De sex wordt duur betaald

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
We hoeven de hoge prijzen niet te accepteren er zijn goedkopere opties dan prive ontvangst dames. Je kunt ervoor kiezen om een raamdame te bezoeken of een dame in een privéhuis waar de prijzen lager zijn. Op deze manier laat je aan de dvp's van prive ontvangst zien dat je andere opties hebt en hen niet meer nodig hebt. Als velen dit zouden doen dan ontstaat er zeker paniek bij de dames wat de prijzen goed zullen doen. Probeer het voor 2 a 3 maanden en kijk wat er gebeurt je hebt niks te verliezen.
Totaal niet vergelijkbaar. Ik ben zelf meer van de prive ontvangst en de clubs. Laatst toch 2 keer een raambezoek gedaan en ik vind dat relatief duur. Je betaalt minder maar je hebt minder mogelijkheden, je kunt niet even douchen waardoor je altijd toch een beetje ranzig bent als je huiswaarts gaat en als het warm is kun je zeggen wat je wil, maar de DVP is ook niet brandschoon.

Wellicht dat ik zelf een beetje smetvrees begin te krijgen maar ik vind een raambezoek alleen ok als je vooraf zelf wat concessies doet ten aanzien van Hygiëne, discretie en ontspanning.
 
Totaal niet vergelijkbaar. Ik ben zelf meer van de prive ontvangst en de clubs. Laatst toch 2 keer een raambezoek gedaan en ik vind dat relatief duur. Je betaalt minder maar je hebt minder mogelijkheden, je kunt niet even douchen waardoor je altijd toch een beetje ranzig bent als je huiswaarts gaat en als het warm is kun je zeggen wat je wil, maar de DVP is ook niet brandschoon.

Wellicht dat ik zelf een beetje smetvrees begin te krijgen maar ik vind een raambezoek alleen ok als je vooraf zelf wat concessies doet ten aanzien van Hygiëne, discretie en ontspanning.
Dat ik bij een raamdame niet kan douchen vind ik geen probleem want ik douch toch altijd thuis dus ik ondervind daar geen last van. Voor de mogelijkheden kun je een dame altijd van tevoren vragen of ze het doet en dat geldt ook voor prive-ontvangst, want daar weetje het ook niet zeker of je het krijgt en vaak moet je er extra voor betalen ook. Op dit moment is voor mij een raamdame gewoon beter omdat het halfuur prijs bij een raamdame stuk goedkoper is namelijk 100, terwijl je bij een prive dame meer moet betalen in sommige gevallen zelfs 150. Je hebt het over een verschil van 50 euro meer dan is mijn keuze snel gemaakt. En over Hygiëne gesproken hoevaak lees je hier wel niet dat men bij een prive dame op een oud matras moest seksen of in een vieze kamer waar je liever niet dood gevonden wil worden. En het feit dat je een raamdame in het echt eerst kunt zien speelt bij mij ook een rol. Vaak genoeg meegemaakt dat een prive dame in het echt tegenvalt en tig kilo's zwaarder is en niet op de foto's lijkt.
 
Laatst bewerkt:
Dat ik bij een raamdame niet kan douchen vind ik geen probleem want ik douch toch altijd thuis dus ik ondervind daar geen last van.
Dat heb ik ook, ook al zou, ik mij kunnen douchen bij een dame, dan doe ik dat thuis alsnog, tevens trek ik ook schone kleren aan als ik thuis kom, en gaan mijn wandelkleren in de was.
Eigenlijk is het direct naar huis, na de wip. Hooguit misschien nog op de terugweg wat halen in de supermarkt.
 
Dat heb ik ook, ook al zou, ik mij kunnen douchen bij een dame, dan doe ik dat thuis alsnog, tevens trek ik ook schone kleren aan als ik thuis kom, en gaan mijn wandelkleren in de was.
Eigenlijk is het direct naar huis, na de wip. Hooguit misschien nog op de terugweg wat halen in de supermarkt.
Ik vind het leuk om samen te douchen. Maar het is ook fijn als haar geur nog wat aan me hangt naderhand.

Ik ga ook direkt naar huis, wil de ervaring voldoende ruimte geven, niet meteen weer vergeten en wat anders doen.
 
Dat ik bij een raamdame niet kan douchen vind ik geen probleem want ik douch toch altijd thuis dus ik ondervind daar geen last van. Voor de mogelijkheden kun je een dame altijd van tevoren vragen of ze het doet en dat geldt ook voor prive-ontvangst, want daar weetje het ook niet zeker of je het krijgt en vaak moet je er extra voor betalen ook. Op dit moment is voor mij een raamdame gewoon beter omdat het halfuur prijs bij een raamdame stuk goedkoper is namelijk 100, terwijl je bij een prive dame meer moet betalen in sommige gevallen zelfs 150. Je hebt het over een verschil van 50 euro meer dan is mijn keuze snel gemaakt. En over Hygiëne gesproken hoevaak lees je hier wel niet dat men bij een prive dame op een oud matras moest seksen of in een vieze kamer waar je liever niet dood gevonden wil worden. En het feit dat je een raamdame in het echt eerst kunt zien speelt bij mij ook een rol. Vaak genoeg meegemaakt dat een prive dame in het echt tegenvalt en tig kilo's zwaarder is en niet op de foto's lijkt.
En zo heeft iedereen zijn voorkeuren. No Judgement verder. Ik wilde alleen de verschillen aangeven.

Dat jij gedoucht bent is prima, denk je dat de raamdame lekker schoon is nadat ze even een wasje heeft gedaan aan een klein fonteintje? Ik ben er helemaal huiverig voor als je binnenstap terwijl ze er al een shift van 6 uur op heeft zitten. Laten we zeggen dat je geen UV lamp zou moeten gebruiken.

Overigens ga ik qua prive dame naar diegenen die ik al ken, waarvan ik weet dat ze aan mijn nogal hoge eisen voldoet qua hygiene. Mocht dat niet zo zijn of blijkt bij aankomst dat er 30 kilo bijgeteld moet worden, voel ik me totaal niet bezwaard om gewoon rechtsomkeert te maken. Ik heb enige tijd geleden nog zoiets in een topic gezegd. Ik was in Amstelveen, de deur ging open En ik zag iemand die waarschijnlijk 15 jaar geleden op de foto was gegaan en daarna nogal veranderd was. Zij kiest ervoor iemand zo voor het blok te zetten, ik ben dan gewoon weg. Ik ben er ook niet bang voor dat ze dan boos worden, eigenlijk vind ik zelfs dat ze excuus moeten aanbieden.

Wat die 50 euro extra voor een half uur: Ik denk dat die keuze voor iedereen verschillend is. Ik heb het geluk niet zo op een Euro meer of minder te hoeven kijken.
 
En... waarom zou je dat dan wel doen? Zeker wat betreft hygiene??
Dan ga ik (véél) liever wat minder... maar beter!
Ik denk dat het ook wel een beetje tussen mijn oren zit. Ik had er vroeger beduidend minder problemen mee, maar ik merk de laatste tijd dat ik het gewoon niet zo fris meer vind.

Mijn laatste ervaring bij een raam was tijdens warm weer. Laat ik zeggen dat ik daar niet heel erg enthousiast van ben geworden. Ik heb op dat gebied voorlopig mijn portie wel gehad.
 
Ik heb enige tijd geleden nog zoiets in een topic gezegd. Ik was in Amstelveen, de deur ging open En ik zag iemand die waarschijnlijk 15 jaar geleden op de foto was gegaan en daarna nogal veranderd was. Zij kiest ervoor iemand zo voor het blok te zetten, ik ben dan gewoon weg. Ik ben er ook niet bang voor dat ze dan boos worden, eigenlijk vind ik zelfs dat ze excuus moeten aanbieden.
Ik heb zoiets ook meegemaakt bij prive-ontvangst kom je daar aan Is het een andere dame die niet op de foto's lijkt of een stuk ouder, Ik loop ook net zo makkelijk weg.
 
denk je dat de raamdame lekker schoon is nadat ze even een wasje heeft gedaan aan een klein fonteintje? Ik ben er helemaal huiverig voor als je binnenstap terwijl ze er al een shift van 6 uur op heeft zitten. Laten we zeggen dat je geen UV lamp zou moeten gebruiken.
Dat is dan eigenlijk iets waar je niet te lang bij stil moet staan. Daarna maar even snel naar huis rijden, en je zelf goed wassen inclusief de haartjes en de kleertjes in de wasmand.
k heb enige tijd geleden nog zoiets in een topic gezegd. Ik was in Amstelveen, de deur ging open En ik zag iemand die waarschijnlijk 15 jaar geleden op de foto was gegaan en daarna nogal veranderd was. Zij kiest ervoor iemand zo voor het blok te zetten, ik ben dan gewoon weg. Ik ben er ook niet bang voor dat ze dan boos worden, eigenlijk vind ik zelfs dat ze excuus moeten aanbieden.
Daar verdien je een dikke pluim voor, dat zou eigenlijk iedereen moeten doen. Helaas gebeurt dat mijn inziens nog te weinig.
 
Ik denk dat het ook wel een beetje tussen mijn oren zit. Ik had er vroeger beduidend minder problemen mee, maar ik merk de laatste tijd dat ik het gewoon niet zo fris meer vind.
ik kan mij wel in vinden, in wat je schrijft, als je er over nadenkt is het eigenlijk best wel goor, en zijn die raamdames over het algemeen best wel viespeuken, althans wat betreft hygiene.
Nog vreemder vind ik die mannen die zonnodig willen tongzoenen of willen beffen bij een raamdame, dat laatste is wat mij betreft wel het toppunt van ranzigheid, maar afijn, zo heeft iedereen zijn dingetje.
Ik heb ook wel eens gehad, dat ik een raamdame op het oog had, maar toen ik zag wat voor figuur er uit haar kamer kwam, ben ik maar snel doorgelopen.
 
In Den Haag als je rond hun starttijd aanwezig bent tussen 17:00 en 18:00 kun je tegelijk met eentje mee naar binnen, dan ben je de eerste en is alles nog schoon
Dat hoop je dan?
Wie weet of ze "thuis " een douche gepakt hebben, voordat ze aan hun werk beginnen, je zou die dames de kost moeten geven, die maar eens in de 4 a 5 dagen een douche neemt.
 
Dat hoop je dan?
Wie weet of ze "thuis " een douche gepakt hebben, voordat ze aan hun werk beginnen, je zou die dames de kost moeten geven, die maar eens in de 4 a 5 dagen een douche neemt.
Ah…….. Ik vrees dat dit het laatste zetje voor mij was….. Maar je hebt wel gelijk, je weet het gewoon niet. Maar goed, dat kan bij thuisontvangst natuurlijk ook.

Ik kan me trouwens helemaal vinden in die opmerking van een voorganger die je dan naar buiten ziet komen….. Met een beetje pech ruik je als je te snel daarna binnen gaat nog de lucht van een andere vent.
 
Daar verdien je een dikke pluim voor, dat zou eigenlijk iedereen moeten doen. Helaas gebeurt dat mijn inziens nog te weinig.
Helaas ook hier wel een beetje door schade en schande wijs geworden. In het begin vind je dat ongemakkelijk. Ik ben inmiddels wel op een leeftijd dat ik sowieso niet zo heel erg meer zit met wat een ander van mij vindt, en als ik dan van plan ben geld uit te geven voor wat plezier en ik zie ineens een dragonder voor me staan dan is de lol er wel vanaf. De laatste keer dat dat me gebeurde vroeg ze me inderdaad waarom ik weg ging. Ik heb haar (snel, want aan de deur) verteld dat dat een hele rare vraag is en ze misschien zelf even haar advertentie op Kinky moet bekijken. Eigenlijk zou ze mij geld moeten geven omdat ik er een uur mee heb verpest.
 
Helaas ook hier wel een beetje door schade en schande wijs geworden. In het begin vind je dat ongemakkelijk. Ik ben inmiddels wel op een leeftijd dat ik sowieso niet zo heel erg meer zit met wat een ander van mij vindt, en als ik dan van plan ben geld uit te geven voor wat plezier en ik zie ineens een dragonder voor me staan dan is de lol er wel vanaf. De laatste keer dat dat me gebeurde vroeg ze me inderdaad waarom ik weg ging. Ik heb haar (snel, want aan de deur) verteld dat dat een hele rare vraag is en ze misschien zelf even haar advertentie op Kinky moet bekijken. Eigenlijk zou ze mij geld moeten geven omdat ik er een uur mee heb verpest.
helemaal mee eens, het is mijn inziens toch een vorm van misleiding, want je selecteert toch in eerste instantie op uiterlijk, althans ik wel.
En als er dan een gedrocht de deur open doet, is dat schrikken, en snel wegwezen.
Maar het is wel zonde van de tijd die je hebt verspild om er heen te rijden, en de voorbereiding,
Wat mij betreft mogen die hier ook wel in het draaitje oplichting en misleiding.
 
Dat hoop je dan?
Wie weet of ze "thuis " een douche gepakt hebben, voordat ze aan hun werk beginnen, je zou die dames de kost moeten geven, die maar eens in de 4 a 5 dagen een douche neemt.
Ik ga er wel vanuit dat ze thuis douchen, ze zullen de klanten van de vorige dag toch ook wel van zich af willen wassen. Bij de ramen is ook een douche aanwezig voor de dames, dan kunnen ze tussendoor ook nog even op warme dagen
 
Helaas ook hier wel een beetje door schade en schande wijs geworden. In het begin vind je dat ongemakkelijk. Ik ben inmiddels wel op een leeftijd dat ik sowieso niet zo heel erg meer zit met wat een ander van mij vindt, en als ik dan van plan ben geld uit te geven voor wat plezier en ik zie ineens een dragonder voor me staan dan is de lol er wel vanaf. De laatste keer dat dat me gebeurde vroeg ze me inderdaad waarom ik weg ging. Ik heb haar (snel, want aan de deur) verteld dat dat een hele rare vraag is en ze misschien zelf even haar advertentie op Kinky moet bekijken. Eigenlijk zou ze mij geld moeten geven omdat ik er een uur mee heb verpest.
Klopt ik heb dat in het begin van me wandel carrière ook gehad dat ik toch naar binnen ging. Maar later ben ik hiermee veel harder geworden je betaalt immers behoorlijk wat geld dan verwacht je op z'n minst dat een dvp eerlijk tegen je is en op de foto's lijkt. Dat is ook het grote nadeel van prive ontvangst als je de dame nog niet kent en je gaat er toch heen dan bestaat er altijd de kans dat je een andere dame treft, bij raamdames heb je dat niet" you get what you see.
 
Laatst bewerkt:
Ik ga er wel vanuit dat ze thuis douchen, ze zullen de klanten van de vorige dag toch ook wel van zich af willen wassen. Bij de ramen is ook een douche aanwezig voor de dames, dan kunnen ze tussendoor ook nog even op warme dagen
ik ga er ook wel van uit, maar of het zo is, is de vraag.
Volgens mij nemen die Oost Europese vrouwen het niet zo nauw met de hygiene.
 
Klopt ik heb dat in het begin van me wandel carrière ook gehad dat ik toch naar binnen ging. Maar later ben ik hiermee veel harder geworden je betaalt immers behoorlijk wat geld dan verwacht je op z'n minst dat een dvp eerlijk tegen je is en op de foto's lijkt. Dat is ook het grote nadeel van prive ontvangst als je de dame nog niet kent en je gaat er toch heen dan bestaat er altijd een kans dat je een andere dame treft, bij raamdames heb je dat niet" you get what you see.
De mindere goden onder de dames, proberen op die manier wat geld binnen te harken.
 
Ik ga er wel vanuit dat ze thuis douchen, ze zullen de klanten van de vorige dag toch ook wel van zich af willen wassen. Bij de ramen is ook een douche aanwezig voor de dames, dan kunnen ze tussendoor ook nog even op warme dagen
Ik heb behoorlijk wat raamdames gehad en de meesten waren schoon op een enkeling na misschien. Ik heb zelf ook meegemaakt hoe snel prive dames zich wasten een minuutje en klaar waren ze, zeker als de volgende klant buiten zit te wachten en ze snel verder moeten. Me handen wassen duurde langer dan zij hun hele lichaam deden, zo snel ging het terwijl ze daarvoor een uur lang met mij lag te rollebollen. Een raamdame heeft misschien meer klanten op een dag maar een prive dame heeft langere dates dus komt het op hetzelfde neer.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb behoorlijk wat raamdames gehad en de meesten waren schoon op een enkeling na misschien. Ik heb zelf ook meegemaakt hoe snel prive dames zich wasten een minuutje en klaar waren ze, zeker als de volgende klant buiten zit te wachten en ze snel verder moeten. Me handen wassen duurde langer dan zij hun hele lichaam deden, zo snel ging het terwijl ze daarvoor een uur lang met mij lag te rollebollen.😁
Met het warme weer vind ik het ook niet erg fris als andere bezwete klanten al op het bed hebben gelegen, maar goed, je kan altijd nog thuis douchen erna
 
Ik oordeel niet , ik constateer alleen.

Jij loopt maar te klagen over anderen, in plaats van dat je inside information geeft. Als je die al hebt, want het is niet eens duidelijk of je wel (ex-)dvp bent.
Ik klagen over anderen? Verklaar je nader want het zijn juist het gross van de heren hier die niks anders doen dan klagen en al helemaal geen inside informatie kunnen hebben als wandelaar of wel soms?
 
Ik klagen over anderen? Verklaar je nader want het zijn juist het gross van de heren hier die niks anders doen dan klagen en al helemaal geen inside informatie kunnen hebben als wandelaar of wel soms?
Je klaagt dat mannen hier "zo ontwetend en naief" zijn, terwijl de persoon waarop je reageerde gewoon een feit benoemde.

En hij heeft gelijk, je inside information als sekswerker is meer dan welkom.
 
Ik klagen over anderen? Verklaar je nader want het zijn juist het gross van de heren hier die niks anders doen dan klagen en al helemaal geen inside informatie kunnen hebben als wandelaar of wel soms?
In een prijzentopic is het niet gek dat mensen klagen over prijzen. Of het redelijk is of niet.

Wat ik bedoel is dat jij telkens zegt "jullie weten er niets van", maar je verbetert daar ook niets aan door een tipje van de sluier op te lichten.

Ik heb zo'n vermoeden dat jij helemaal geen dvp bent, want het is je al zeker 2 keer gevraagd en dan antwoord je niet. Ik denk dat de wandelaars hier er meer van weten dat jij, want wij praten met de dames.
 
In een prijzentopic is het niet gek dat mensen klagen over prijzen. Of het redelijk is of niet.

Wat ik bedoel is dat jij telkens zegt "jullie weten er niets van", maar je verbetert daar ook niets aan door een tipje van de sluier op te lichten.

Ik heb zo'n vermoeden dat jij helemaal geen dvp bent, want het is je al zeker 2 keer gevraagd en dan antwoord je niet. Ik denk dat de wandelaars hier er meer van weten dat jij, want wij praten met de dames.
🤣🤣🤣🤣🤣
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan