De sex wordt duur betaald

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Nee niet nodig er bestaat ook zoiets als gratis daten maar daar weetje jij natuurlijk niets van.
Ik kan me anders niet aan de indruk onttrekken dat - wat een verrassing - het gratis daten voor jou niet zo wil lukken en dat dáár juist je frustratie vandaan komt: je neemt het vrouwen eigenlijk kwalijk dat je hen moet betalen om aan seksuele diensten te geraken en daar vloeit je vijandige houding tegenover dvp's uit voort. Dat is althans mijn theorie.
 
Er zijn klanten en dvp´s die van dvp´s een statussymbool willen maken en dat vind ik niet oké
Zulke klanten en mannen bestaan al heel lang hoor Roxas. Kijk maar naar de eerste playboy bunnies. Of de prachtige dames die aan de arm hangen van hoogstaande mannen op events. Een knappe vrouw aan de arm of tussen de lakens is wel degelijk een statussymbool.

Vrouwen kunnen dit overigens ook doen hoor. Veel vrouwen van middelbare leeftijd die een sugarboy hebben.
Je mag jou daar nog zo hard tegen verzetten, het gaat niet helpen
 
Kunnen we niet gewoon vrede op aarde stichten en de prijzen gewoon lekker leven en laten leven?

Als ze te veel vragen en niks ontvangen gaan ze vanzelf naar beneden.

Als ze te veel vragen en mensen betalen het toch dan "leef en laat leven". Schijnbaar hebben sommige mensen het er toch wel voor over.

Ik vind sommige prijzen ook absurd maar er zullen vast gekken lopen die het betalen.

Ik krijg ook regelmatig het commentaar van dames dat ik een dief ben van mn eigen portemonee door relatief laag te zitten in prijs. Echter gooi ik mn prijzen niet omhoog om de drempel laag te houden voor gemiddelde de hardwerkende man in dit land.
 
Zulke klanten en mannen bestaan al heel lang hoor Roxas. Kijk maar naar de eerste playboy bunnies. Of de prachtige dames die aan de arm hangen van hoogstaande mannen op events. Een knappe vrouw aan de arm of tussen de lakens is wel degelijk een statussymbool.

Vrouwen kunnen dit overigens ook doen hoor. Veel vrouwen van middelbare leeftijd die een sugarboy hebben.
Je mag jou daar nog zo hard tegen verzetten, het gaat niet helpen
Dat is toch jammer want vaak zijn voor die rijke die vrouwen een speeltjes. Dat is gewoon eens showen en is hij ze beu of is het nieuwtje er van af dan zoekt hij een nieuwe. Ze zijn voor hem niets meer dan de schoennen dat hij draagt.

waarom doen die vrouwen dat naar mijn mening voor het snelle geld. En krijgen ze het deksel op de neus. Dan is het rechtbank me two proberen uitbuiten.

ik gun het elke dvp van harte als ze geboekt voor een gala met alles er op en er aan. Een limo bv,s etc. Je zou nog verschieten wat voor kwal een hoogstaande persoon kan zijn.

voor de hoogstaande miljonair, bv, voetballer en politicus ben je zijn wisselgeld en voor de hardwerkende man ben je ongeveer 1/4de van zijn loon.

wie heeft er meer baat bij om jou met respect behandelen. De hardwerkende man die net ongeveer 1/4de van zijn loon betaald heeft om 2 uurtjes te mogen door brengen met jou. of die hoogstaande man die 550€ ergens had rondslingeren?
 
wie heeft er meer baat bij om jou met respect behandelen. De hardwerkende man die net ongeveer 1/4de van zijn loon betaald heeft om 2 uurtjes te mogen door brengen met jou. of die hoogstaande man die 550€ ergens had rondslingeren?
Je gaat het iets te ver gaan zoeken Roxas.
Beide profielen al gehad en met beiden als heel leuke tijden gehad. Je doet uitschijnen dat kapitaal krachtige mannen meteen ook eikels zijn omdat ze 'het niet voelen' als ze jou betalen.
Wat nu eigenlijk het tegendeel is want die mannen zijn vaak zelfstandig, eigen zaak, van niets begonnen etc. Dus die weten heus wel wat een euro waard is.

Over jouw ander voorbeeld, opnieuw negatief bekeken. Alsof de dvp 'gebruikt' is voor een evenement. Niet waar, ze is betaald voor haar tijd. Heeft ook haar goedkeuring gegeven en maakt een ervaring mee dat maar enkelen is weggelegd. Ze kon ook weigeren
 
wie heeft er meer baat bij om jou met respect behandelen. De hardwerkende man die net ongeveer 1/4de van zijn loon betaald heeft om 2 uurtjes te mogen door brengen met jou. of die hoogstaande man die 550€ ergens had rondslingeren?
Respect krijgen heeft niks met inkomen te maken. Het is ook echt onzin dat rijkere mannen je met minder respect behandelen. Ik weet niet waar jij je ervaring vandaan haalt.
 
Dat bestaat al.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan