De sex wordt duur betaald

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ben van mening dat thuisontvangst verder gelegaliseerd zou moeten worden zoals nu in Utrecht lijkt te gebeuren. Daarnaast zou er intensiever en harder opgetreden moeten worden tegen dan nog illegale thuisontvangst-dames die hier helemaal niet mogen werken en zou er veel meer gelegenheden zoals lovehotels moeten komen waar dames die niet thuis kunnen ontvangen terecht kunnen.

Maar dit is een langere termijn stappenplan:
1. Legaliseren
2. Gelegenheden uitbreiden
3. Controleren en handhaven
 
Als er geen Roemeense dames zouden komen dan zou het aanbod met 75 procent afnemen. En iedereen wilde toch meer Europa en open grenzen ?
en zou dat erg zijn?
Iedereen? ik denk dat dat wel meevalt.

Beboeten ? Er zijn in dit land wel ergere dingen die ze beter kunnen aanpakken en ook veel schadelijker is.
Maar dat wil toch niet zeggen, dat je ze hun gang maar kan laten gaan.
 
Ik ben van mening dat thuisontvangst verder gelegaliseerd zou moeten worden zoals nu in Utrecht lijkt te gebeuren. Daarnaast zou er intensiever en harder opgetreden moeten worden tegen dan nog illegale thuisontvangst-dames die hier helemaal niet mogen werken en zou er veel meer gelegenheden zoals lovehotels moeten komen waar dames die niet thuis kunnen ontvangen terecht kunnen.

Maar dit is een langere termijn stappenplan:
1. Legaliseren
2. Gelegenheden uitbreiden
3. Controleren en handhaven
Dat gaat straks ook gebeuren eerst legaliseren en dan de illegale prostitutie hard aanpakken ik denk dat we richting die kant op gaan. Ik kan me niet voorstellen dat ze prive-ontvangst legaliseren en tegelijk illegale prive-ontvangst hun gang laten gaan er gaan daar klappen vallen.
 
Laatst bewerkt:
Als er geen Roemeense dames zouden komen dan zou het aanbod met 75 procent afnemen. En iedereen wilde toch meer Europa en open grenzen ?

Beboeten ? Er zijn in dit land wel ergere dingen die ze beter kunnen aanpakken en ook veel schadelijker is.
Roemeense? Als je de advertenties doorspit, lijkt het alsof de Zuid-Amerikaanse vrouwen veruit in de meerderheid zijn.
 
Overigens ligt Roemenenland in de EU en kunnen ze hier ook sinds 1 januari 2014 legaal werken.
Dat klopt dat ze legaal hier kunnen werken. Maar illegaal levert het meer op. Want ze dragen niks af. Sowieso als ze wel belasting zouden betalen dan gaat dat niet op. In praktijk zou hun wereldinkomen belast moeten worden in Roemenië waar de belastingen heel erg laag liggen t.o.v. NL. Een Roemeense DVP houdt meer over dan een NL DVP.
 
Dat klopt dat ze legaal hier kunnen werken. Maar illegaal levert het meer op. Want ze dragen niks af. Sowieso als ze wel belasting zouden betalen dan gaat dat niet op. In praktijk zou hun wereldinkomen belast moeten worden in Roemenië waar de belastingen heel erg laag liggen t.o.v. NL. Een Roemeense DVP houdt meer over dan een NL DVP.
Daarom zijn de hoge prijzen die ze in Nederland vragen niet eerlijk tegenover andere dvp's die wel netjes belasting betalen en daarvan weinig aan overhouden. De overheid moet maar eens hard optreden tegen dat tuig die hier al jaren zwart werkt en geen cent belasting betaald want ze worden al jaren beschermd terwijl wij belasting betalers keihard genaaid worden.
 
Laatst bewerkt:
Daarom zijn de hoge prijzen die ze in Nederland vragen niet eerlijk tegenover andere dvp's die wel netjes belasting betalen en daarvan weinig aan overhouden. De overheid moet maar eens hard optreden tegen dat tuig die hier al jaren zwart werkt en geen cent belasting betaald want ze worden al jaren beschermd terwijl wij belasting betalers keihard genaaid worden.
Ik ben voor, maar wel alles in de goede volgorde. Eerst goed regelen dat het wel behoorlijk legaal kan, zoals bijvoorbeeld in Utrecht lijkt te gaan gebeuren.
Thuiswerken volledig legaal en meer beschikbare plekken met vergunning (privehuizen en kamerverhuur/lovehotels) voor degenen die niet in het eigen huis willen of kunnen werken.
Daarna de rest stevig aanpakken.
 
Ik ben voor, maar wel alles in de goede volgorde. Eerst goed regelen dat het wel behoorlijk legaal kan, zoals bijvoorbeeld in Utrecht lijkt te gaan gebeuren.
Thuiswerken volledig legaal en meer beschikbare plekken met vergunning (privehuizen en kamerverhuur/lovehotels) voor degenen die niet in het eigen huis willen of kunnen werken.
Daarna de rest stevig aanpakken.
Ik bedoel zo moeilijk is het toch om de zedenpolitie te versterken en dat illegaal tuig op te pakken. Ik denk dat ze duizenden euro's illegaal verdient geld in beslag kunnen nemen en zo ons land veiliger kunnen maken. Er komt dan ook meer plek vrij voor legale prostitutie waar de overheid belasting aan kan verdienen alleen maar voordelen dus.
 
Het aanpakken van de illegaal werkende (buitenlanders) is een heel simpele klus.
Handhaving heeft ze zo op een presenteerblaadje.. namelijk Kinky en Seksjobs.
Maar ze doen er niks mee ondat het geen prioriteit heeft..
En ze weten ook dat er gewoon een behoefte is, dus heerst er een gedoog beleid.
Ze gaan alleen (soms) op (grote) overlast en klachten af. En het zwarte geld wat de pooiers verdienen is te veel werk om uit te zoeken dus die moeite wordt niet ondernomen.
 
dus heerst er een gedoog beleid.
Typisch Nederlands. Een duidelijke mening hebben en gedogen.

Op zich niets mis mee, één van de dingen die ik geweldig vind aan dit land. Het probleem ontstaat echter als gedogen het beleid wordt, er zou gedoogd moeten worden tot er beleid is en dan niet zoals voor sekswerk een halfslachtig beleid van 'hier is het minimum voor iedereen en laat iedere gemeente hetzelf verder maar invullen'.
Geld overigens niet alleen voor sekswerk.
 
Er komt dan ook meer plek vrij voor legale prostitutie waar de overheid belasting aan kan verdienen alleen maar voordelen dus.
en je hebt er ook meer controle op, als overheid. Juist die illegale prostitutie werkt gedwongen prostitutie en vrouwenhandel in de hand.
Wellicht zou het een taak van de Boa's kunnen zijn.
 
Laatst bewerkt:
Punt is met legale prostitutie is dat heel veel het willen maar niemand wil het in zijn achtertuin. Begrijpelijk je zou maar in een 1500 euro per maand appartementencomplex wonen en geconfronteerd worden met een zooi vreemde kerels op regelmatige basis. Klinkt hypocriet zelf wel gaan maar niet leuk als het in je direkte omgeving is. Wel de realiteit. Vlakbij mij is iemand die massages doet, zo'n pijnlijke om je los te maken maar dat is in een bedrijfspand met voordeur aan de straat. Heeft niemand last van. In een woningencomplex is dat toch anders.
 
Ik bedoel zo moeilijk is het toch om de zedenpolitie te versterken en dat illegaal tuig op te pakken. Ik denk dat ze duizenden euro's illegaal verdient geld in beslag kunnen nemen en zo ons land veiliger kunnen maken. Er komt dan ook meer plek vrij voor legale prostitutie waar de overheid belasting aan kan verdienen alleen maar voordelen dus.
De oplossing is heel simpel, als ullie wandelaars stoppen met het bezoeken van deze illegale Oost blok dames hebben ze geen werk meer. OPGELOST
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan