De sex wordt duur betaald

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dus iedereen zit te zeiken hier.
Maar zijn eigenlijk geen haar beter 😅😅😅😅😅😅😅😅
Mensen zijn opportunistisch.
Als klant willen we weinig betalen, maar als we ons verplaatsen in de sekswerker willen we dat zij het goed hebben. We snappen dat naar buitenlandse dames gaan die geen belasting betalen oneerlijke concurrentie is ten opzichte van de Nederlandse/Belgische dames die het volgens het boekje doen, maar sommigen van die buitenlandse dames zijn wel erg aantrekkelijk.

We kiezen soms egoïstisch en kunnen ons voorstellen dat dvp's dat ook doen. Als het maar een beetje redelijk blijft.
 
Mensen zijn opportunistisch.
Als klant willen we weinig betalen, maar als we ons verplaatsen in de sekswerker willen we dat zij het goed hebben. We snappen dat naar buitenlandse dames gaan die geen belasting betalen oneerlijke concurrentie is ten opzichte van de Nederlandse/Belgische dames die het volgens het boekje doen, maar sommigen van die buitenlandse dames zijn wel erg aantrekkelijk.

We kiezen soms egoïstisch en kunnen ons voorstellen dat dvp's dat ook doen. Als het maar een beetje redelijk blijft.
Weet ook dat achter zo'n buitenlandse dvp een netwerk van criminelen zit je geld gaat niet alleen naar de dvp zelf maar ook naar haar pooiers. En wat jij zegt klopt wel we zijn allemaal egoïstisch en houden dat in stand.
 
Weet ook dat achter zo'n buitenlandse dvp een netwerk van criminelen zit je geld gaat niet alleen naar de dvp zelf maar ook naar haar pooiers. En wat jij zegt klopt wel we zijn allemaal egoïstisch en houden dat in stand.
Ik vroeg me dat altijd al af. Wat zit daar achter? En zouden ze het onvrijwillig doen? Ik heb een paar buitenlandse dames meegemaakt die zo vurig en enthousiast waren, dat ik moeilijk geloof dat er dwang achter zit. Ok, veel DVP's acteren goed, maar zo goed? En ze gaan gewoon soms naar hun vaderland voor een periode. Kan je dat zomaar doen als je geleefd wordt door een pooier? Goed, misschien ben ik naïef.....
 
Ik heb vorig jaar voor bijna 5000 euri 'verneukt'. Voor sommigen hier misschien een lachertje, maar voor mij werd het echt te veel. Besloten in 2023 flink de rem erop te zetten en dat lukt tot nu toe aardig. Ik zit nu halverwege het jaar op 1000.
Het lukt me beter me in te houden, niet altijd meer te gaan als ik wil. Vaker dan vroeger brengt de rechterhand uitkomst.
 
Ik vroeg me dat altijd al af. Wat zit daar achter? En zouden ze het onvrijwillig doen? Ik heb een paar buitenlandse dames meegemaakt die zo vurig en enthousiast waren, dat ik moeilijk geloof dat er dwang achter zit. Ok, veel DVP's acteren goed, maar zo goed? En ze gaan gewoon soms naar hun vaderland voor een periode. Kan je dat zomaar doen als je geleefd wordt door een pooier? Goed, misschien ben ik naïef.....
Zo'n pooier is natuurlijk ook niet gek en weet zelf ook wel dat een dvp rust nodig heeft en je zult het niet geloven zelfs zij hebben vakantie om even op te laden en weer fris terug te komen. En nu denk je als ze naar huis mag dan kan ze toch ervoor kiezen om thuis te blijven en niet meer terug te keren. Ooit gehoord van bedreigingen? Een pooier weet waar ze woont en waar haar ouders wonen en bedreigd haar daarmee dus de dvp in kwestie zal zwijgen totdat ze de moed heeft om echt weg te lopen of wanneer de pooier haar niet meer nodig heeft. Bovendien weten de ouders van zo'n meid niet eens dat ze als dvp werkt ze denken dat ze schoonmaak doet ofzo en haar geld op een eerlijke manier verdient.
 
Laatst bewerkt:
Zo'n pooier is natuurlijk ook niet gek en weet zelf ook wel dat een dvp rust nodig heeft en je zult het niet geloven zelfs zij hebben vakantie om even op te laden en weer fris terug te komen. En nu denk je als ze naar huis mag dan kan ze toch ervoor kiezen om thuis te blijven en niet meer terug te keren. Ooit gehoord van bedreigingen? Een pooier weet waar ze woont en waar haar ouders wonen en bedreigd haar daarmee dus de dvp in kwestie zal zwijgen totdat ze moed heeft om echt weg te lopen of wanneer de pooier haar niet meer nodig heeft. Bovendien weten de ouders van zo'n meid niet eens dat ze als dvp werkt ze denken dat ze schoonmaak doet ofzo en haar geld op een eerlijke manier verdient.
Niet elke Roemeense of Oost Europese dame werkt onder dwang, maar we moeten onze ogen er niet voor sluiten, dat sommige dat wel doen.
 
Zo'n pooier is natuurlijk ook niet gek en weet zelf ook wel dat een dvp rust nodig heeft en je zult het niet geloven zelfs zij hebben vakantie om even op te laden en weer fris terug te komen. En nu denk je als ze naar huis mag dan kan ze toch ervoor kiezen om thuis te blijven en niet meer terug te keren. Ooit gehoord van bedreigingen? Een pooier weet waar ze woont en waar haar ouders wonen en bedreigd haar daarmee dus de dvp in kwestie zal zwijgen totdat ze moed heeft om echt weg te lopen of wanneer de pooier haar niet meer nodig heeft. Bovendien weten de ouders van zo'n meid niet eens dat ze als dvp werkt ze denken dat ze schoonmaak doet ofzo en haar geld op een eerlijke manier verdient.
Ik denk dat het lastig zo niet onmogelijk is om het kaf van het koren te scheiden wat betreft dwang en zo. Wij hebben geen toegang tot 'de andere kant'. Ik ben ook de laatste maanden meer van de privéhuizen. Wel iets duurder, maar kwaliteit is er meestal niet minder om en je weet dat het goed zit. Daar zitten trouwens ook de Nederlandse vrouwen, in de privéhuizen. Ik heb nog wel 2 Oost-Europese thuisontvangdames (ze zijn te leuk om te laten schieten) en 1 rijpere Nederlandse.
 
Ik denk dat het lastig zo niet onmogelijk is om het kaf van het koren te scheiden wat betreft dwang en zo. Wij hebben geen toegang tot 'de andere kant'. Ik ben ook de laatste maanden meer van de privéhuizen. Wel iets duurder, maar kwaliteit is er meestal niet minder om en je weet dat het goed zit. Daar zitten trouwens ook de Nederlandse vrouwen, in de privéhuizen. Ik heb nog wel 2 Oost-Europese thuisontvangdames (ze zijn te leuk om te laten schieten) en 1 rijpere Nederlandse.
Tuurlijk is het lastig om er achter te komen of de dame het vrijwillig doet of niet maar bij prive-ontvangst is de kans veel groter dat je een dame treft die het onvrijwillig doet.
 
over het algemeen zit er altijd een organisatie achter die de dames onderbrengt-dames hebben echt nog nooit gehoord van Onze raambuurten. Dames willen veel geld verdienen en dat regelen ze door hun hier onder te brengen. Hoeft dan geen dwang te zijn. Vaak moeten de dames voor veiligheid en diensten wel iets aan geld afstaan. Erder adviseren ze als de klandizie terugloopt dat de dame borsten moet vergroten bla bla bla - allemaal van dichtbij meegemaakt. Dames accepteren dat.
 
over het algemeen zit er altijd een organisatie achter die de dames onderbrengt-dames hebben echt nog nooit gehoord van Onze raambuurten. Dames willen veel geld verdienen en dat regelen ze door hun hier onder te brengen. Hoeft dan geen dwang te zijn. Vaak moeten de dames voor veiligheid en diensten wel iets aan geld afstaan. Erder adviseren ze als de klandizie terugloopt dat de dame borsten moet vergroten bla bla bla - allemaal van dichtbij meegemaakt. Dames accepteren dat.
Juist!!

Het valt me steeds meer op dat slechts enkele personen hier op het forum de werkelijke feiten weten....
 
Ik begrijp alleen niet waarom dames 70% van wat heren betalen afstaan aan privehuizen en een habbekrats overhouden.
Lijkt me het "afkopen" van risico en gedoe.
Afspraken lopen via het privéhuis, geen direct app contact met klanten in veel gevallen.
Geen politie voor de deur, een kans die je wel loopt bij privé ontvangst. Relatief wat meer een gevoel van veiligheid als dame in een privéhuis lijkt me.

Als ik het vergelijk met andere branches zijn het denk ik een beetje dezelfde afwegingen die je maakt om freelancer te worden (meer risico maar ook meer inkomsten) vs in loondienst gedetacheerd worden (minder risico maar een derde partij incasseert een groot deel van je inkomsten).
 
Ik begrijp alleen niet waarom dames 70% van wat heren betalen afstaan aan privehuizen en een habbekrats overhouden.
Doen ze niet. De eerste 21% die er af gaat is BTW voor de Belastingdienst. Daarna gaat er ongeveer 25-30% naar het huis en dan nog een keer een grote hap inkomstenbelasting naar de Belastingdienst.

In ruil daarvoor hebben ze al de kamer, voorzieningen en worden de afspraken geregeld. En niet te vergeten, belasting is al betaald.

Wel zijn sommige huizen behoorlijk schofterig naar de dames in hun tarieven en wat ze de dames extra in rekening brengen. Zoals de drankjes die de klant aangeboden krijgt of gebruik van extra handdoeken.

Geen politie voor de deur
Zedenpolitie bezoekt ook bijna wekelijks de privehuizen.
 
Zedenpolitie bezoekt ook bijna wekelijks de privehuizen.
Zedenpolitie hebben we hier niet. Het is hier geen Iran. Politie heeft wel een afdeling Zedenzaken, maar dat is toch wat anders....

Maar ik geloof best dat de lange arm der wet soms langskomt daar. Niet alle privéhuizen zijn betrouwbaar in hun doen en laten (wie herinnert zich Jan Bik?), hoewel de meeste wel OK zijn. En het is ook goed voor de huizen om een lijntje te hebben met de politie, just in case. Als er een agressieve klant langskomt, sta je als privéhuis toch sterker dan als alleenstaande thuisontvanger .
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan