een ramenbuurt een veelvoud aan dames, en is er altijd wel eentje die naar je zin is. Dat heb je bij priveontvangst niet, ik maak mijn keuze van een dame vaak op fysieke kenmerken en ik ben best wel lastig als het daarom gaat, ik kan al afhaken bij een scheve neus, of geen mooi gebit, of als ze kleine tietjes heeft. Vandaar ook mijn keuze voor raambuurten, waar je alles goed kan zien, en er over het algemeen redelijk veel keus is.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan